Gå til innhold

Gigantisk spillsalg på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Håper på Black Friday-pris på Fallout 4 *kryssefingre*

 

Det kommer det ikke til å bli (på steam ihvertfall)

 

AtW

 

 

Nei, det hadde overasket meg så kort tid etter lansering. Det måtte i såfall vært på 10% eller mindre.

 

 

Tilbudene er allerede offentliggjort, det blir ikke noe mer tilbud på noen utvalgte dager.

 

AtW

Lenke til kommentar

Elite Dangerous koster nå 99 kroner.

 

Ja, men det de ikke nevner er at det om ikke lenge kommer en utvidelsepakke til full ny spill pris, og at ED også er inkludert i denne utvidelsepakken.

Det blir heller ikke nevnt noe sted at hver DLC vil koste det samme som et nytt spill, og det kommer mange DLC`er.

Ting som har blitt lovet å være gratis, er nå gjemt bak en betalingsvegg.

Her ville jeg styrt unna, da dette er et "moneygrab" selskap som bare vil ha pengene dine...

Lenke til kommentar

 

Elite Dangerous koster nå 99 kroner.

Ja, men det de ikke nevner er at det om ikke lenge kommer en utvidelsepakke til full ny spill pris, og at ED også er inkludert i denne utvidelsepakken.

Det blir heller ikke nevnt noe sted at hver DLC vil koste det samme som et nytt spill, og det kommer mange DLC`er.

Ting som har blitt lovet å være gratis, er nå gjemt bak en betalingsvegg.

Her ville jeg styrt unna, da dette er et "moneygrab" selskap som bare vil ha pengene dine...

 

Ah, jeg hørte at ED ikke var inkludert i utvidelsespakken og at man måtte ha ED på bunn for å ha utvidelsespakken. Jeg kjøpte den uansett, da jeg spilte mye Elite på min gamle ZX Spectrum. Hadde litt credits på Steam, så den kostet meg bare 69 kroner.

Lenke til kommentar

Ah, jeg hørte at ED ikke var inkludert i utvidelsespakken og at man måtte ha ED på bunn for å ha utvidelsespakken. Jeg kjøpte den uansett, da jeg spilte mye Elite på min gamle ZX Spectrum. Hadde litt credits på Steam, så den kostet meg bare 69 kroner.

 

Jeg spillte også mye Elite i min tid, og var derfor umiddelbart interessert i dette når det ble så billig. Så jeg undersøkte litt før jeg hev meg over "betal nå" knappen. (klok av skade) :)

Derfor gidder jeg ikke bli lurt av pengegriske utviklere som bare forteller halve sannheten for å sope til seg så mye penger som mulig...

Det er ganske sleskete å gi et tilbud på dette nå rett før DLC, uten å fortelle at om du vil ha DLC, så må du kjøpe spillet en gang til......

Lenke til kommentar

 

Elite Dangerous koster nå 99 kroner.

Ting som har blitt lovet å være gratis, er nå gjemt bak en betalingsvegg.

 

 

Lovet å være gratis? ED har helt fra starten sagt at de vil utvikle expansions som de skal ta betalt for. Hva mener du de har lovet? Og kan du komme med en kilde på den påstanden?

 

Dessuten

 

"Existing Elite Dangerous players receive a £10 loyalty discount off the price of Elite Dangerous: Horizons"

 

Du får alstå mer i discount enn hva du må betale for grunnspillet nå. Dvs at man taper ingenting på det.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det ble endelig kjøp av Fallout 1.

Vanskelig å komme inn i, virker det som. Leser meg opp på guider nå!

Hm, ble gira på å kjøpe Fallout 3, men selv ikke det spillet er kompatibelt med Windows 8 og nyere :/

Jeg kjører Fallout 3 på Windows 8,1. Så det skulle gå greit.

 

Mange får problemer, så at det funker greit for deg betyr ikke allverdens. Selv måtte jeg fikle en god del med games for windows live (grøss..) for å få startet det på windows 8.1, og selv når jeg fikk det til å fungere var det en plagsom mouse lag som jeg ikke fant ut hvordan jeg ble kvitt. Alle stegene jeg fant på nett hadde enten ingen effekt eller reduserte problemet marginalt.

 

Selv ble det Endless Legend, Dungeon of the Endless og Legend of Grimrock II på meg hittil dette salget. Sitter litt på gjerdet når det gjelder Wolfenstein The New Order, siden jeg brukte mer penger enn jeg egentlig har samvittighet til i går :)

Endret av Vegard#
Lenke til kommentar

 

 

Kjøp heller Witcher 3 på gog.com (samme salg) for å støtte utviklerne direkte.

 

Støtte dem direkte? Gog skal vel ha sin del av kaka akkurat som steam.

 

http://www.pcgamer.com/steam-and-gog-take-30-revenue-cut-suggests-fez-creator-phil-fish/

 

Se helt nederst til høyre på GOG-siden.  ;)

 

 

Ohhhh! Det var nytt for meg. Ville uansett kjøpt det på steam med de fordelene det gir.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det ble endelig kjøp av Fallout 1.

Vanskelig å komme inn i, virker det som. Leser meg opp på guider nå!

 

Hm, ble gira på å kjøpe Fallout 3, men selv ikke det spillet er kompatibelt med Windows 8 og nyere :/

Fungerer utmerket med win10 og med en haug modder i tillegg. Fallout 3, seff.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...