Gå til innhold

Forever Living, pyramidespill?


Anbefalte innlegg

 

Alle har ikke det som kreves for å klare det, så nei, alle kommer ikke til å få mange "under" seg. 

 

Men jo, alle KAN. Hvis de gjør jobben. Men tror du alle kommer til å faktisk gjøre det som kreves? Man må ha utholdenhet, tåle motgang, tåle alle mulige utfordringer, takle avslag, jobbe hardt FØR man ser resultater, ha en vannvittig stå-på-vilje og være målrettet. Ikke alle takler det. 

Siden du nevner nivået Diamond - når man blir Diamond tjener man nesten 1 mill i måneden. Det er vel ganske langt forbi "begynner å tjene greit med penger"? For å bli Diamond må man ha 25 direkte rekrutterte som er aktive og som har blitt manager (ledere). Selvsagt kommer ikke alle til Diamond, men for å tjene 100-200 000 i mnd trenger man kun ca 5 som har blitt ledere. Det kreves mye jobb for å komme dit og de aller fleste faller fra lenge før. Så i praksis så er ikke dette en problemstilling. Men det stemmer virkelig ikke at kun de som kommer inn først tjener noe. Hvorfor er det da nye som startet for 2 år siden som tjener over 100 000 i mnd nå? Selskapet har eksistert og hatt stabil, god vekst i 40 år.

Nei, de fleste vil ikke lykkes. Fordi de ikke er villige til å gjøre jobben som kreves.

 

Jeg vet ikke hvor du har hørt at "man trenger ikke rekruttere for å tjene penger, men det er en smartere måte å bli rik på", men her er fakta:

Du kan tjene kun på personlig salg, som en ekstra-inntekt. Men de som satser karriere trenger et team. Det er akkurat som i vanlige firma. Skal du starte et grave-firma så kan du jobbe alene, men vil du bli millionær på det må du tenke større. Dette gjelder jo ikke kun i MLM. Dette gjelder i alt.

 

 

Dagens utfordring: 

 

Kan du nevne mer en 5 navn som tjener 100 - 200 000 på dette pr måned uten å ha en eierinteresse i selskapet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Men i svarte faen da!!! Google det. Beatutyfilter kommer AUTOMATISK. Jeg har ikke redigert en forbanna dritt!

 

 

 

 

Tok deg på ordet jeg og googlet det og fant dette i forklaringen av programmet: 

 

 

 

Description

*** #1 Photo app in Japan, Korea, Thailand, and Taiwan with 70 million users worldwide! ***

 

*** Version Update >> New “mute camera” function added! Take silent selfies anywhere you go! ***

 

BeautyPlus is the ultimate selfie camera app that will automatically enhance your beauty in an instant! Take gorgeous photos of yourself anywhere you like!

 

- Auto beauty enhancement and auto face-lift in one fast tap! All you need to do is press the shutter and we’ll do all the rest!

- Enhance beauty while retaining the natural look of your skin and hair, and improving the image quality.

- Intelligent Exposure allows you to take clear and glowing pictures of yourself even in low-light conditions. 

 

INTELLIGENT SELF PORTRAIT

- Totally intelligent! Just snap and see your photo get perfectly beautiful like magic.

- 5 levels of beauty enhancement adjustability to choose from in one fast tap.

- Intelligent Exposure that enables you to easily take great shots at night or in darker environment.

- Multiple face recognition in real time. Have fun taking photos together with your friends!

- Switch to back camera to enjoy 22 times sharper photos and more beautiful results!

- 3-second delay auto timer that allows you to get the perfect shot hands-free!

- Instantly share your beauty on Facebook, Twitter, etc.

 

BEAUTIFY - MORE POWERFUL PHOTO EDITING OPTIONS

- Beauty Filters: 11 quality one–tap effects specially designed for portraits that will make you stunningly beautiful in an instant!

- Smooth and whiten skin: Remove wrinkles, optimize skin tones and give your skin a perfect look.

- Remove blemishes:Tap to remove acne, blemishes or any other skin imperfections.

- Slimming:Face-lift or weight-lose with the touch of your fingers. Get the perfect body shape that you always wanted.

- Remove dark circles and bags under the eyes.

- Enhance eyes: Brighten and enlarge your eyes to look amazingly attractive!

 

-Supports photo-taking through the volume key, screen touch, and selfie stick Bluetooth remote controls. 

 

What are you waiting for? Try it now and impress your friends with your beautiful photos!

 

[NOTE]

• Supports iOS 7 and above.

• iOS 7 requires turning ON in “iPhone’s Settings – Privacy – Photos - BeautyPlus” in order to save photos to phone album.

