Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?


Anbefalte innlegg

Du, det er få som stemmer på FrP i Oslo fordi de etniske norske har flyttet ut, og nye muslimer har flyttet inn. 

 

Tenk deg om, Fighter. Det er fortsatt et lite mindretall av Oslos befolkning som er muslimer. Det store flertallet er etniske nordmenn, og selv blant innvandrerne er det kanskje bare et mindretall som er muslimer. Det er kanskje så mange som 200 000 mennsker med muslimsk bakgrunn i hele Norge, og selv om alle bodde i Oslo ville ville de bare utgjøre en tredjedel av befolkningen i hovedstaden.

 

Edit: Så sier SSB at det for tiden er ca 450 000 ikke-vestlige innvandrere i Norge. (Definert som Asia, Afrika, Latin-Amerika, Oseania unntatt Australia og New Zealand, og Europa utenom EU28/EØS.) Så muslimene er 200 av 450 tusen.

 

Men nå bor ikke alle i Oslo. Vi ser av tallene fra SSB at under halvparten av ikke-vestlige innvandrere i Norge kan antas å være muslimer. Resten er - overraskende nok - ikke muslimer. Statistikkene viser videre at det nå (2015) er ca. 87000 ikke vestlige innvandrere (og deres barn) i Oslo. Det vil si at 15% av byens befolkning er ikkevestlige.

 

Så regner vi altså med at bare halvparten av de ikke-vestlige er muslimer. Kanskje er andelen noe høyere i Oslo, uten at jeg vet hvorfor den skulle være det. I så fall er 8-9% av Oslos befolkning i dag muslimer.

 

Det, kjære Fighter, betyr at 90% av Oslos befolkning ikke er muslimer, og dermed i dine øyne potensielle FrP-velgere. Det vil også si at om vi kjøper det premisset, og flyttet alle muslimene til Svalbard ville FrP få 6% av stemmene i denne meningsmålingen istedet for 5,4%. Det er uansett en tragisk lav oppslutning for et parti som lete seg på 20-tallet for noen år siden.

 

Men nå bor ikke muslimene på Svalbard, de bor i Oslo. Og da er spørsmålet mitt fortsatt: Hvis de 9% muslimene i byen er så fæle, og folk er redd for at de skal bli i flertall, hvorfor stemmer ikke fler av de resterende 90% FrP?

 

Geir :)

 

Edit: Det falt ut et avsnitt når jeg kopierte. Beklager. 

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

ISLAM er en reelle frykt for NORGE! Alle andre innvandrere som ikke er muslimer er velkommen (til Oslo), siden de ikke utgjøre så store forskjeller.

Bare synd statistikken viser at det blir Svensker og Polakker som faktisk tar over Oslo, ikke muslimer. Leser du i det hele tatt ting før du legger de ut her? Kan du lese?

 

Jeg har tatt ut liste 5 topp for innvandrere i Norge. Svensker og polakker er som regel ikke norske statborgere og de har ikke muligheten til å stemme under stortingsvalget. Dette er ikke tilfelle for muslimske innvandrere. Regnestykket viser at muslimene er i flertallet!

 

Jeg kan ikke lese eller skrive, slik du ser det. Kan du regne?

 

Polen: 60.610

Sverige: 34.108

Pakistan: 31.884 (Muslimer!)

Irak: 27. 827 (Muslimer!)

Somalia: 27.523 (Muslimer)

 

Ikke muslimer: 94718.

Muslimer:  87234

 

Med dette mener du antall som har stemmerett ved valget (altså som har bodd 3 år i Norge) eller størrelsen på innvandrerbefolkningen generelt?

 

Samme hvordan du ser det, så stemmer ikke tallene dine. Det er ca. 30 000 fra Litauen som har stemmerett i Norge ettersom det er 30000 fra det landet og det kommer 3000 per år (omtrent). 

 

Derimot hvis du mente ut i fra befolkningsgruppene ser vi heller at det er slik:

 

1) Polen 99 400 med innvandrere og norskfødte 

2) Litauen 39 300

3) Sverige 39 100

4) Somalia

5) Pakistan

6) Irak

7) Tyskland

8) Vietnam

9) Danmark

10) Filippinene 

 

Vi ser altså at immigrasjonen fra muslimske land er konsentrert og kommer noen få land som har hatt vært regelrette krigssoner i nesten 30 år. Norge er i henhold til FNs regelverk pålagt å ta i mot disse immigrantene og de bestemmer ikke selv om de vil til Norge. 

