Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller heng opp igjen tegningen av en gris som hang på veggen på barneavdelingen på et sykehus og måtte fjernes.

 

Det skal vel sies at den "måtte" ikke fjernes. Et muslimsk foreldrepar reagerte, og avdelingens ledelse valgte å fjerne den. De kunne ga sagt "Beklager, men den blir hengende!", og så hadde det ikke blitt noen stor sak. Det var ingen trusler eller krav fra oven.

 

Det skjer av og til at folk prioriterer ro og fred framfor prinsipper, spesielt folk som ikke har betalt for å være prinsipielle. Det var sykehusets valg å ta, og selv om jeg skulle ønske de hadde valgt anderledes var det med full rett de valgte.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har også en mor på nærmere 80 år, som måtte flytte fra sitt eget hjem grunnet psykisk og fysisk vold og mobbing fra muslimske naboer siden hun er kristen. Det sies at muslimer har stor respekt for eldre mennesker????

 

Det vil jeg gjerne høre mer om. Hva slags fysisk vold og mobbing var det snakk om? Slikt er utillatelig.

 

Men noen vil nok si at de ikke var rett troende muslimer, men de bekjente seg selv som troende muslimer.

 

 

Troen hindrer desverre ikke troende å være drittsekker. Ofte tvert om. Da blir troen et påskudd for å oppføre seg som de gjør.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

Jeg har også en mor på nærmere 80 år, som måtte flytte fra sitt eget hjem grunnet psykisk og fysisk vold og mobbing fra muslimske naboer siden hun er kristen. Det sies at muslimer har stor respekt for eldre mennesker????

 

 

Det vil jeg gjerne høre mer om. Hva slags fysisk vold og mobbing var det snakk om? Slikt er utillatelig.

 

Men noen vil nok si at de ikke var rett troende muslimer, men de bekjente seg selv som troende muslimer.

 

 

Troen hindrer desverre ikke troende å være drittsekker. Ofte tvert om. Da blir troen et påskudd for å oppføre seg som de gjør.

 

Geir :)

Jeg er ikke interessert i å gå i detaljer fordi dette kan føre til mere problemer for min mor.

Lenke til kommentar

 

 

Eller heng opp igjen tegningen av en gris som hang på veggen på barneavdelingen på et sykehus og måtte fjernes.

 

Det skal vel sies at den "måtte" ikke fjernes. Et muslimsk foreldrepar reagerte, og avdelingens ledelse valgte å fjerne den. De kunne ga sagt "Beklager, men den blir hengende!", og så hadde det ikke blitt noen stor sak. Det var ingen trusler eller krav fra oven.

 

Det skjer av og til at folk prioriterer ro og fred framfor prinsipper, spesielt folk som ikke har betalt for å være prinsipielle. Det var sykehusets valg å ta, og selv om jeg skulle ønske de hadde valgt anderledes var det med full rett de valgte.

 http://norgespartiet.no/underskrift.html

Geir :)

Greit nok det, men hvilke andre religioner er det som krever til de grader at vi tilpasser oss hele tiden og ta hensyn til dem og deres ideologi. Du må jo være enig at vi ikke hører mye klaging og krav fra andre religioner og folkegrupper enn muslimske innvandrere. Ta f.eks Kinesere, Indere, folk fra Tailand osv. Du hører ikke mye om klaging og krav om at vi skal tilpasse oss dem.

 

Det sier vel også litt om folk at de ikke kan se en tegning av en gris uten å klage til sykehuset. Skal jeg gå rundt å protestere mot alle plakater, bilder og meninger jeg ikke liker så får jeg ikke annet å gjøre. Når en kommer til dette landet så burde en respektere vår kultur og våre skikker. Det er greit at vi skal vise respekt, men hva med respekt overfor oss. Gjelder respekt bare en vei?

 

Ja for muslimer, men nei for ikke-muslimske innvandrere (eksempelvis kristne,hinduer, buddhister, jøder, sikher etc..).

 

Nå er Islam den største innvandrere religionen i Norge, ville det ha vært annerledes om en annen innvandrere religion var størst i Norge (se eksemplene ovenfor)? Jeg tenker de stiller krav til samfunnet, siden de er størst i Norge, er du enig?

Endret av Fighterfriend
Lenke til kommentar
 

Nei jeg er ikke enig, jeg tror det har noe med deres religion å gjøre og typen mennesker. Se bare i muslimske land hvor mye djevelskap de driver med. Muslimene er delt i tre grupper og de dreper hverandre, men har samme Gud.

 

Du har forsåvidt rett, når jeg tenker meg om. Hva kan vi gjøre for at de skal oppføre på like linje andre ikke-muslimske innvandrere?

Lenke til kommentar

 

Katolisismen vokser langt raskere enn islam. 

 

Kilde?

 

 

 

post-52698-0-81693500-1439377274_thumb.jpg

 

Den kristne befolkningen vokser raskere enn den muslimske, tross at nordmenn generelt blir sekularisert. Det skyldes innvandringen fra øst-Europa, spesielt Polen og Baltikum. Edit: Tallene for kristne inkluderer ikke den Norske Kirke, da hadde de vært milevis høyere...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...