Gå til innhold

Premier League, Arsenal - West Ham United, søndag 9. august 14:30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull.

 

Handleliste:

Ny venstreback

Ny spiss

Ny DM

Ny offensiv midtbanespiller

 

 

Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull.

 

Handleliste:

Ny venstreback

Ny spiss

Ny DM

Ny offensiv midtbanespiller

 

 

Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP.

 

Er nok Ozils siste sesong her. Har bare ett år igjen og ser ikke for meg at han signerer ny. Har jo vært en enorm skuffelse i forhold til forventningene. Ganske gøy at en 16-åringer har han i lomma. 

Lenke til kommentar

Kjempegreier. Jo flere kamper vi taper før overgangsvinduet stenger jo bedre er det. Kanskje Wenger rekker å innse at nåværende tropp er for dårlig til å vinne gull.

 

Handleliste:

Ny venstreback

Ny spiss

Ny DM

Ny offensiv midtbanespiller

 

 

Ozil er så jævla treg med ballen. Overhypet til de grader bare fordi han har spilt i RM. Burde selges ASAP.

Not sure if serious... Are you Benbjo in disguise?

Lenke til kommentar

Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin.

 

Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter.

 

Det er virkelig ingen overraskelse at vi spiller slik, for dette er en replay av høsten ifjor.

Endret av Adrax
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin.

 

Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter.

Jeg naiv? Jeg tror ikke vi har et godt nok lag til å vinne tittelen, det har jeg sagt i hele sommer, om du har lest her inne. Men ny venstreback? Monreal presterer mer enn godt nok. Hvem mener du skal komme inn og utgjøre en forskjell? DM og spiss er jeg enig i, men at Özil ikke er god nok viser en total mangel på kunnskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Orker ikke diskutere med så naive fans som deg Martin.

 

Er greit å innse realiteten. Vi er et fysisk svakt lag. Vi mangler en person med lederinnstinkt i tillegg til flere med fightervilje, slik som Alexis. En gjeng med pusegutter.

Jeg naiv? Jeg tror ikke vi har et godt nok lag til å vinne tittelen, det har jeg sagt i hele sommer, om du har lest her inne. Men ny venstreback? Monreal presterer mer enn godt nok. Hvem mener du skal komme inn og utgjøre en forskjell? DM og spiss er jeg enig i, men at Özil ikke er god nok viser en total mangel på kunnskap.

 

 

Det han leverer i overhodet ikke godt nok. Alle lever på at han var god mot et Lyon som ikke møtte opp. Siden det har han vært svak igjen. Er god kanskje 1/10 kamper

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...