Gå til innhold

Blizzard sier de vil vurdere å lage Warcraft IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Selv om Blizzard hadde startet utviklingen av Warcraft 4 i dag, ville ikke spillet kommet ut før 2020 (med tanke på Blizzards vanlige utviklingstid). På det tidspunktet er nok WoW rimelig dødt og de kan lage en ny historie til WC3 uten å ta hensyn til WoW.

Lenke til kommentar

Warcraft IV hadde vert heilt fantastisk! He fortsatt Reign of Chaos og The Frozen Throne installert på datamaskina =) Warcraft IV ville ha vert hjertelig velkommen på min hard-disk!

 

Det hadde vært utrolig, tenk på det at Wacraft Orcs and Humans til Frozen Throne har nesten definert en del av barndommen og tenårene til så mange individider. Å kunne få et Warcraft 4 om et par år og så vil Warcraft ha vært en del av sitt liv i over 25 år, et kvart århundre. Fulgt en siden en var barn til en var voksen og har egne barn.

 

Er litt redd for at det har blitt for mye av det gode med Wow tidslinjen, når alt er for epic så blir det episke vanlig og ikke episk. Vet ikke hvordan de kan løse denne gordiske knuten.

Lenke til kommentar

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Mener den beste løsningen ville være å ignore det som har skjedd i WoW, og heller fortsette fra War3 med en helt ny alternativ story.

 

Eller, de kan gå 1000 år frem i tid med helt nye karakterer og historie.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Da skal de være ekstremt(!) forsiktig, for kuker de til en eventuell WC4 så mister de mye tillit.

 

Bedre at de prøver og feiler, enn at de ikke tør å gjøre det.

Prøving og feiling er ikke blizzard måten å gjøre ting på. Det bør folk vite per nå. Er de ikke 100% sikre eller fornøyde, skrotes produktet.

Lenke til kommentar

 

 

Da skal de være ekstremt(!) forsiktig, for kuker de til en eventuell WC4 så mister de mye tillit.

Bedre at de prøver og feiler, enn at de ikke tør å gjøre det.

Prøving og feiling er ikke blizzard måten å gjøre ting på. Det bør folk vite per nå. Er de ikke 100% sikre eller fornøyde, skrotes produktet.

 

 

Å skrote et produkt vil vel si at de har prøvd og feilet vil det ikke? Litt motsigelser i ditt utsagn her.

 

Eksempler vil jo være Starcraft Ghost og Project Titan. 

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Enkelt det Blizzard kan velge å ha to forskjellige tidslinjer, en for wow og en for wc4.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da skal de være ekstremt(!) forsiktig, for kuker de til en eventuell WC4 så mister de mye tillit.

Bedre at de prøver og feiler, enn at de ikke tør å gjøre det.
Prøving og feiling er ikke blizzard måten å gjøre ting på. Det bør folk vite per nå. Er de ikke 100% sikre eller fornøyde, skrotes produktet.

 

 

Å skrote et produkt vil vel si at de har prøvd og feilet vil det ikke? Litt motsigelser i ditt utsagn her.

 

Eksempler vil jo være Starcraft Ghost og Project Titan. 

Når et produkt de har jobbet med ikke blir utgitt anser jeg det som at det ikke er "prøvd". I dette tilfellet er det snakk om å gi ut et potensielt sketchy wc4 istede for å ikke gi ut noe, noe som absolutt ikke er noe blizzard ville gjort. Derfor definerer jeg prøving og feiling på den måten.

Knotete forklart, men du skjønner nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar

 

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Enkelt det Blizzard kan velge å ha to forskjellige tidslinjer, en for wow og en for wc4.

Liker den tanken der. (=

Lenke til kommentar

Da skal de være ekstremt(!) forsiktig, for kuker de til en eventuell WC4 så mister de mye tillit.

 

Det er denne tankegangen som er feil med dagens "gamere". Hva med å være takknemlig for at de har gitt deg noen av tidenes beste spill og at de ønsker å fortsette med det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sweet! Men jeg lurer på hvordan de skal håndtere det historiemessig med tanke at det også er en utvikling i WoW samtidig. Om de skal liksom dele det opp til forskjellige tidsaldere, parallelle dimensjoner, eller prøve å få de til å henge sammen på en måte.

 

Håpet mitt er at de fortsetter der warcraft 3 ft slapp, og ser bort fra hva som har skjedd i wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...