Gå til innhold

PlayStation VR - Generell diskusjon


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik eg tolker Sony Norge er det forhandlerene som har lagt seg på ca 4700 og oppover. Dvs at di kunne lagt seg på ein lavere pris viss di ville. Tviler på at moms ikkje er med i 399 euro. Da ville vi få utslag med høgare pris i england eller tyskland og. Der har faktisk nokre forhandlere lagt seg litt under 399 euro på det billigaste.

 

Sjølv ser eg ikkje noko poeng i å støtte opp om denne prisfilosofien forhandlerene praktiserer. Venter heller til prisen blir under 3800,- kr.

Lenke til kommentar

Om det er snakk om 4K til spill så er det noen som må jekke ned forventningene sine. Når ikke engang high-end PC-markedet er klart for 4K i spill enda, da kan man bare drite i å se nye grafiske intensive spill i 4K på konsoll enda. Det skjer ikke. Man kan spille i 4K, ja, men ikke de spillene man kanskje vil ha i 4K. 

Lenke til kommentar

Såvidt denne generasjonen kan levere ekte 1080p uten oppskalering. Snakkes om 2 generasjoners tid, så kanskje vi har 4K native.

 

Forsåvidt enig i at det finnes bedre ting å bruke ressursene på. Heller AA, FPS, filter og 3D grafikk generelt.

Lenke til kommentar

Gode tall for forhåndsbestillinger håper jeg virkelig får utviklerene til å tenke litt mer på produktet de ønsker å ende opp med. At det ikke blir som med Wii/Kinect og en endeløs strøm med gimmick piss fra dimensjon ukjent. Men det kan jo fort gå begge veier, og mye dritt får vi vel uansett i starten tror jeg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så på en diskusjon om VR idag og da begynte dem å snakke om noe jeg syntes hørtes veldig kult ut. Og det er denne cinema modusen som PSVR og samtlige VR headsets vil få. Hvor en får en stor virtuell skjerm som en kan spille vanlige tradisjonelle spill på. Og hvordan det kunne bli mye mer en bare å se på en stor virtuell skjerm.

 

Hva som fks i et skytespill når fienden skyter mot deg så kommer kulene ut av den virtuelle skjermen og suser forbi deg? At røyk i et spill siver ut av skjermen og legger seg som et tykt teppe på gulvet rundt deg...

 

Ganske kult å tenke på....

 

EDIT: Her kan en se hvordan cinema modus er på GearVR. Og hvordan en kan skifte omgivelse. Likte spesielt den 3 skjerm løsningen. Noe slikt hadde jo vært kult i endel spill.

 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...