 

FOLLOW US

• Facebook: http://www.facebook.com/beautypluscom

• Twitter: http://twitter.com/beautypluscom

• Instagram: @beautypluscom

• LINE: beautypluscam

 

Du vet hva editing er sant? Eller må jeg google dette for deg også? :)

 

Da har du tydeligvis ikke googlet nok, siden dette er noe annet. Det er ikke noen app, det er ikke noe redigeringsprogram, det er automatisk på kameraet! Hvor vanskelig er det å skjønne?? Mister all respekt for folk som deg når dere holder på sånn.

Lenke til kommentar

 

 

Alle har ikke det som kreves for å klare det, så nei, alle kommer ikke til å få mange "under" seg. 

 

Men jo, alle KAN. Hvis de gjør jobben. Men tror du alle kommer til å faktisk gjøre det som kreves? Man må ha utholdenhet, tåle motgang, tåle alle mulige utfordringer, takle avslag, jobbe hardt FØR man ser resultater, ha en vannvittig stå-på-vilje og være målrettet. Ikke alle takler det. 

Siden du nevner nivået Diamond - når man blir Diamond tjener man nesten 1 mill i måneden. Det er vel ganske langt forbi "begynner å tjene greit med penger"? For å bli Diamond må man ha 25 direkte rekrutterte som er aktive og som har blitt manager (ledere). Selvsagt kommer ikke alle til Diamond, men for å tjene 100-200 000 i mnd trenger man kun ca 5 som har blitt ledere. Det kreves mye jobb for å komme dit og de aller fleste faller fra lenge før. Så i praksis så er ikke dette en problemstilling. Men det stemmer virkelig ikke at kun de som kommer inn først tjener noe. Hvorfor er det da nye som startet for 2 år siden som tjener over 100 000 i mnd nå? Selskapet har eksistert og hatt stabil, god vekst i 40 år.

Nei, de fleste vil ikke lykkes. Fordi de ikke er villige til å gjøre jobben som kreves.

 

Jeg vet ikke hvor du har hørt at "man trenger ikke rekruttere for å tjene penger, men det er en smartere måte å bli rik på", men her er fakta:

Du kan tjene kun på personlig salg, som en ekstra-inntekt. Men de som satser karriere trenger et team. Det er akkurat som i vanlige firma. Skal du starte et grave-firma så kan du jobbe alene, men vil du bli millionær på det må du tenke større. Dette gjelder jo ikke kun i MLM. Dette gjelder i alt.

 

 

Dagens utfordring: 

 

Kan du nevne mer en 5 navn som tjener 100 - 200 000 på dette pr måned uten å ha en eierinteresse i selskapet? 

 

- Eva Siren Sjøblom Tveito

- Monica Jensen

- Torun Nordskaug

- Charles Wadsworth

- Anna Laila Mathisen

 

Disse er kun i Norge og noen av dem tjener en god del mer også... Jeg kjenner alle.

Endret av Maria Øyhaugen - Laptop Lifestyle
Lenke til kommentar

Da har du tydeligvis ikke googlet nok, siden dette er noe annet. Det er ikke noen app, det er ikke noe redigeringsprogram, det er automatisk på kameraet! Hvor vanskelig er det å skjønne?? Mister all respekt for folk som deg når dere holder på sånn.

Redigering, uansett om det skjer manuelt eller automatisk, er redigering/bildebehandling..

Det burde ikke være vanskelig å skjønne?

 

edit: Om du redigerer eller ikke gir jeg ganske F i, ettersom 99.99% av industrien som er tilknyttet skjønnhet og hudpleie retusjerer og fisker/trikser, men det er greit å kalle en spade en spade. Det ER redigering/manipulering.

Endret av wampster
  • Liker 4
Lenke til kommentar

- Eva Siren Sjøblom Tveito

 

- Monica Jensen

- Torun Nordskaug

- Charles Wadsworth

- Anna Laila Mathisen

 

Disse er kun i Norge og noen av dem tjener en god del mer også... Jeg kjenner alle.

 

 

det er kun to av disse personene som er i nærheten av å tjene tja max 100 000 i måneden, og de har også roller i flere selskap slik at de sannsynligvis har flere inntektskilder enn FL, så de tjener nok langt mindre en de forteller deg....Men jeg er ikke særlig overrasket.

 

Ift redigeringen gidder jeg ikke diskutere mer, bildet er redigert og at du ikke forstår det får bare være slik. du lurer ingen andre en deg selv..

Lenke til kommentar

 

 

 

Alle har ikke det som kreves for å klare det, så nei, alle kommer ikke til å få mange "under" seg. 

