Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke at Norge trenger flere muslimer. Disse idiotene flykter til Europa og sloss mot hverandre. For noen jævla idioter. Vennligst se på denne videoen. Muslimer slåss mot muslimer på immigrantleir. Politikerne i Norge er idioter.

https://www.youtube.com/watch?v=HAGSD0bQdXs&feature=youtu.be

 

Disse muslimene er veltrente unge menn som flykter fra militærtjeneste. Disse feigingene må Norge ikke ta inn. Istedenfor å forsvare sitt eget nasjon. Flykter de til Europa og sloss mot hverandre her istedenfor. For noen jævla idioter. Disse voksne menneskene burde gi barn brød først. Istedenfor tar de brødet og gir barnet ingenting. For noen egoistiske selvopptatte muslimer.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke at Norge trenger flere muslimer. Disse idiotene flykter til Europa og sloss mot hverandre. For noen jævla idioter.

Hva med å kaste ut de som lager bråk? De fleste som kommer hit er fredelige.

Nå er jeg selv i mot velferdsinnvandring. Og er for sterk begrensning av innvandring så lenge man har en velferdsstat, og befolkningen må betale gildet.

 

 

Vennligst se på denne videoen. Muslimer slåss mot muslimer på immigrantleir. Politikerne i Norge er idioter.

Ja, politikere i Norge er idioter ja. :)

De burde selvsagt kastet disse bråkmakerne ut av landet.

 

 

Disse muslimene er veltrente unge menn som flykter fra militærtjeneste. Disse feigingene må Norge ikke ta inn. Istedenfor å forsvare sitt eget nasjon. Flykter de til Europa og sloss mot hverandre her istedenfor. For noen jævla idioter. Disse voksne menneskene burde gi barn brød først. Istedenfor tar de brødet og gir barnet ingenting. For noen egoistiske selvopptatte muslimer.

:) Hehe. Joda du har rett i at en del av dem er ille... Men likevel... Ikke alle er like, det finnes ordentlige folk der i blant også. Jeg tror vel de fleste er fredelige og hyggelige folk som ikke gjør en flue for tred. Men de som bråker mest, er alltid de som får oppmerksomheten, og de ødelegger også for alle andre.
Lenke til kommentar

Bruk sunn fornuft. Du kan ikke kaste ut bråkmakere etter at de har fått statsborgerskap. Her er et eksempel. Mullah Krekar ungdommer kaster stein mot Tv2 reporter under en direktesending. http://www.tv2.no/a/3743793

Vet at liberalister ønsker frihet for alle, men man kan ikke redde verden.

Nei. Hadde vi styrt, altså at mange nok gav oss støtte til det, skulle vi ha sparket dem på hue og ræva ut igjen. De som ikke er fredelige altså. Alle har rett til frihet, så lenge respekterer andres frihet. Altså så lenge de ikke krenker andres frihet. Krenker de den, så har de ikke rett til frihet, og de som bråkemakere har de ikke noe her å gjøre. :) Om vi ikke hadde kastet dem ut, måtte de ha regnet med veldig harde fengselsstraffer, i langt mindre behagelige fengsler enn dagens.

 

Og jo. Kriminelle innvandrere ville blitt sparket på hodet og ræva ut igjen. Vi hadde fratatt dem statsborgerskapet.

Endret av тurbonєℓℓo
Lenke til kommentar

 

Nei. Hadde vi styrt, altså at mange nok gav oss støtte til det, skulle vi ha sparket dem på hue og ræva ut igjen. De som ikke er fredelige altså. Alle har rett til frihet, så lenge respekterer andres frihet. Altså så lenge de ikke krenker andres frihet. Krenker de den, så har de ikke rett til frihet, og de som bråkemakere har de ikke noe her å gjøre. :) Om vi ikke hadde kastet dem ut, måtte de ha regnet med veldig harde fengselsstraffer, i langt mindre behagelige fengsler enn dagens.

 

Og jo. Kriminelle innvandrere ville blitt sparket på hodet og ræva ut igjen. Vi hadde fratatt dem statsborgerskapet.

