Gå til innhold

Lære hverandre på dette forumet og kjenne. :)


Anbefalte innlegg

Hei!

/me er 23 år og oppfører meg i whatever alder. Er fra bergen og greier. Ser ikke på tvnorge siden de nesten bare viser dritt for tiden. Har kommet altfor mye av reality dritten og kvinne programmer. Anyways er 100% hiphop'er og det kommer eg alltid til å være. Hmm har ikke dame men det gjør ikke noe :grine:

Hobby: Venner, skyting med luftpistol, hunder, didgeridoo, pc seff, tv, sportfiske og sikkert mye mer som eg ikke kommer på.

 

Kommer ikke på mer :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg heter Morten Johan

Er 16 år (02.04.87)

Går på GK Allmenne på Sandnes vgs.

Liker godt jenter, og trene på Sports Club. Båt, stereoanlegg og data ;)

Liker å være med venner, gå på kino, på by'n.

Hver sommer ferierer jeg på sjøsanden i Mandal. Det er en campingplass med masse mennesker og sørlandets mest kjente strand.

Jeg bor i Sandnes på en plass som heter Stangeland.

Jeg har to brødre som er tvillinger, som jeg elsker å plage! :)

Liker godt å bli kjent med nye folk.

Liker Trance, Dance, Techno, pop, R&B, Rap, hiphop og litt rock.

Hobbyen min er PC, PC og PC ;)

Elsker å kjøre båt, kjøre slalom, og sommeren! :yes:

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Okey, får vel skrive noen ord jeg og da...

 

Er 18 år, kommer fra Bergen. Interresert i IT og sånt.. Mest webdesign og spilling det går i. Hvis jeg får meg en jobb eller vinner i lotto kommer jeg nok til å bli mer hardware-nerd tho ;)

 

Går VK2 på Åsane Gymnas at the moment.. Liker meg der. Relativt liten wannabe-rap-niggah-faktor der, men til gjengjeld er det ganske mye wannabe-backstreet-boys-faktor... Hvis dere skjønner ;)

 

 

Noe mer? Tror ikke det nei...

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Heiter Kim, er 16år - født 14.07.87. Kjemme fra Hafslo like ved Sogndal i Sogn og Fjordane.

Interresert i cola, data, xbox og musikk for det meste og kjempa aktivt mot fotball, spela og litt gitar.

På sommaren kjører eg 125 og kjører båt og går litt på rulleskøyter. På vinteren sitte eg inne med PC'en og tar meg ein tur på snowboard i ny og ne (Flott skianlegg her btw)

Går på GK Allmennfag på Sogndal VGS der eg pleier å henge litt etter i dei fleste fag.

Ellers så var eg nettop ferdig med ein casebuild med vannkjøling før HK'et tok kvelden av ukjent grunn. (Pengegaver til nytt mottas med stor takk.)

 

Ønsker alle ein ellers god kveld og god natt.

 

Mvh.

Kim :cool:

Lenke til kommentar

Jeg heter Alexander

er 18 (født 04.12.84)

bor i den xtremt sossete byen sandefjord

(i dag fant jeg enda en skjelden bil her i byen ..

en klassiker faktisk .. "Ford GT40" 68mod)

 

jobber som elektrikker lærling (et år igjen)

det er egentlig det eneste som du trenger å vite om meg ..

vel. jeg har også et stort sår på tommelen min...

vil noen pene damer kysse det?

Lenke til kommentar

Jon Arthur, alle som er opplyst kaller meg Kong Arthur!

19 år(11/04-84), stjernetegn væren(igjen, best)

Driver og skater, har det gøy på snowboard, henger mye med venner.. Prøver å få kjærlighetslivet til å komme på sporet osv, og alt mulig annet surr.. Har vært ute på fest nå da.. Men så drev noen å døpte nabohuset ved å kaste flasker på det, så til slutt ble naboene litt irritert, og snille som vi er, dro vi.. En god del stakk inn til sentrum, men jeg gadd ikke.. Savna j00 guys vett! :mrgreen:

 

Menneh.. Jeg er 1.80 høy, er ferdig med vgs, veier rett over 70 kg(bare muskler seff,,90% ihvertfall :D) Har kule øyne sier en del dudettes(jenter).. Sånn.. hm.. De er grønblåe ytters, mens innerst, rundt pupillen har jeg en knall gul sol elns.. Altså, tenk deg sola(med tagger) med en pupill i midten.. Fancy shit.. Jeg er ca 1,5x kulere enn allyse forresten.. Og så gidder jeg ikke skrive mer.. Heh

 

 

 

edit: fiksa ord. la på blokkskrift

Endret av nvoetfiv
Lenke til kommentar

Halvdan heter jeg, HÆÆÆLTÆÆÆN blandt venner... (og der ga jeg opp å få det til å rime)

Jeg er 16 år, vær (igjen, best :mrgreen:)

 

Ellers skater ejg også, faktisk. dessuten driver jeg med snowboard og sånnt om vintern (ikke mye though). Jeg kaster bort endel (altfor mye) av min tid på #hw.no. Men, nok om det. Ellers, for å digge meg må man digge humørsvingninger (og sosialistisk politikk). For tiden er prioritet nr. 1 å holde noe pakk (nevner ikke navn) unna forumet, til DERES beste, takk meg senere. Ellers er jeg for tiden syk, influensa eller noe sånnt. Også er jeg 1337 h4x0r, men det sier seg vel selv.

 

Jeg er übersoet og har krøllete hår, for de som ikke visste det: krøller = 1337. Før var det litt afrostyle, men nå henger det bare :grine:. Btw: afro = chicks. Jeg er også ca. 1.5x kewlere en allyse, ergo jeg er på samme kulhetsnivå som nvoetfiv. Kanskje jeg skal øke kewlhetsfaktoren litt ved å skrive MEr en ham? Den vakke dum.

 

Ellers er jeg veldig glad i musikk, hører mest på diverse type rock. Punk, metal, Prog, deathPunk (:mrgreen:) også Radiohead og Muse, vet ikke helt hvor jeg skal plassere de akkurat nå, finnes vel mange svar. Akkurat nå hører jeg på Led Zeppelin - Since I've been loving you, kongesang med den smootheste smoochiwoochie leadguitaren noen sinne. NÅ gidder ikke jeg skrive mer...

 

 

 

By the way -> nvoetfiv = user posted image

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...