Gå til innhold

Premier League, Arsenal - West Ham United, søndag 9. august 14:30


Anbefalte innlegg

Dette var helt skandaløst dårlig. Arsenal-laget slutter aldri å overraske. Bare vent til Wenger innfører "Media shutdown" for selfieboys de neste to dagene som han alltid gjør etter en dårlig kamp. I dag var så og si hele laget dårlig, med unntak av Monreal og Oxlade-Chamberlain. Spesielt bør spillere som Giroud, Cazorla, Debuchy og Özil være mye bedre enn det de framsto i dag da de er rutinerte karer. At Le Coq hadde en dårlig dag på jobben kan man akseptere, men når Wenger i tillegg er avhengig av å bytte inn en soleklart rusten og ufit Sánchez bør man se alvorlig på dette resultatet... 

 

Altfor tidlig i å avskrive Cech enda, men jeg var skepsis når vi kjøpte han og fikk slengt "Ja men med Cech har dere en keeper som vinner dere 10-15 poeng hver sesong. Vel, nå har han 13-18 poeng å vinne oss...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble enormt imponert over ham. Aldri sett en så god 16-åring før. Herregod så god han var. Pisset egenhendig på midtbanen til Arsenal. 

Det som gjør det mer imponerende er at han er stopper til vanlig. Debuterer i PL i feilposisjon og leker med Özil, Ramsey og Cazorla... 

Cech. <3

Dere slipper i alle fall å se deres førstevalg på keeper neste kamp. Synd Cech ikke pådro seg rødt kort han også.

Lenke til kommentar

Hadde kjøpt billetter til VIF - Real Madrid før jeg innså hvilken PL match jeg ville gå glipp av. Veldig gøy og utrolig overraskende med seier. Har vært litt nede siden vi røk på huet og ræva ut av EL med juniorspillere. Viste seg at det funket til denne kampen i alle fall.

 

Ser kampen om igjen nå, stor tabbe av Cech. Trenger nok litt tid til å bli klar for PL igjen. Godt å se Oxford med så god kontroll. Litt for lenge siden det kom noen talenter ut av akademiet. At Payet er klasse visste jeg jo allerede. £10,7 millioner for en sånn spiller er et ran.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...