 

 

Menneskerettigheter. Hvordan skal du takle USA og resten av Europa når vi behandler dem på denne måten?

De kommer til boycotte og sanksjonere Norge. Da blir Norge nødt til å bli BFF med Russland da.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

"De finnes ordentlige folk de i blandt også" hva når de blir i flertall, tror du våre barnebarn da kan bestemme selv? Du nevnte jo selv at de ikke ble i flertall

Det mest ubegripelige er allikevel KRF. som med sin domsnillhet og idiotiske politikk er mest ivrig i å slippe flest mulig muslimer inn i landet, de har ikke skjønt at de er de første som vil bli forfulgt og utslettet når muslimene blir i flertall. Snakk om idiotparti.

Det er som Årebråt sier de kristne burde heller forsøke å få forfulgte kristne i muslimske land til Norge og hjelpe sine venner, men de har ikke IQ til å tenke så langt selv, ikke engang når noen forteller den det skjønner den noe.

 

KRF er en kristent kult som blander religion og politikk inn i staten. Vi har endelig klart å kaste ut kirken som representerer kongen i politikken, men vi har ikke klart å bli kvitt alt av religion i norsk politikk. Kultpartiet Kristelig Folkeparti gjenstår. KRF ser på muslimer som sine kusiner og fettere. Fordi de tilhører begge Abraham religionen.

På tide å fjerne alt av religion i norsk politikk og da må vi tvangsoppløse KRF som er driver med kristent kult politikk.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det virker som selv freppere ønsker flere muslimske flyktninger. Med andre ord FRP-ordførere. 

 

Premisset ditt er feil. Det er ikke slik at de ønsker dem fordi de er muslimer, men fordi FrP-ordførere også er empatiske mennesker og ønsker å hjelpe mennesker i nød. Og nå har de jo faktisk blitt bedt om det av sine egen(!) statsråd. Det er det som teller, ikke Sivs valgkamputspill.

 

Det er sånn det er å sitte i posisjon. 

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"De finnes ordentlige folk de i blandt også" hva når de blir i flertall, tror du våre barnebarn da kan bestemme selv? Du nevnte jo selv at de ikke ble i flertall meddelt første?

 

Det er ingen verdens ting som tyder på at de blir i flertall overhode. For øyeblikket nesten tvert om, fordi det kommer så mange katolikker. Det blir nok flere av dem etterhvert, men da oppstår et annen fenomen: Når "våre" barnebarn (jeg antar at du mener tre generasjoner etter dagens, mine barnebarn er alt født, et par av dem) blir voksne om 50-100 år, er flestepartene av innvandrerne 3.-5. generasjon. Og da er tyngdepunktet forlengst i det etablerte innvandrermiljøet, ikke hos de nyankomne.  Dermed vil sekularisering skje raskere og enklere etter som tiden går.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

 

"De finnes ordentlige folk de i blandt også" hva når de blir i flertall, tror du våre barnebarn da kan bestemme selv? Du nevnte jo selv at de ikke ble i flertall meddelt første?

 

Det er ingen verdens ting som tyder på at de blir i flertall overhode. For øyeblikket nesten tvert om, fordi det kommer så mange katolikker. Det blir nok flere av dem etterhvert, men da oppstår et annen fenomen: Når "våre" barnebarn (jeg antar at du mener tre generasjoner etter dagens, mine barnebarn er alt født, et par av dem) blir voksne om 50-100 år, er flestepartene av innvandrerne 3.5 generasjon. Og da er tyngdepunktet forlengst i det etablerte innvandrermiljøet, ikke hos de nyankomne.  Dermed vil sekularisering skje raskere og enklere etter som tiden går.

 

Geir :)

 

 

Media spiller også en stor rolle om hvem som får god og dårlig uttalelse i norsk politikk. Ved å ta inn så mange flyktninger får FRP god PR hos den norske befolkningen. Media kan gi god eller dårlig PR avhengelig av politikernes valg og avgjørelser. De prøver å bevise for innvandrerne i Norge at de ikke er innvandrer fiendtlig. Så de kan få flere innvandrer til å stemme på dem ved neste valg.

