Gå til innhold

Lære hverandre på dette forumet og kjenne. :)


Anbefalte innlegg

Ok, vil bare si det. Men jeg har vært her inne en god stund nå.

De fleste her inne er litt kyniske og kalde, det blir aldri diskutert så mye kult her inne. Vil løse opp litt på dette, og lære hverandre og kjenne(JA JEG SER HOMSEPARADEN FOR FFS!)

 

Uansett.

Jeg heter Ronnie er 15år fra Kr.sand.

Mine hobbier er data, jenter, kampsport, airsoft, soving.

Jeg er glad i mat og liker og drite meg ut.

Sånn nå er det deres tur, fortelle litt om dere selv

og hva dere driver med. :)

Syntest dette forumet har vært litt kjedelig sammenlignet med

Hellfragger, battlefield.no osv.

Syntest det er på tide folk begynner og prate litt mere "løst" her inne.

Ett godt eksempel på ett skikkelig bra forum er battlefield.no Der går praten løst om alt mellom himmel og jord. :)

Syntest det burde bli litt sånn her også. :) Ikke at dette forumet er dårlig, bare at man trenger og mykne opp litt i tøylene. :)

 

Ha en fortreffelig dag.

Ronnie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530

er sånn halveis enig.det er veldg "kaldt" her.men som sagt så er forumet for hardware osv.men jeg liker mer løst forum uansett så :mrgreen:

 

 

 

jeg heter kevin

jeg er 14år og er fra porsgrunn

liker å spelle,lage mat,henge med venner og seff jenter.

jeg og kompisene mine hlder på å lage jackass film(skater inn i en vegg i full fart osv)

 

 

 

 

 

come on folks :!: :p: :woot:

Lenke til kommentar

QUOTE (icelord @ 10/11/2003 : 16:43)
er sånn halveis enig.det er veldg "kaldt" her.men som sagt så er forumet for hardware osv.men jeg liker mer løst forum uansett så :mrgreen:



jeg heter kevin
jeg er 14år og er fra porsgrunn
liker å spelle,lage mat,henge med venner og seff jenter.
jeg og kompisene mine hlder på å lage jackass film(skater inn i en vegg i full fart osv)





come on folks :!: :p: :woot:

Så det ER sant at barn blir påvirket av Jackass... Huff :(

Lenke til kommentar

QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40)
Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem.

Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre.

 

Dette er en harmløs tråd skapt med en god grunn, og de som ikke ønsker å fortelle om seg selv kan la være.

Lenke til kommentar

QUOTE (Erling E. @ 10/11/2003 : 19:33)
QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40)
Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem.

Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre.

Så hva har da denne tråden med data- og videospill?

Lenke til kommentar

QUOTE (SpritHansi @ 10/11/2003 : 18:37)
QUOTE (Erling E. @ 10/11/2003 : 19:33)
QUOTE (durabit @ 10/11/2003 : 16:40)
Jeg syns det er nok "pjatt" her inne om "løst og fast". Dette er tross alt et forum for å løse datarelaterte problem.

Nei, det er ikke det. Ikke bare problemer. I "Generell Diskusjon" kan du diskutere alt du vil, så lenge det er relatert data- og videospill, og alt som har noe med det å gjøre.

Så hva har da denne tråden med data- og videospill?

det har noe med "forumet" å gjøre

folkene som er her

 

men vi trenger ikke å kjenne alle som er her uansett

hvis vi skal prate så kan vi bruke irc !

Lenke til kommentar

Hvorfor syns folka at det er en dårlig idè? Syns det var en god idè jeg.

GRUNNEN til at det ikke blir så mye løst snakk her, er fordi moderatorene er alt for aktive her inne på annet og søppel..!! Telletråder kan være utrolig morsomme, alle andre tråder med korte svar også, og man kan ikke bringe opp noe "støtende" heller. Er det rart det er litt kaldt her? Akkurat som om det var en fyllefest hvor det skulle sitte en politimann i hjørnet og passe på.. Spam er en ting å passe på, telleposter er det ikke noe galt med. Ihvertfall ikke nå lenger når post-counten i off topic ikke gjelder lengre!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...