Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte har dere sex i uken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ikke for mye. I et forhold (hvor vi bor sammen, eller er sammen hver dag) så prøver jeg å gå for sex hver dag, men det må være pga lyst, ikke pga tvang. Men det blir som regel en gang dagen, i det minste, også har man perioder hvor det blir mindre.

Akkurat nå er det null ganger i uken.

Skrevet

Gift.

Sex hvert 2 år eller noe...

Varierer faktisk , men ikke hver dag lenger , vi startet med det som et ungt par men nå tror jeg det er omtrent 3 4 ganger i uka , svært avhengig av hvor sliten vi er pga ungene ( tvillinger på 3 år ).

Skrevet

4-6ganger i uka. Men ikke hver dag, pleier å være sånn 2-3 ganger løpet av en dag når jeg først har sex. ^^

Onani teller ikke vettu :p

0 for meg for tiden.

• Liker 4
Skrevet

Sjeldent så lite som en gang i uka. Sjeldent så ofte som sju ganger i uka. Det varierer. Noen ganger kan det være flere ganger i løpet av samme dag, andre ganger kan det gå flere dager uten sex.

Skrevet

Veldig variabelt.. Med utgangspunkt med minst en gang i uka.. Ellers ville jeg personlig blitt veldig lei om jeg skulle ha sex hver dag..  Nå som jeg har Fallout 4 å spille, er jeg totalt avholds så lenge jeg har mulighet til å få lov til å spille :D

Har større behov for å bli lvl 18 og få ny fancy perk en å ha sex fortiden :p

Skrevet

4-6ganger i uka. Men ikke hver dag, pleier å være sånn 2-3 ganger løpet av en dag når jeg først har sex. ^^

Onani teller ikke vettu :p

0 for meg for tiden.

Onani? Joda det er jo sex!!! hmmm :3 det pleier jeg å gjøre sånn rundt 2 ganger i uka.... så da har jeg vel sex 6-8 ganger da :D

Skrevet

Veldig varierende. Tidligere var det hver dag/annenhver dag. Nå som vi har barn, og hver mulighet til søvn utnyttes fullt ut, blir det lite. Rett og slett for sliten og trøtt. Men det er vel rundt 1-2 ganger i uka ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...