Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nevnte tidligere i tråden at jeg hadde problemer med bluetooth. Det viser seg at det er problemer med både wifi og bluetooth. Om telefonen ligger påslått hele natta kan jeg bare glemme å komme på wifi på morgenen. Etter restart fungerer det igjen. Får prøve fabrikkinnstillinger jeg også.

Lenke til kommentar

 

Jeg har også problemer med wifi, etter en stund så mister jeg forbindelsen. Ikke mulig å koble til på nytt. Må til restart eller aktivere/deaktivere flymodus

Har du Premium? Har du prøvd factory reset?

 

Har standard Z5C, har ikke testet factroy reset, er såpass mye syr å sete opp tlf på nytt, så blir i tilfelle siste utvei

Lenke til kommentar

 

WiFi problemet mitt løste seg ved å følge oppskriften under, fant den i et svar på Sony sine Facebook sider.

 

 

Du skulle kunna prova att återställa nätverksinställningarna i telefonen och sedan starta om den efter du har gjort det.

 

Det gör du under Instillinger > Sikkerhetskopier/tilbakestilling > Tilbakestill nettverksinnstillingene > Tilbakestill instillinger.

 

Notera att efter detta är gjort behöver du ansluta till dina WiFi-nätverk samt Bluetooth-enheter på nytt, du kommer även behöva ladda ner internetinställningar för din operatör på nytt (Instillinger > Mer > Internetinstillningar).

Endret av Shjer
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...