Gå til innhold

85 000 kroner gir deg svært heftig ytelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Efikkan:

Joda, kjøpte meg en suveren 13 år gammel velutstyrt BMW som var meget godt vedlikeholdt til 75K for noen år siden. En av de bedre bilene jeg har hatt i tillegg til nybiler.

Jeg tviler ikke på det. Poenget mitt er at det er vanskelig å finne gode bruksbiler til den prisen, men selvsagt ikke helt umulig. En velholdt BMW er uslålige kjøremaskiner. Jeg kjører en 3-er selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Altså må man ha 5,7 stykk overklokkede TitanX-kort for å møte en 2 kW vannkoker til å varme opp tevannet sitt  :wee:

Forskning og kaffemaskin i ett, en slik ville vel tatt seg ut på The Gathering?

Endret av G
Lenke til kommentar

Dette kabinettet støtter MicroATX hovedkort som fint gir plass til flere skjermkort.

 

Nei, det gjør det ikke. Men du har en annen versjon av Phanteks Enthoo EVOLV som støtter mATX. Faktisk har man også en versjon som støtter ATX. Disse er større, f.eks er mATX versjonen 75 mm høyere og 5 mm dypere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette kabinettet støtter MicroATX hovedkort som fint gir plass til flere skjermkort.

Nei, det gjør det ikke. Men du har en annen versjon av Phanteks Enthoo EVOLV som støtter mATX. Faktisk har man også en versjon som støtter ATX. Disse er større, f.eks er mATX versjonen 75 mm høyere og 5 mm dypere.

 

Helt korrekt det og noe jeg var klar over da jeg selv har disse på kjøpslisten, enten Mini eller Micro. Vi så dog ikke vinduet som er en av de visuelle kjennetegnene og siden jeg har lurt på MiniITX HK til MicroATX kabinettet ble det litt blanding :p

 

Uansett et flott bygge og Micro kabinettet er en favoritt for neste innkjøp.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sikkert helt greit om man skal bruke den CPUen med 18 kjerner til noe.   Men til spill er det jo selvfølgelig fullstendig meningsløst, som nevnt.   

 

Vil dette gjelde også i fremtiden? Vil spill produsentet etter hvert kunne utnytte så mange kjerner? Eller er det helt utelokket? Jeg kan ikke noe om sånt selv. Men er nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Er ikke så extremt det der da, Ikke brukt kompresjons nipler og strips ser jeg også

 

 

 

Mitt bygge

 

http://i.imgur.com/HK5AF1N.jpg

 

5960X

16GB platinum 3000mhz

2X Titan X OC til 1.5ghz

EVGA X99 Classified

4X Samsung 840 PRO 512GB=2TB

S Frame-GOLD

 

Godt å se at ikke alle er allergiske mot Titan X .. :)

 

Kan du utvide senere med flere titan x? Når de faller i pris..

 

Og åsse strømforsyning har du? :)

Lenke til kommentar

Er ikke så extremt det der da, Ikke brukt kompresjons nipler og strips ser jeg også

 

 

 

Mitt bygge

 

http://i.imgur.com/HK5AF1N.jpg

 

5960X

16GB platinum 3000mhz

2X Titan X OC til 1.5ghz

EVGA X99 Classified

4X Samsung 840 PRO 512GB=2TB

S Frame-GOLD

Du får poste litt overklokk og benchmarks med cpuen din i denne tråden:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1621974 :)

 

Skriver man at OC på Titan X er 1500mhz, så betyr det at du SKAL vise benchmarks. Håper du får kjørt cpuen din på 4800mhz + også :) 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...