Gå til innhold

XFX R9 280x 4 skjermer problem


Mr Pepe

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har problemer med å koble opp 4 skjermer, ser ut som uansett hva jeg gjør så får jeg kun i bruk 3 skjermer. Alle skjermer har jeg fått bilde på, så alt fungerer, men ikke samtidig. Enten fungerer tven + 2 skjermer eller  alle 3 skjermene. Eyefinity fungerer utmerket med 3 skjermer men ikke sammen med tven.

 

HVa kan problemet være?

 

har koblet 2 av skjermene til DVI portene, og hdtven til HDMI og siste skjermen med mini displayport til hdmi

 

 

Håper noen kan hjelpe meg !

 

Eyefinity med 3 stk fungerer,  men den siste får jeg ikke aktivert og får den meldingen herpost-105797-0-75581100-1440895309_thumb.png

 

post-105797-0-25171700-1440895253_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips

 

Så nå har jeg forsøkt å koble til med integrerte intel hd 4600 grafikkortet på z87 asus hovedkort.

 

Samme problem der! Jeg får kun 3 skjermer til å fungere, og jeg får bilde ut av både eksterne skjermkortet og integrerte. Samme beskjed

 

Noe må da være galt her ?  Jeg holder på å bli helt gal

Lenke til kommentar

Driver å innstalerer win 10 i håp om at det fungerer der. Utrolig rart. Har prøvd å slette alle drivere rekonfiguere utgangene på skjermkortet. Koble 1 og 1. Resetta bio. Nå skal jeg prøve clean install for jeg skal faen få det til om det enn dreper meg

 

Eller kanskje jeg trenger en aktiv mini displayport ?  Kjøpte denne her fra siba http://www.siba.no/tv-lyd-bilde/kabler/datakabler/bandridg-mini-displayport-til-hdmi-bbm37650w02-111312

 

Har bestilt https://www.komplett.no/product/619157/datautstyr/kabler/tilbehr/xfx-adapter

 

Mon tro om det fungerer?

Endret av The Mountain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...