Endret av Rioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei. Hadde vi styrt, altså at mange nok gav oss støtte til det, skulle vi ha sparket dem på hue og ræva ut igjen. De som ikke er fredelige altså. Alle har rett til frihet, så lenge respekterer andres frihet. Altså så lenge de ikke krenker andres frihet. Krenker de den, så har de ikke rett til frihet, og de som bråkemakere har de ikke noe her å gjøre. :) Om vi ikke hadde kastet dem ut, måtte de ha regnet med veldig harde fengselsstraffer, i langt mindre behagelige fengsler enn dagens.

 

Og jo. Kriminelle innvandrere ville blitt sparket på hodet og ræva ut igjen. Vi hadde fratatt dem statsborgerskapet.

 

Menneskerettigheter. Hvordan skal du takle USA og resten av Europa når vi behandler dem på denne måten?

De kommer til boycotte og sanksjonere Norge. Da blir Norge nødt til å bli BFF med Russland da.

Nei, ingen kommer til å boykotte oss akkurat som at de ikke boikotter australia. I verste fall så blir vi fordømt av FN, men Israel har blitt fordømt av FN utallige ganger uten at det har påvirket dem noe særlig.

 

Men det er en feil i turbenellos plan. Løsningen er ikke å gi dem statsborgerskap og ta det vekk hvis de gjør kriminelle handlinger. Løsningen er å forlenge kravet om å få statsborgerskap fra 5 år til f.eks 10 år. Hvis De gjør alvorlige kriminelle handlinger så vil de bli kastet ut av landet. At de vil få dødsstraff i landet de blir sendt, anser jeg som irrelevant så lenge de får en ordentlig rettssak.

 

De som ikke kan bli sendt ut, fordi landet nekter å ta dem imot, må dessverre få oppholdstillatelse, men de bør aldri få statsborgerskap.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

 

Nei, ingen kommer til å boykotte oss akkurat som at de ikke boikotter australia. I verste fall så blir vi fordømt av FN, men Israel har blitt fordømt av FN utallige ganger uten at det har påvirket dem noe særlig.

 

Men det er en feil i turbenellos plan. Løsningen er ikke å gi dem statsborgerskap og ta det vekk hvis de gjør kriminelle handlinger. Løsningen er å forlenge kravet om å få statsborgerskap fra 5 år til f.eks 10 år. Hvis De gjør alvorlige kriminelle handlinger så vil de bli kastet ut av landet. At de vil få dødsstraff i landet de blir sendt til at jeg på som irrelevant så lenge de får en ordentlig rettssak.

 

De som ikke kan bli sendt ut, fordi landet nekter å ta dem imot må dessverre få oppholdstillatelse, men de bør aldri få statsborgerskap.

 

 

Desverre så trenger man bare å bo 2-3 år i Norge for å få statsborgerskap.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Menneskerettigheter. Hvordan skal du takle USA og resten av Europa når vi behandler dem på denne måten? De kommer til boycotte og sanksjonere Norge. Da blir Norge nødt til å bli BFF med Russland da.

Jeg hadde fremdeles kastet bråkmakere ut av landet. Kriminelle og de som har tilknytning til terror-organisasjoner etc. Ville ikke kunnet komme inn, men de som gjør kriminalitet etter de kom inn ville man måttet kaste ut igjen, så raskt som mulig. Det er ingen menneskerett å få bo i Norge om man ikke klarer å oppføre seg som folk.

 

 

"De finnes ordentlige folk de i blandt også" hva når de blir i flertall, tror du våre barnebarn da kan bestemme selv? Du nevnte jo selv at de ikke ble i flertall meddelt første?

Jeg tror ikke det blir flertall av dem noen gang. Jeg håper da ikke det, hehe, og ser vel det som lite realistisk også. Som sagt må du jo opp i over fem millioner mennesker, og den norske befolkning vokser jo også med tiden.

 

Om en ikke er blind så ser en jo allerede idag hvor vi nordmenn må tilpasse oss til dem litt etter litt, hva om 10 - 50 år.

Hva tenker du på nå? Jeg har ikke tilpasset meg dem noe som helst. Har du?

