Gå til innhold

Gigantisk spillsalg på Steam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GTA V er jo fortsatt ganske dyrt? Er det ikke over normale G2A-priser?

G2A.com er ofte billigere, ja, men ikke alle tar sjansen på å kjøpe nøkler gjennom den tjenesten.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i helvete sier dere ifra om salg på Steam? Hvorfor vil dere lommeboka mi så vondt. Da blir biblioteket enda fullere med spill jeg aldri kommer til å spille. TUSEN TAKK SKAL DERE FAEN I MEG HA Gamer.no :nei:

• Liker 7
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Min "Wishlist" skal sjekkes når jeg kommer hjem i kveld...

Skrevet (endret)

Håper på Black Friday-pris på Fallout 4 *kryssefingre*

Jeg kjøpte det for noen dager siden, så med flaksen min så kan jeg nesten garantere deg at det blir et tilbud nå :p

Selv kunne jeg tenkt meg et litt større tilbud på Metal Gear Solid enn 25%. Har ikke råd til å bruke enda 300kr nå rett etter Fallout4 

Endret av Apox
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Uxkv7yk.png

Mad Max er forøvrig er ganske ok spill, til en god pris. Deadpool kan også anbefales. Wolfenstein er jo nesten gratis, så har du ikke spilt det er det bare å trykke på kjøp knappen

Endret av henrikrox
  • Liker 4
Skrevet

Platekompaniet kjører 25% rabatt på hele butikken i fredag og lørdag. Tror de hadde ganske lav pris på Fallout 4 i utgangspunktet også, så kan være verdt en tur innom, om du er i nærheten.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Det kommer det ikke til å bli (på steam ihvertfall)

AtW

Nei, det hadde overasket meg så kort tid etter lansering. Det måtte i såfall vært på 10% eller mindre.

Skrevet

Korsen i guds navn kan dere anbefale Dark Souls 2 til PC UTEN å si ett ord om at det omtrent er helt avhengig av kontroller? Lasta det ned for ett år sia, og sletta det igjen etter 1 times syk frustrasjon, siden alt var vist med PS-knapper

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...