above Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Hei.. Jeg har nettopp laste ned Bullet Proof Ftp server versjon 2.43 som ikke er make til denne: http://www.programmer.no/art.php?artikkelid=219 guiden... Det jeg lurer på er hvor jeg finner setup til den versjonen jeg har eller rettere sagt Group accounts og alle de andre settupene som er hennvist i GUIDEN??????? Håper på svar, tusen takk fro all hjelp
wil Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 er vel ikke så vanskelig å bruke programmet tror jeg. det er jo bare å sette opp en konto i programmet å logge inn på ftp serveren. ikke vanskeligere.
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Jeg greide dette, men jeg har problemer med å connecte via ftp programmet mitt.. Jeg bruker WS_FTP pro. Vet dere hva jeg må skrive inn i: ADDRESS,????
wil Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 du skal jo skrive FTP.noe.com/org,no eller den du vil (noe= den andressa du vil komme inn på
HKRoed Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Sitter du bak en brannmur/router, så må du skrive inn den lokale IP adr di. Feks: ftp://brukernavn:[email protected] der 192.168.2.1 er localhost
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Sitter du bak en brannmur/router, så må du skrive inn den lokale IP adr di. Feks:ftp://brukernavn:[email protected] der 192.168.2.1 er localhost Takker så mye, jeg skal prøve dette nå
KjellMagne Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Versjon 2.43 er vel ftp klienten, ikke server?
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Sitter du bak en brannmur/router, så må du skrive inn den lokale IP adr di. Feks:ftp://brukernavn:[email protected] der 192.168.2.1 er localhost Takker så mye, jeg skal prøve dette nå Dette funka ikke... Hva er det som er gale????? Hva må jeg gjøre
KjellMagne Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 ikke rart den ikke er den samme ...du har lasta ned klienten...lol Current latest version 2.21 <---- server
HKRoed Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Er du sikker på at du har den IP adr jeg skrev? Tror du kan skrive det slik og: ftp://brukernavn:passord@localhost Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Hvis ikke så finner du IP'n slik: (WINXP) Start -> Kjør -> CMD -> Enter skriv ipconfig -> Enter EDIT: Last ned FTP serveren først. Du sitter jo med klienten jo....
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 ikke rart den ikke er den samme ...du har lasta ned klienten...lol Current latest version 2.21 <---- server Hva er det du snakker om????
KjellMagne Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 Server og klient er to forskjellige ting. Vet du ikke det er det et stykke til du har ftp servern oppe å går ihvertfall.
KjellMagne Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 http://www.bpftpserver.com/?page=download&lang=en der ligger server programmet.
HKRoed Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 ikke rart den ikke er den samme ...du har lasta ned klienten...lol Current latest version 2.21 <---- server Hva er det du snakker om???? FTP Server: Brukes til å dele filer. FTP Klient: Brukes til å logge inn på andres FTP Servere. See?? Du skal altså ha FTP Klienten
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 Server og klient er to forskjellige ting. Vet du ikke det er det et stykke til du har ftp servern oppe å går ihvertfall. OKAY
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 ikke rart den ikke er den samme ...du har lasta ned klienten...lol Current latest version 2.21 <---- server Hva er det du snakker om???? FTP Server: Brukes til å dele filer. FTP Klient: Brukes til å logge inn på andres FTP Servere. See?? Du skal altså ha FTP Klienten Ok da forstår jeg. Jeg prøvde dette, men jeg får ikke connectet (jeg gjorde de akkurat sånn som du sa at jeg skulle gjøre det) Hva er det nå som er gale da?????
KjellMagne Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 lol.. ikke din feil ser jeg. Artikkelen du har lest linker jo feil! Bra jobba, programmer.no!
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 lol.. ikke din feil ser jeg. Artikkelen du har lest linker jo feil! Bra jobba, programmer.no! Hæææææææææææææ??????
above Skrevet 10. november 2003 Forfatter Skrevet 10. november 2003 lol.. ikke din feil ser jeg. Artikkelen du har lest linker jo feil! Bra jobba, programmer.no! Hæææææææææææææ?????? Hva mener du????? Er ikke guiden riktig???? Hva er det du mener???
Zeph Skrevet 10. november 2003 Skrevet 10. november 2003 alt du treng å gjere er jo å laste ned programmet, starte det og lage ein login og passord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå