Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16


Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en katastrofal start. Brukte bench boost første runde da jeg ikke forsto at det bare kunne brukes en gang. 2 av spillerne mine er skada og en er utvisst samt at han dro med seg -3 poeng. (Janmaat). Hazard som kaptein har heller ikke gitt mange poeng akkurat :(

 

Får rokkere om litt før neste runde. Vurderer å bytte ut Sterling med Yaya, men gir det en runde til tror jeg.

Lenke til kommentar

ser mange har kompany som kaptein, regner alle med at han scorer hver kamp? :D(dere har truffet bra på det til nå ihvertfall ^^ )

har hatt hazard som kaptein i to kamper, katastrofalt valg av meg, og jeg visste ikke om aguero var 100% spilleklar mot chelsea så han var på benken(før jeg forsto hvordan jeg kunne skifte taktikk i etterkant) så der mistet jeg jo endel poeng, selv om benteke og gomis infridde.

 

forøvrig, tror ikke jeg ville valgt everton spillere når de først spiller mot city i den formen de er i men kan jo fort bli en kamp der det blir mål i begge ender ^^

 

vurderte å bytte hazard jeg og, men ser jo han har ett "lett" kamp program fremover, kommer til å få endel poeng da tror jeg(selv om aguero er blitt kaptein nå, beneteke er naturligvis visekaptein enda)

 

vanskelig greier dette ihvertfall, ligger laangt bak i ligaene jeg er i :(

Lenke til kommentar

Er Gomis fast inventar i Swansea? Kolarov i City? Viktig å ha spillere man "vet" starter hver kamp så lenge de er skadefrie. 

 

Pelle er jeg litt skeptisk til. Tidlig å si enda, men Soton kan se ut til å få en tung sesong.

 

Mahrez ser jeg ikke for meg klarer å opprettholde nivået han (og Leicester forøvrig) har hatt til nå. 

 

Keeper-duoen er for dyr. Ikke vits å ha 2 keepere fra topplag. Dropp Romero (eller Mignolet hvis du tror Romero blir fast på United) og kjøp Ruddy eller kanskje Butland. 

Lenke til kommentar

.

Gomis og kolorov er fast. 

 

Pelle møter Watford, burde gå greit.

 

Mahrez blir byttet når han får formdupp.

 

Ene keepern blir byttet om to runder slik at jeg får borte-hjemme fordelen og byttet Pelle med Benteke.

 

Satser ikke på Everton siden de har tidenes tøffeste kampprogram.

 

Er det noen som anbefaler å bytte ut Romero i fare for at DGA kommer inn? Frigir 0,5

 

Hva med bytte Clyne mot Gomez? Frigir 0,9 

 

 

 

 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Kolarov holder for øyeblikket Zabaleta ute av laget. Fast på laget er han neppe, men han starter nok igjen til helga. 

Samme situasjon som Gomez i pool. Han starter nok til helga, men Moreno vil nok komme inn, enten innimellom, eller ta over plassen fullstendig.

Pelle har vore on-fire preseason, og egentlig i e-kvalik fram til sesongstart, så det kan fort snu for han. Han er vel uansett like spikra på den 11aren som Gomis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...