 

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/innvbef

Endret av Bjørn-Ove
Lenke til kommentar

Du, det er få som stemmer på FrP i Oslo fordi de etniske norske har flyttet ut, og nye muslimer har flyttet inn. Muslimer stemmer ikke på FRP. I 2040 er vi i mindre tall (etniske norske), da er vi en minoritet i Oslo. Muslimene har da tatt over Oslo, og gjort om rådhuset til den største moskeen (sarkastisk).

 

ISLAM er en reelle frykt for NORGE! Alle andre innvandrere som ikke er muslimer er velkommen (til Oslo), siden de ikke utgjøre så store forskjeller.

I tillegg til det Geir har skrevet, så handler ikke saken om hvor mange som stemmer på FRP. Den handler om det enorme fallet siden sist måling, som var i juni. Hvor mange muslimer har flyttet til Oslo siden juni, og hvor mange ikke-muslimer har flyttet fra Oslo?

Lenke til kommentar

 

 

 

ISLAM er en reelle frykt for NORGE! Alle andre innvandrere som ikke er muslimer er velkommen (til Oslo), siden de ikke utgjøre så store forskjeller.

Bare synd statistikken viser at det blir Svensker og Polakker som faktisk tar over Oslo, ikke muslimer. Leser du i det hele tatt ting før du legger de ut her? Kan du lese?

 

Jeg har tatt ut liste 5 topp for innvandrere i Norge. Svensker og polakker er som regel ikke norske statborgere og de har ikke muligheten til å stemme under stortingsvalget. Dette er ikke tilfelle for muslimske innvandrere. Regnestykket viser at muslimene er i flertallet!

 

Jeg kan ikke lese eller skrive, slik du ser det. Kan du regne?

 

Polen: 60.610

Sverige: 34.108

Pakistan: 31.884 (Muslimer!)

Irak: 27. 827 (Muslimer!)

Somalia: 27.523 (Muslimer)

 

Ikke muslimer: 94718.

Muslimer:  87234

 

Med dette mener du antall som har stemmerett ved valget (altså som har bodd 3 år i Norge) eller størrelsen på innvandrerbefolkningen generelt?

 

Samme hvordan du ser det, så stemmer ikke tallene dine. Det er ca. 30 000 fra Litauen som har stemmerett i Norge ettersom det er 30000 fra det landet og det kommer 3000 per år (omtrent). 

 

Derimot hvis du mente ut i fra befolkningsgruppene ser vi heller at det er slik:

 

1) Polen 99 400 med innvandrere og norskfødte 

2) Litauen 39 300

3) Sverige 39 100

4) Somalia

5) Pakistan

6) Irak

7) Tyskland

8) Vietnam

9) Danmark

10) Filippinene 

 

Vi ser altså at immigrasjonen fra muslimske land er konsentrert og kommer noen få land som har hatt vært regelrette krigssoner i nesten 30 år. Norge er i henhold til FNs regelverk pålagt å ta i mot disse immigrantene og de bestemmer ikke selv om de vil til Norge. 

 

https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/innvbef

 

Det er et mindretall av svensker og polakker som sagt (ble vist ikke tydelignok ved sist innlegg) er norske statsborgere (som har norsk pass). Det at du har norsk pass betyr at du kan stemme ved stortingsvalget.

 

De fleste av de muslimske innvandrerne er norske statsborgere og har muligheten til å stemme ved stortingsvalget, dermed er de en større gruppe i forhold til svensker og polakker og andre ikke muslimske-innvandrere. Med andre ord det er få svensker og polakker som ønsker NORSK PASS. De er her for å jobbe og ønsker ikke norsk pass.

Lenke til kommentar

 

Du, det er få som stemmer på FrP i Oslo fordi de etniske norske har flyttet ut, og nye muslimer har flyttet inn. 

