Gå til innhold

Sony Z5 Samletråd


fflex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bruker vel ikke en Sony-telefon uten deksel?

Det er som å kjøre bil uten setebelte.

 

Telefonene er glass, både på forsiden og baksiden.

Bruk billig Nillkin Tempered glass skjermbeskyttelse fra ebay, og et brukbart deksel i tillegg.

Etter Xperia Z og Xperia Z2 tar jeg ingen sjangser.

Enig der, Jeg knuste min Z5P, etter 3 forsøk på reperasjon  hvor mer og mer gikk i stykker så endte jeg med og kjøpe ny telefon. Har så S7E

Lenke til kommentar

Fikk en oppdatering forrige helg og etterpå hadde wifi tale slått seg av. Endret dette tilbake til på, og det fungerte igjen. Kom en ny oppdatering tirsdag og da fungerte hverken sms eller wifi tale etterpå. Sms har jeg fått tilbake, men wifi tale får jeg ikke til å fungere. Har slått funksjonen av og på, restartet og slått telefonen helt av og på uten at det ser ut til å hjelpe. Noe som har idéer? Har søkt litt rundt, men det kan se ut til at det ikke er noen som har dette problemet, men det kan også være at det ikke er så mange som faktisk bruker wifi tale?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Z5 compact støtter hurtig lading?

 

Kjøpte meg en hurtiglader, når eg bruker den på min z2 tablet er det helt vill forskjell på ladehastighet. I tillegg står det "lader raskt" på låseskjermen.

 

Men på min z5c er det nada forskjell og det står bare lader.

 

Er det noe eg må aktivere på telefonen?

Lenke til kommentar

Trur eg må ta turen til butikken med denne telefonen. Batteriet er fullstendig krise. En dag er utopi og ender uten unntak opp med en lading på dagen og lading på natta.

 

Sony påstod to dagers batteritid. Trur knapt eg har det om eg ikke bruker den.

 

Og ja. Eg har prøvd reparasjon. Funket ikke for meg.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lefdal sier de har oppdatert min telefon. Uten at eg visste om noen nyere software enn den eg hadde. Mulig det er denne da...

Ellers var visst batteriet helt fint. Så da lurer eg litt på ka eg gjør galt. Men de har sikkert bytta noe uten å innrømme det :p

Mener du at batteritiden er ræva? Hvordan kan du mente det, når min bare er nede i 48% siden kl 08?

 

De påstår det ikke er noe galt med min heller, hvis ikke ting blir bedre med 7.0 kjøper jeg ny telefon og alt jeg har av Sony kan råtne i manneskuffa.

Lenke til kommentar

 

Lefdal sier de har oppdatert min telefon. Uten at eg visste om noen nyere software enn den eg hadde. Mulig det er denne da...

Ellers var visst batteriet helt fint. Så da lurer eg litt på ka eg gjør galt. Men de har sikkert bytta noe uten å innrømme det :p

Mener du at batteritiden er ræva? Hvordan kan du mente det, når min bare er nede i 48% siden kl 08?

 

De påstår det ikke er noe galt med min heller, hvis ikke ting blir bedre med 7.0 kjøper jeg ny telefon og alt jeg har av Sony kan råtne i manneskuffa.

 

Tør påstå at hvordan din er mtp batteritid er fullstendig irrellevant for meg :)

 

Men opplever akkurat det samme som deg. Og opplever ALDRI å ha igjen 50% når kvelden kommer. Snakker som regel 15-20 og da er den ladet en del på dagen også...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har fått et irriterende problem med mobilen. Når folk ringer meg, hører de et voldsomt ekko når de eller jeg snakker, noe som har ført til at ingen ringer meg lenger, eller tar telefonen når de ser nummeret mitt. Det går stort sett greit, for jeg liker ikke å snakke i telefonen, men det er irriterende når jeg må ta en telefon.

 

Problemet går bort om jeg bruker headset, men det er ikke alltid jeg orker å skru på bluetooth / koble det til.

 

Er det noen lett fiks på dette, eller må jeg sende inn mobilen på reparasjon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...