Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaringer med Lillestrøm Bilsenter?


Anbefalte innlegg

Hei. Driver å titter på en Ford Mondeo som jeg syns virker ganske OK, men som nesten litt for billig i forhold til resten av markedet. Av natur blir jeg da litt skeptisk ;) Derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer med ovennevnte bilforhandler, både positivt og negativt :)

 

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=63325171&searchclickthrough=true

Endret av Kåre Eldar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke erfaring med den forhandleren, men er det så grusomt billig for en 2008-modell da? Snakket med en Ford-forhandler forrige uke, og i følge han så hadde brukt Mondeo sunket veldig i pris siden i fjor høst (da jeg byttet inn min 2011-modell). Nå har jeg ikke sjekket finn, så du har vel sikkert bedre oversikt over hva denne modellen vanligvis ligger på. Skulle til å si at det kanskje er en import-bil, men så på bildene nå at den ser ut til å komme fra stamsaas, så da er den nok ikke importert :)

Lenke til kommentar

Har ikke erfaring med den forhandleren, men er det så grusomt billig for en 2008-modell da? Snakket med en Ford-forhandler forrige uke, og i følge han så hadde brukt Mondeo sunket veldig i pris siden i fjor høst (da jeg byttet inn min 2011-modell). Nå har jeg ikke sjekket finn, så du har vel sikkert bedre oversikt over hva denne modellen vanligvis ligger på. Skulle til å si at det kanskje er en import-bil, men så på bildene nå at den ser ut til å komme fra stamsaas, så da er den nok ikke importert :)

 

Tja, i forhold til resten av markedet mtp motor og spesielt km-stand så syns jeg den var det. Men det kan selvfølgelig alltids være at den er rimelig priset. Noen som vet om den garantien på 1 år som følger med, kan overføres til et lokalt verksted i feks Ålesund? Er det vanlig praksis?

Lenke til kommentar

Rart den ikke har Xenon da. Det hadde jo selv 2004 trenden som jeg hadde.

 

Og sjekk at den har dieselvarmer/kjørevarmer. Om ikke bruker den laaang tid på å bli varm på vinteren.

 

Ja, det er jo et betydelig minus. Må nesten ta meg en tlf å høre med de i morgen. 

 

Ellers så fant jeg en med 131 HK og automat, er det en god kombinasjon? Noen som vet om automatkassa er god på disse modellene?

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=62164441&searchclickthrough=true

Endret av Kåre Eldar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...