 

Tenk deg om, Fighter. Det er fortsatt et lite mindretall av Oslos befolkning som er muslimer. Det store flertallet er etniske nordmenn, og selv blant innvandrerne er det kanskje bare et mindretall som er muslimer. Det er kanskje så mange som 200 000 mennsker med muslimsk bakgrunn i hele Norge, og selv om alle bodde i Oslo ville ville de bare utgjøre en tredjedel av befolkningen i hovedstaden.

 

Edit: Så sier SSB at det for tiden er ca 450 000 ikke-vestlige innvandrere i Norge. (Definert som Asia, Afrika, Latin-Amerika, Oseania unntatt Australia og New Zealand, og Europa utenom EU28/EØS.) Så muslimene er 200 av 450 tusen.

 

Men nå bor ikke alle i Oslo. Vi ser av tallene fra SSB at under halvparten av ikke-vestlige innvandrere i Norge kan antas å være muslimer. Resten er - overraskende nok - ikke muslimer. Statistikkene viser videre at det nå (2015) er ca. 87000 ikke vestlige innvandrere (og deres barn) i Oslo. Det vil si at 15% av byens befolkning er ikkevestlige.

 

Så regner vi altså med at bare halvparten av de ikke-vestlige er muslimer. Kanskje er andelen noe høyere i Oslo, uten at jeg vet hvorfor den skulle være det. I så fall er 8-9% av Oslos befolkning i dag muslimer.

 

Det, kjære Fighter, betyr at 90% av Oslos befolkning ikke er muslimer, og dermed i dine øyne potensielle FrP-velgere. Det vil også si at om vi kjøper det premisset, og flyttet alle muslimene til Svalbard ville FrP få 6% av stemmene i denne meningsmålingen istedet for 5,4%. Det er uansett en tragisk lav oppslutning for et parti som lete seg på 20-tallet for noen år siden.

 

Men nå bor ikke muslimene på Svalbard, de bor i Oslo. Og da er spørsmålet mitt fortsatt: Hvis de 9% muslimene i byen er så fæle, og folk er redd for at de skal bli i flertall, hvorfor stemmer ikke fler av de resterende 90% FrP?

 

Geir :)

 

Edit: Det falt ut et avsnitt når jeg kopierte. Beklager. 

 

Jeg forstår hva du mener, men enkelte ganger tenker jeg at du er for liberalist. FRP har en god politikk, men de har en meget dårlig framstillingevne - det er grunnen til at de ikke sanker stemmer. I tillegg har de "dumme" politikere som ikke klarer oppføre seg riktig. Rasime er nok en gjengganger i FRP, noe de har med noen tullinger.

 

Stemmer selv på MDG, om du lurte på det.

Endret av Fighterfriend
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg forstår hva du mener, men enkelte ganger tenker jeg at du er for liberalist.

 

Jeg tenker det samme selv, av og til.  :wee:  Men så innser jeg at det er helt greit å være liberal...

 

 FRP har en god politikk, men de har en meget dårlig framstillingevne - det er grunnen til at de ikke senker stemmer. 

 

Tja, jeg synes slett ikke de har noe god politikk, på dette området. FrP virke rsomm en tenketank som har satt seg ned og formulert følgende: La oss finne alle de tingene mange mennesker er misfornøyd med, og så er vi mot dette. Husk at innvandringssaken slett ikke var den første fanesaken deres. De var gjennom trygdesnyltere, alenemødre, finnmarkinger og flere andre "ulønnsomme" utgrupper før de fant innvandringssaken.

 

I tillegg har de "dumme" politikere som ikke klarer oppføre seg riktig. 

 

Noen av oss er vel konspiratoriske nok til å tro at de nettopp oppfører seg som de skal, de sier det som partiledelsen ikke kan si selv, spesielt mens de sitter i regjering. Skjønt i valgkampen lærer naken Siv å spinne...

 

Rasime er nok en gjengganger i FRP, noe de har med noen tullinger.

 

Rasismen er en konsekvens av deres lefling med standpunkter som står bygdedyret nær. Henger man opp en fjøslykt må man regne med at mye rart kommer flygende. (Med unnskyldning for metafor-bruken til eventuelle senterpartister.) FrPs problem har tildels vært at de ikke vet hvor de skal sette grensen. Og det skyldes nok ikke bare "dumme" politikere, men at en velger er en velger. 

