Gå til innhold

De kaller seg flyktninger


Anbefalte innlegg

 

Dette har ingenting med det jeg sa å gjøre. Hvis du bare vil ha en arena til å poste rasistiske påstander på kan du la være å sitere meg så jeg slipper å se dritten du pumper ut.

Du kan kanskje prøve å påpeke et eneste rasistisk utsagn i mitt innlegg. Lykke til. Det innleggene dine mangler er fakta.

 

 

Du var logisk, velformulert, og vanskelig å argumentere imot, ergo så er rasismeanklager siste utvei.

Endret av Apox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er desverre ikke stort vi kan gjøre da majoriteten i norge synes dette er helt greit. De forsvarer ideologien islam med nebb og klør om de får sjansen, selv om de er klar over all grusomheten den står for.

 

Det blir vel vår tur til å være flyktninger om noen hundre år.

Nå er jeg ikke NØDVENDIGVIS imot at disse flyktingene kommer hit, problemet jeg har med hele denne suppa er hvordan de får komme inn hit: Det er jo i helvetes ikke noe som helst av kontroll, lol. Satan selv kunne like godt ha gjemt seg i folkemengden og bare spilt seg inn med folkemengden.

 

Eller legitime terrorister for den saks skyld. For helvete da, sjønner folk fortsatt ikke at TERROR(-ist) er basert på frykt og kaos fremfor alt?

 

Det er i disse situasjoner terrorister sniker seg inn med sivile flyktninger. Ingen kontroll i hele tatt fra det jeg har sett, de bare "åpner gjerdene og lar dem renne inn".

 

Håper dere som stemte på de "folkevalgte" er fornøyde.

Lenke til kommentar

 

 

Det er desverre ikke stort vi kan gjøre da majoriteten i norge synes dette er helt greit. De forsvarer ideologien islam med nebb og klør om de får sjansen, selv om de er klar over all grusomheten den står for.

 

Det blir vel vår tur til å være flyktninger om noen hundre år.

Nå er jeg ikke NØDVENDIGVIS imot at disse flyktingene kommer hit, problemet jeg har med hele denne suppa er hvordan de får komme inn hit: Det er jo i helvetes ikke noe som helst av kontroll, lol. Satan selv kunne like godt ha gjemt seg i folkemengden og bare spilt seg inn med folkemengden.

 

Eller legitime terrorister for den saks skyld. For helvete da, sjønner folk fortsatt ikke at TERROR(-ist) er basert på frykt og kaos fremfor alt?

 

Det er i disse situasjoner terrorister sniker seg inn med sivile flyktninger. Ingen kontroll i hele tatt fra det jeg har sett, de bare "åpner gjerdene og lar dem renne inn".

 

Håper dere som stemte på de "folkevalgte" er fornøyde.

Burde kanskje bygge et mur langs Norges utrolig lang kyst? Enkel med båt å reise til Norge uten at noen merke det
Lenke til kommentar

Trenger ikke å bygge en mur, men jeg forventer at norske myndigheter gjør jobben sin og hindrer ulovlig immigrasjon etter beste evne. Det er tross alt vår rett som en selvstendig nasjon å bestemme hvem som skal få være i landet.

 

Men det virker som i denne saken så går lover og regler ut vinduet, og folk som smugler syrere over grensen er plutselig ikke menneskesmuglere men gode hjelpere. Heilt sinnsykt spør du meg.

 

Jeg regner med at om jeg drar til india og henter et busslass med fattige indere og smugler dem inn til norge så er jeg også bare en god hjelper?

Endret av Apox
Lenke til kommentar

(Angående overstående tekst, jeg kommer ikke til respondere på tilsvar som jeg anser som useriøse innlegg. Jeg kommer heller ikke til å kommentere innlegg som har som har til hensikt å få meg til å skifte mening. Jeg ser på dette som fakta)

 

Det her må vel anses å være veldig useriøst og uærlig i et debattforum?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

(Angående overstående tekst, jeg kommer ikke til respondere på tilsvar som jeg anser som useriøse innlegg. Jeg kommer heller ikke til å kommentere innlegg som har som har til hensikt å få meg til å skifte mening. Jeg ser på dette som fakta)

 

Det her må vel anses å være veldig useriøst og uærlig i et debattforum?

 

 

Hvis du ikke liker premisset jeg har satt for tråden så er det vel bare å la være å svare.

Lenke til kommentar

Trenger ikke å bygge en mur, men jeg forventer at norske myndigheter gjør jobben sin og hindrer ulovlig immigrasjon etter beste evne. Det er tross alt vår rett som en selvstendig nasjon å bestemme hvem som skal få være i landet.

 

Hvorfor skal en nasjon kunne bestemme det? Hvorfor skal ikke mennesker kunne bevege seg fritt hvor de vil i verden?

Lenke til kommentar

Jepp, utakknemlige faenskap.

 

"Vi vil ikke ha mat, drikke og trygghet, vi vil nordover i europa til bedre velferd"

Som noen skrev på en av kommentarene på liveLeak. "De er ikke fornøyde før de får en villa og en s-klasse mercedes". Akkurat sånn som de fleste utlendingene i Norge vil og har det. Mat og vann er de ikke interessert i, bare barna tar det de får.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De rømmer fra krig og elendighet. Det virker som krigen bare er et påskudd. De vil ha alt og de vil ha det nå!

 

Og elendigheten de rømmer fra?  Det er den hverdagen de har hatt i sitt hele liv!

 

Å kunne presse seg fram til sin foretrukne destinasjon i Europa er viktigere enn å fremstå som et offer for krigen.

De er så inderlig klar over hva de holder på med!

Lenke til kommentar

Hvis du tror at hverdagen i Syria er normal, så vet du ikke hva du snakker om.

 

Så det du sier at hverdagen i Syria helt til IS tok til våpen ikke var normal!  Så hvorfor flyktet de ikke mens Bashar Al-Assad fremdeles var eneveldig i landet? De har hatt 14 år på seg til det. Og det samme styret eksisterte med hans far Hafez al-Assad fra 1971 og utover. Så hvorfor nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...