 

 

Vi må spise halalkjøtt, skoler deles opp i gutte og jentesvømming, moskeer popper opp med tilhørende bønnerop og vranglære.

Vi må da ikke spise halalkjøtt? :) Skolene burde ikke være offentlige, men private slik jeg ser det, slik at man har variasjon og bredt utvalg. Om muslimene arbeider, tjener penger og selv finansierer moskeer, vel, la dem bare gjøre det. Uansett: Den mest dempende effekten på religion er dersom staten står for tilbudet. Staten gjør jo alt dårlig, og om de hadde hatt en statsmoske, slik de har en statskirke (jeg er selvsagt sterkt i mot dette, og er for et sterkt skille mellom stat og religion) så ville troen blitt slappere. Staten ville jo krevet mye rart, for eksempel homofile ekteskap i moske etc. :) Legg det til side, for jeg mener ikke det, det var en fleip. Men i dag subsidierer staten trosamfunnene, og moskeer får støtte. Jeg og du MÅ betale for dette gjennom skatteseddelen. Jeg mener det er umoralsk av staten og politikerne å kreve det av deg, en person som har sterkt i mot Islam som religion, meg selv inkludert.

 

Muslimer som blir IS slakteren og kommer tilbake på NAV etterpå, tegninger av griser må fjernes fra sykehus, tegninger av griser må fjernes fra lære bøker ( tror det var Oxford i England) All kriminalitet som følger med. Hvorfor skal vi sakte men sikkert utslette oss selv.

Men det er dette som er feil tenkning. Det er det jeg mener med at politikerne har skylda. Det er venstreorienterte politikere, og venstreorienterte generelt sett som pusher på, på denne måten. Vi kommer absolutt ikke til å utslette oss selv - dersom vi gjør det riktig. Vi må stå opp for våre verdier, og presse muslimene til å bli mer liberale. Ikke tillate dem å forme samfunnet i den retningen du snakker om.

Lenke til kommentar

 

 

Nei, ingen kommer til å boykotte oss akkurat som at de ikke boikotter australia. I verste fall så blir vi fordømt av FN, men Israel har blitt fordømt av FN utallige ganger uten at det har påvirket dem noe særlig.

 

Men det er en feil i turbenellos plan. Løsningen er ikke å gi dem statsborgerskap og ta det vekk hvis de gjør kriminelle handlinger. Løsningen er å forlenge kravet om å få statsborgerskap fra 5 år til f.eks 10 år. Hvis De gjør alvorlige kriminelle handlinger så vil de bli kastet ut av landet. At de vil få dødsstraff i landet de blir sendt til at jeg på som irrelevant så lenge de får en ordentlig rettssak.

 

De som ikke kan bli sendt ut, fordi landet nekter å ta dem imot må dessverre få oppholdstillatelse, men de bør aldri få statsborgerskap.

 

Desverre så trenger man bare å bo 2-3 år i Norge for å få statsborgerskap.

 

Jeg har alltid tenkt at det kreves 7 år for å bli norsk statsborgerskap. Kan du vise til denne endringen, isåfall når ble den iverksatt? 

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nei, ingen kommer til å boykotte oss akkurat som at de ikke boikotter australia. I verste fall så blir vi fordømt av FN, men Israel har blitt fordømt av FN utallige ganger uten at det har påvirket dem noe særlig.

 

Men det er en feil i turbenellos plan. Løsningen er ikke å gi dem statsborgerskap og ta det vekk hvis de gjør kriminelle handlinger. Løsningen er å forlenge kravet om å få statsborgerskap fra 5 år til f.eks 10 år. Hvis De gjør alvorlige kriminelle handlinger så vil de bli kastet ut av landet. At de vil få dødsstraff i landet de blir sendt til at jeg på som irrelevant så lenge de får en ordentlig rettssak.

 

De som ikke kan bli sendt ut, fordi landet nekter å ta dem imot må dessverre få oppholdstillatelse, men de bør aldri få statsborgerskap.

Desverre så trenger man bare å bo 2-3 år i Norge for å få statsborgerskap.

Jeg har alltid tenkt at det kreves 7 år for å bli norsk statsborgerskap. Kan du vise til denne endringen, isåfall når ble den iverksatt?