 

Stemmer selv på MDG, om du lurte på det.

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

 

"Solidaritet er grunnleggende for grønn politikk. En restriktiv politikk ville være usolidarisk, både overfor mennesker i nød og andre land. Asylpolitikken i Norge skal ikke gå på bekostning av grunnleggende menneskerettigheter."

 

"Norge må regne med å ta imot et stor antall klimaflyktninger i årene som kommer. De Grønne tar denne utviklingen alvorlig, og vil gi klimaflyktninger samme rett til beskyttelse som andre flyktninger har gjennom FN-konvensjonen."

 

"Rask saksbehandling er viktig i asylpolitikken. I mellomtiden bør asylsøkere få anledning til å lære norsk språk. Er behandlingstiden over tre måneder, bør de også få midlertidig arbeidstillatelse."

 

"Asylsøkere som har fått avslag men er ureturnerbar grunnet forhold i hjemlandet, eller som har blitt integrert i det norske samfunnet gjennom for eksempel arbeid eller fa- milietilknytning, bør få anledning til å søke om arbeidsinnvandring til Norge uten først å måtte forlate landet. Papirløse bør få samme mulighet til å regularisere sitt opphold i landet."

 

"Miljøpartiet De Grønne vil:

1. At Norge skal ta imot 2000 kvoteflyktninger årlig, uten å stille betingelser om integreringspoten- sial. Beskyttelsesbehov må være det primære kriteriet.
 
3. Gi klimaflyktninger samme rett til beskyttelse som andre flyktninger har gjennom FN-konvensjonen.
 
6. Gi amnesti og oppholdstillatelse til ureturnerbare innvandrere. Amnestiet skal gjelde for voksne som har vært i Norge i fem år og for barn som har vært her i tre år.
 
7. Styrke asylretten for mennesker som har blitt utsatt for kjønnsbasert forfølgelse eller undertrykkelse i sine hjemland.
 
8. At alle asylmottak skal drives av det offentlige eller ideelle stiftelser og organisasjoner, og ikke leg- ges til avsidesliggende områder uten muligheter for integrasjon i et fungerende lokalsamfunn.
 
9. Skape verdige forhold på alle asylmottak. Beboerne må aktiviseres til deltakelse i samfunnet gjen- nom språkkurs, alle barn må få gå på skole, og det må legges til rette for frivillig arbeid.
 
10. Legge større vekt på hensynet til barnas beste ved vurdering av oppholdstillatelse, slik Norge er forpliktet til gjennom Barnekonvensjonen."

 

Mye der jeg liker...  :cool:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

 

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke. 

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

Endret av Fighterfriend
Lenke til kommentar

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap?

 

 Loven har vel idag en 18-årsgrense for henteekteskap. Det var primært - tror jeg - for å hindre tvangsekteskap med mindreårige, ikke for å stoppe alle slike henteekteskap. Så finnes det i tillegg krav til forsørgelsesevne.

 

I samarbeidsavtalen mellom de fire borgerlige partiene finnes det et eget punkt om familiegjenforening, der det blant annet står at aldersgrensen skal heves til 24 år. Om og eventuelt når dette kan bli lovfestet ved jeg ikke. Fra tanke til lov er det et godt stykke vei...

 

Edit: Jeg ser at justisdepartementer sendte forslaget på høring for et år siden. Men det ser ikke ut til at det har kommet noe lenger enn det.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Det med henteekteskap er faktisk et sårt punkt for meg. Der har min sosialistiske og altelskende sjel et sårt punkt. Det hindrer integrering på så mange forskjellige måter at jeg rett og slett ikke kan finne meg i å like det.

 

Endelig noe, begge to er enige i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det med henteekteskap er faktisk et sårt punkt for meg. Der har min sosialistiske og altelskende sjel et sårt punkt. Det hindrer integrering på så mange forskjellige måter at jeg rett og slett ikke kan finne meg i å like det.

 

Endelig noe, begge to er enige i :)

 

Og vi er nok ikke de eneste. Problemet er å finne en måte å forby det uten å hindre folk som FAKTISK er forelsket i noen fra hjemlandet og bare ønsker å inngå et kjærlig ekteskap basert på de samme verdier vi liker å tro at vi har... 

