Gå til innhold

Utrolig hva man kan gjøre med en overhead + sand!

Spaz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun...

Kan jeg tolke det som at du har fått en overhead på fingrene? :wow:

Skrevet
Min økonomilærer tror overhead er et verktøy for å mose livskiten ut av HalTan's fingre hun...

Altså, jeg hjalp henne (*host* han *hark*) med å åpne lokket (som er av metall og glass i midten), så skulle hun lukek det igjen, men så hun tommelen min i den? Nei. (det vil si, jeg misstenker henen for å gjøre det med bilje, hun HATER meg).. så hun lokekt lokket i 76 km/t (noe man ikke gjør med et glasslokk) og jeg fikk meg en smell... Etterpå lo hun høyt av det mens jeg hoppet rundt og holdt meg på fingern... ******* sadist.

Skrevet

Altså, jeg hjalp henne (*host* han *hark*) med å åpne lokket (som er av metall og glass i midten), så skulle hun lukek det igjen, men så hun tommelen min i den? Nei. (det vil si, jeg misstenker henen for å gjøre det med bilje, hun HATER meg).. så hun lokekt lokket i 76 km/t (noe man ikke gjør med et glasslokk) og jeg fikk meg en smell... Etterpå lo hun høyt av det mens jeg hoppet rundt og holdt meg på fingern... ******* sadist.

Ikke for å rippe opp i denne saken, som forøvrig høres gruelig vond ut, men jeg sitter her og ler som en eller annen gal fyr ov er den fine lille, og vonde, historien din.

:lol:

Skrevet
1 min igjen

hvorfor svarte du på denne tråden?

er ikke det litt meningsløst å poste hvor lenge det er igjen før du kan se den ..

han var foresten flink .. men jeg har aldri testet selv så kan ikke si om han er så ******* flink

Skrevet

og hva var det hun skulle gjøre nedi der??

sjekke om pæra var gåen? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...