Sjekket det nå.

Samboere under norske regler trenger 4 år

Samboere under EØS regler trenger 5 år

Single trenger 7 år

 

Jeg sa 5 år fordi min kone er i Norge under EØS regler. Hun har derimot ingen planer om å søke statsborgerskap fordi vi vi planlegger å flytte til hennes hjemland før barna skal gå på skole.

Lenke til kommentar

Sjekket det nå.

Samboere under norske regler trenger 4 år

Samboere under EØS regler trenger 5 år

Single trenger 7 år

 

Jeg sa 5 år fordi min kone er i Norge under EØS regler. Hun har derimot ingen planer om å søke statsborgerskap fordi vi vi planlegger å flytte til hennes hjemland før barna skal gå på skole.

 

Denne regelen du sikter til. Er for personer med statsborgerskap fra et annet nasjon. I denne tråden prater man om flyktninger fra krigsherjede land. Så det betyr at de automatisk blir statsløse.

 

Og det vi snakker om i denne tråden er krigsflyktninger og ikke vanlige flyktninger. Jeg orker ikke å forklare det til deg. Så her kan du lese om krigsflyktninger ifølge norsk lov enkelt og greit forklart.

https://snl.no/flyktninger

 

Folk fra Syria/Afrika/midtøsten er krigsflyktninger og de er statsløse ifølge norske myndigheter. Ifølge UDI er alle syrere statsløse. http://www.udi.no/viktige-meldinger/informasjon-til-syrere-og-statslose-fra-syria/#link-6328

 

Så skal vi se hva loven skriver om statsløse borgere.

 

§ 16.Statsløse

For søkere som er statsløse gjelder ikke vilkårene i § 7 første ledd bokstav b, e og h. Som statsløs regnes ikke den som ved egen handling eller unnlatelse har valgt å være statsløs, eller som på en enkel måte kan bli statsborger av et annet land. Statsløs søker som på søknadstidspunktet har fylt 18 år, må likevel ha oppholdt seg i riket de siste tre årene med oppholdstillatelser av minst ett års varighet. Oppholdstid i en eller flere søknadsperioder medregnes i treårsperioden. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-06-10-51

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
 

 

Det eneste disse flyktningene trenger å gjøre er føde barn i Norge. Duh huh! Føder de barn i Norge vil moren/faren få statsborgerskap ettersom barnet blir norsk borger også. Så derfor mener jeg at det ikke tar lengre enn 2-3 år for å føde barn etter de har ankommet Norge. Nesten alle flyktninger bruker barna sine til å få norsk statsborgerskap.

Så det eneste de trenger å gjøre er å finne en feit stygg etnisk norsk kvinne og få barn med dem. En grunn til at det finnes så mange hvitinger med svarte kjærester på Furuset/Oslo.

 

Det er blir flere og flere etniske norske kvinner som ikke vil ha barn (har laget egen tråd for det). Noen må erstatte barnemangelen, dersom flyktningene gjør, så er problemet løst. Dette er prisen vi må betale for at etnisk norske kvinner ikke vil ha barn.

Lenke til kommentar

 

 

Det eneste disse flyktningene trenger å gjøre er føde barn i Norge. Duh huh! Føder de barn i Norge vil moren/faren få statsborgerskap ettersom barnet blir norsk borger også. Så derfor mener jeg at det ikke tar lengre enn 2-3 år for å føde barn etter de har ankommet Norge. Nesten alle flyktninger bruker barna sine til å få norsk statsborgerskap.

Så det eneste de trenger å gjøre er å finne en feit stygg etnisk norsk kvinne og få barn med dem. En grunn til at det finnes så mange hvitinger med svarte kjærester på Furuset/Oslo.

 

Det er blir flere og flere etniske norske kvinner som ikke vil ha barn (har laget egen tråd for det). Noen må erstatte barnemangelen, dersom flyktningene gjør, så er problemet løst. Dette er prisen vi må betale for at etnisk norske kvinner ikke vil ha barn.

 

 

Da importerer vi polske og russiske kvinner til Norge og har barn med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...