 

Finn en måte å gjøre det på, og du har min stemme ;)

Lenke til kommentar

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

 

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke. 

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

 

 

Anchor babies!

Lenke til kommentar

 

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke.

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

For min del høres det ut som tøv, og det kommer fra en som har bod i Oslo-øst. Ingen av elevene eller foreldrene krevde skille når det kom til svømming, og ingen reagerte på svin.

 

Første gang jeg ar hørt at det er vanlig for unge muslimer å gifte seg når dem når 18 år. Dette burde vel være kjent for de som bor eller har bod der hvis det er vanlig den dag i dag?

Endret av matte geek
Lenke til kommentar

 

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke.

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

For min del høres det ut som tøv, og det kommer fra en som har bod i Oslo-øst. Ingen av elevene eller foreldrene krevde skille når det kom til svømming, og ingen reagerte på svin.

 

Første gang jeg ar hørt at det er vanlig for unge muslimer å gifte seg når dem når 18 år. Dette burde vel være kjent for de som bor eller har bod der hvis det er vanlig den dag i dag?

 

Nå vil jeg ikke si akkurat hvilken skole jeg gikk på siden jeg frykter for voldshandlinger. Jeg var tross alt en av de få etniske norske der.

 

Jeg vil tro at du er en muslim-forsvarer. Dett er allmennkjent at muslimene ikke lar døtrene svømme sammen med gutter. Det er du sier som er tøv. Gå inn på google og søk :" Muslimske jenter og svømming", da finner du en god del artikler som kan avkrefte påstandene dine.

 

Når muslimske jentene skal svømme, så må læreren itillegg være kvinne. Du kan selv da ikke bruke normale vestlige badeklær.

Endret av Høststund
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke.

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

For min del høres det ut som tøv, og det kommer fra en som har bod i Oslo-øst. Ingen av elevene eller foreldrene krevde skille når det kom til svømming, og ingen reagerte på svin.

 

Første gang jeg ar hørt at det er vanlig for unge muslimer å gifte seg når dem når 18 år. Dette burde vel være kjent for de som bor eller har bod der hvis det er vanlig den dag i dag?

Nå vil jeg ikke si akkurat hvilken skole jeg gikk på siden jeg frykter for voldshandlinger. Jeg var tross alt en av de få etniske norske der.

 

Jeg vil tro at du er en muslim-forsvarer. Dett er allmennkjent at muslimene ikke lar døtrene svømme sammen med gutter. Det er du sier som er tøv. Gå inn på google og søk :" Muslimske jenter og svømming", da finner du en god del artikler som kan avkrefte påstandene dine.

 

Når muslimske jentene skal svømme, så må læreren itillegg være kvinne. Du kan selv da ikke bruke normale vestlige badeklær.

Hva mener du med muslimforsvarer?

For min del virker det som en håpløs forsøk på hersketeknikk.

 

Selvfølgelig har det vært hendelser der noen foreldre har krevd skille, men det er uvanlig at det skjer. Mine påstander er basert på hva jeg har erfart mens jeg bodde der og hva jeg har opplevd som vikar-lærer det siste året.

 

Har du kilder på at de småjentene må ha kvinnelig lærer, og er det noe som har blitt krevd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke.

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

For min del høres det ut som tøv, og det kommer fra en som har bod i Oslo-øst. Ingen av elevene eller foreldrene krevde skille når det kom til svømming, og ingen reagerte på svin.

 

Første gang jeg ar hørt at det er vanlig for unge muslimer å gifte seg når dem når 18 år. Dette burde vel være kjent for de som bor eller har bod der hvis det er vanlig den dag i dag?

Nå vil jeg ikke si akkurat hvilken skole jeg gikk på siden jeg frykter for voldshandlinger. Jeg var tross alt en av de få etniske norske der.

 

Jeg vil tro at du er en muslim-forsvarer. Dett er allmennkjent at muslimene ikke lar døtrene svømme sammen med gutter. Det er du sier som er tøv. Gå inn på google og søk :" Muslimske jenter og svømming", da finner du en god del artikler som kan avkrefte påstandene dine.

