Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper Rooney slår tilbake i dag. Newcastle med en svak start på sesongen, og Rooney er nok bestemt på å vise seg fra en bedre side. Er dessuten ikke bare Rooney som må heve seg, synes det er litt rusk i maskineriet nå i serieinnledningen som må justeres. Spennende å se Schweinsteiger fra start, da får vi svar på hvordan formen hans virkelig er. 

Lenke til kommentar

Rooney må prestere ja, det håper jeg for England sin del, og ikke minst for FPL laget mitt... Men hva skjer hvis ikke Rooney presterer nå heller? Han er jo kaptein, samtidig så er jo van Gaal gal nok til å benke/selge hvem som helst. Er Hernandez god nok til å spille i en rolle slik som Rooney gjør nå? Jeg tror ikke det, men så har jo jeg tatt feil før. RVP og Falcao er jo borte, så da blir vel alternativet å hente en ny spiss til klubben. Ikke gunstig å hente spillere etter serien har begynt, med tanke på samspillet, men har gitt opp å forstå van Gaal for lenge siden. 

Lenke til kommentar

Synes ikke Rooney nødvendigvis trenger å score, MEN han MÅ klare å prestere mye bedre enn det han har vist i de siste kampene. Aston Villa og Brugge oppvisningen var virkelig ille. LVG viser veldig mye tillit når han faktisk lar Rooney bære kaptein båndet enda. Alle vet hva Rooney er god for, spørsmålet er når og om vi får se det igjen.   

Endret av RobbyV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...