 

Men jo, alle KAN. Hvis de gjør jobben. Men tror du alle kommer til å faktisk gjøre det som kreves? Man må ha utholdenhet, tåle motgang, tåle alle mulige utfordringer, takle avslag, jobbe hardt FØR man ser resultater, ha en vannvittig stå-på-vilje og være målrettet. Ikke alle takler det. 

Siden du nevner nivået Diamond - når man blir Diamond tjener man nesten 1 mill i måneden. Det er vel ganske langt forbi "begynner å tjene greit med penger"? For å bli Diamond må man ha 25 direkte rekrutterte som er aktive og som har blitt manager (ledere). Selvsagt kommer ikke alle til Diamond, men for å tjene 100-200 000 i mnd trenger man kun ca 5 som har blitt ledere. Det kreves mye jobb for å komme dit og de aller fleste faller fra lenge før. Så i praksis så er ikke dette en problemstilling. Men det stemmer virkelig ikke at kun de som kommer inn først tjener noe. Hvorfor er det da nye som startet for 2 år siden som tjener over 100 000 i mnd nå? Selskapet har eksistert og hatt stabil, god vekst i 40 år.

Nei, de fleste vil ikke lykkes. Fordi de ikke er villige til å gjøre jobben som kreves.

 

Jeg vet ikke hvor du har hørt at "man trenger ikke rekruttere for å tjene penger, men det er en smartere måte å bli rik på", men her er fakta:

Du kan tjene kun på personlig salg, som en ekstra-inntekt. Men de som satser karriere trenger et team. Det er akkurat som i vanlige firma. Skal du starte et grave-firma så kan du jobbe alene, men vil du bli millionær på det må du tenke større. Dette gjelder jo ikke kun i MLM. Dette gjelder i alt.

 

 

Dagens utfordring: 

 

Kan du nevne mer en 5 navn som tjener 100 - 200 000 på dette pr måned uten å ha en eierinteresse i selskapet? 

 

- Eva Siren Sjøblom Tveito

- Monica Jensen

- Torun Nordskaug

- Charles Wadsworth

- Anna Laila Mathisen

 

Disse er kun i Norge og noen av dem tjener en god del mer også... Jeg kjenner alle.

 

bare 2 av disse hadde over 500k i inntekt i fjord og bare en hadde over 1mill , alle har Enkeltpersonforetak av forelige slag registrert på seg , Torun er jo helt klart en frontfigur i foreverliving i norge etter hva google forteller meg .

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da har du tydeligvis ikke googlet nok, siden dette er noe annet. Det er ikke noen app, det er ikke noe redigeringsprogram, det er automatisk på kameraet! Hvor vanskelig er det å skjønne?? Mister all respekt for folk som deg når dere holder på sånn.

Redigering, uansett om det skjer manuelt eller automatisk, er redigering/bildebehandling..

Det burde ikke være vanskelig å skjønne?

 

edit: Om du redigerer eller ikke gir jeg ganske F i, ettersom 99.99% av industrien som er tilknyttet skjønnhet og hudpleie retusjerer og fisker/trikser, men det er greit å kalle en spade en spade. Det ER redigering/manipulering.

 

Men i ......... 

Det var muligens en minijustering uten at det var med vilje engang. Jeg la jo ut et nytt bilde av det, uten noen ting, men det er det ingen som linker til... Merkelig det der, fra folk som kun prøver å trykke meg ned uten noen som helst tanke om å faktisk prøve å sette seg inn i dette.  :nei:

Lenke til kommentar

 

- Eva Siren Sjøblom Tveito

 

- Monica Jensen

- Torun Nordskaug

- Charles Wadsworth

- Anna Laila Mathisen

 

Disse er kun i Norge og noen av dem tjener en god del mer også... Jeg kjenner alle.

 

 

det er kun to av disse personene som er i nærheten av å tjene tja max 100 000 i måneden, og de har også roller i flere selskap slik at de sannsynligvis har flere inntektskilder enn FL, så de tjener nok langt mindre en de forteller deg....Men jeg er ikke særlig overrasket.

 

Ift redigeringen gidder jeg ikke diskutere mer, bildet er redigert og at du ikke forstår det får bare være slik. du lurer ingen andre en deg selv..

 

Og hvor har du det fra?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Alle har ikke det som kreves for å klare det, så nei, alle kommer ikke til å få mange "under" seg. 

 

Men jo, alle KAN. Hvis de gjør jobben. Men tror du alle kommer til å faktisk gjøre det som kreves? Man må ha utholdenhet, tåle motgang, tåle alle mulige utfordringer, takle avslag, jobbe hardt FØR man ser resultater, ha en vannvittig stå-på-vilje og være målrettet. Ikke alle takler det. 