 

Når muslimske jentene skal svømme, så må læreren itillegg være kvinne. Du kan selv da ikke bruke normale vestlige badeklær.

Hva mener du med muslimforsvarer?

For min del virker det som en håpløs forsøk på hersketeknikk.

 

Selvfølgelig har det vært hendelser der noen foreldre har krevd skille, men det er uvanlig at det skjer. Mine påstander er basert på hva jeg har erfart mens jeg bodde der og hva jeg har opplevd som vikar-lærer det siste året.

 

Har du kilder på at de småjentene må ha kvinnelig lærer, og er det noe som har blitt krevd?

 

Jeg bruker ikke hersketeknikk, sier bare at du er en muslimforsvarer (er du muslim?, da er det håpløst å overtale deg). Alt jeg sa er allmenkjent. Søkte du på muslimsk jenter og svømming, slik jeg ba deg om. Da finner du raskt ut av det.

 

Jeg kan gi deg kildene.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Morsomt. MDG var jo en del av Syria-forliket, er du uenig med partiet der? De har jo også flere liberale standpunkter her, fra partiprogrammet:

Jeg har bodd på Oslo-Øst (uheldigvis), noe jeg ikke gjør lenger. Jeg har selv opplevd svømmescenarioet i virkeligheten, og den type ting ønsker jeg ikke.

 

Jeg stemmer MDG er fordi klima veier tyngre for meg i forhold til innvandrerpolitikken. Jeg er fornøyd med innvandrerne så lenge holde meg unna muslimene (gjelder i Oslo og Akershus). Muslimene i resten av landet virker oppgående, ingen strenge krav om to delt svømmeopplæring for å si det slik. Det er greit for dem at noen spiser svin.

 

Kanskje du kan bekrefte eller avkrefte dette:

 

På Oslo-øst var det vanlig å gifte med en mann/dame fra sitt opprinnelseland, spesielt gjelder dette muslimske innvandrere. Det jeg lurer på er: Har blåblå regjeringen satt en aldergrense for henteekteskap

 

På skolen jeg gikk på i Oslo-Øst, var over halvparten av medelevene gift etter fylte 18.

For min del høres det ut som tøv, og det kommer fra en som har bod i Oslo-øst. Ingen av elevene eller foreldrene krevde skille når det kom til svømming, og ingen reagerte på svin.

 

Første gang jeg ar hørt at det er vanlig for unge muslimer å gifte seg når dem når 18 år. Dette burde vel være kjent for de som bor eller har bod der hvis det er vanlig den dag i dag?

Nå vil jeg ikke si akkurat hvilken skole jeg gikk på siden jeg frykter for voldshandlinger. Jeg var tross alt en av de få etniske norske der.

 

Jeg vil tro at du er en muslim-forsvarer. Dett er allmennkjent at muslimene ikke lar døtrene svømme sammen med gutter. Det er du sier som er tøv. Gå inn på google og søk :" Muslimske jenter og svømming", da finner du en god del artikler som kan avkrefte påstandene dine.

 

Når muslimske jentene skal svømme, så må læreren itillegg være kvinne. Du kan selv da ikke bruke normale vestlige badeklær.

Hva mener du med muslimforsvarer?

For min del virker det som en håpløs forsøk på hersketeknikk.

 

Selvfølgelig har det vært hendelser der noen foreldre har krevd skille, men det er uvanlig at det skjer. Mine påstander er basert på hva jeg har erfart mens jeg bodde der og hva jeg har opplevd som vikar-lærer det siste året.

 

Har du kilder på at de småjentene må ha kvinnelig lærer, og er det noe som har blitt krevd?

Jeg bruker ikke hersketeknikk, sier bare at du er en muslimforsvarer (er du muslim?, da er det håpløst å overtale deg). Alt jeg sa er allmenkjent. Søkte du på muslimsk jenter og svømming, slik jeg ba deg om. Da finner du raskt ut av det.

 

Jeg kan gi deg kildene.

Hva har Skien med Oslo-øst?

Jeg er en etnisk nordmann som deg, selv om ikke akkurat var minoritet når jeg gikk på skole der.

Du har bygget en fantasi om at det ikke går an å diskutere med muslimer, som er veldig synd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...