Siden du nevner nivået Diamond - når man blir Diamond tjener man nesten 1 mill i måneden. Det er vel ganske langt forbi "begynner å tjene greit med penger"? For å bli Diamond må man ha 25 direkte rekrutterte som er aktive og som har blitt manager (ledere). Selvsagt kommer ikke alle til Diamond, men for å tjene 100-200 000 i mnd trenger man kun ca 5 som har blitt ledere. Det kreves mye jobb for å komme dit og de aller fleste faller fra lenge før. Så i praksis så er ikke dette en problemstilling. Men det stemmer virkelig ikke at kun de som kommer inn først tjener noe. Hvorfor er det da nye som startet for 2 år siden som tjener over 100 000 i mnd nå? Selskapet har eksistert og hatt stabil, god vekst i 40 år.

Nei, de fleste vil ikke lykkes. Fordi de ikke er villige til å gjøre jobben som kreves.

 

Jeg vet ikke hvor du har hørt at "man trenger ikke rekruttere for å tjene penger, men det er en smartere måte å bli rik på", men her er fakta:

Du kan tjene kun på personlig salg, som en ekstra-inntekt. Men de som satser karriere trenger et team. Det er akkurat som i vanlige firma. Skal du starte et grave-firma så kan du jobbe alene, men vil du bli millionær på det må du tenke større. Dette gjelder jo ikke kun i MLM. Dette gjelder i alt.

 

 

Dagens utfordring: 

 

Kan du nevne mer en 5 navn som tjener 100 - 200 000 på dette pr måned uten å ha en eierinteresse i selskapet? 

 

- Eva Siren Sjøblom Tveito

- Monica Jensen

- Torun Nordskaug

- Charles Wadsworth

- Anna Laila Mathisen

 

Disse er kun i Norge og noen av dem tjener en god del mer også... Jeg kjenner alle.

 

bare 2 av disse hadde over 500k i inntekt i fjord og bare en hadde over 1mill , alle har Enkeltpersonforetak av forelige slag registrert på seg , Torun er jo helt klart en frontfigur i foreverliving i norge etter hva google forteller meg .

 

 

 

I fjor kanskje. Men det viser jo for faen ikke hvilken inntekt de har nå. Dette er mennesker som har hatt svært rask vekst, flere av dem startet i fjor.

Lenke til kommentar

Og hva mener du med at Torun er en frontfigur? Ho har ikke noe eierskap på noen måte, men hun er en av de beste forhandlerene i Skandinavia og hun er min upline.

 

Har jeg sagt noe om dette? jeg sier at flere har roller i selskap som sannsynligvis gir dem inntekt.

 

Du får tro hva du vill, men som sagt flere ganger allerede. Vi får prates om ett år og se hva du sier da. 

Lenke til kommentar

 

Og hva mener du med at Torun er en frontfigur? Ho har ikke noe eierskap på noen måte, men hun er en av de beste forhandlerene i Skandinavia og hun er min upline.

 

Har jeg sagt noe om dette? jeg sier at flere har roller i selskap som sannsynligvis gir dem inntekt.

 

Du får tro hva du vill, men som sagt flere ganger allerede. Vi får prates om ett år og se hva du sier da. 

 

Forklar hva du mener med det da?

Lenke til kommentar

Har du tenkt på at eksisterende og potensielle kunder kanskje følger med på denne tråden? Du virker veldig umoden og har veldig kort lunte. Er det slik du oppfører deg ellers også så har du ikke noe innen salg og kundepleie å gjøre. Ta et anger management kurs, og be en moderator om å slette denne tråden.

Endret av Karl Skapeland
Lenke til kommentar

Har du tenkt på at eksisterende og potensielle kunder kanskje følger med på denne tråden? Du virker veldig umoden og har veldig kort lunte. Er det slik du oppfører deg ellers også så har du ikke noe innen salg og kundepleie å gjøre. Ta et anger management kurs, og be en moderator om å slette denne tråden.

Har JEG kort lunte? Gå igjennom hele tråden. Jeg har forsøkt i snart en måned å være saklig og forklare dere hvordan dette fungerer. Dere har kommet med personangrep gang på gang og kunne ikke gitt mer faen i å faktisk prøve å forstå. Så at jeg etter så mye bullshit blir littgrann irritert er vel en selvfølge. Er vel heller du/dere som bør søke hjelp når dere tydeligvis synes det er så jævlig gøy å tråkke på andre mennesker over nettet. 

Ja, jeg har kunder og potensielle kunder her, som nå, etter å ha lest dette, er interessert i businessen også. Tenk litt på det du. Det er ikke alle i dette landet som er like trangsynte som deg, og takk gud for det, ellers hadde vi alle gått rundt som zombier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...