Gå til innhold

Sony E3 2015 - Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

E3 er en årlig spillmesse hvor utviklere og utgivere viser frem hva de driver med av både spill og hardware. Det er helt klart spillernes høydepunkt når det gjelder nyheter om nye spill og maskiner, til tross for at E3 opprinnelig kun var ment for utviklere. Og det er ikke uten grunn. Det er på E3 de store avsløringene og de spennende nyhetene virkelig får slå fra seg, og det er her utviklerne virkelig vil vise hva de kan.

 

Sony sin pressekonferanse starter tirsdag 16. juni klokken 03:00

 

Streams

 

http://blog.eu.playstation.com/e3/

 

http://www.gamespot.com/e3/sony-press-conference-2015/

 

Om noen finner flere så kan jeg legge dem inn i førstepost.

 

Da er det bare å diskutere, spekulere og kose seg med pressekonferansen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Starter de med Call of Duty går jeg å legger meg....

 

Spent på hva Gurilla Games kommer med. Det er litt kjedelig at de nærmest bare har gjort Killzone-spill. Noen studioer føles jeg blir altfor kreativt inneklemt av å bare lage spill i en og samme serie. Det er nok av potensiale til at de kan lage et kult sci-fi RPG-spill.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig mest på mye VR ifra Sony. At dem har spill å vise som viser virkelig hvorfor disse type spill vil være så ekstremt bra å spille i VR. Noe Oculus feilet så ekstremt med å gjøre på deres greie her om dagen.

 

Pris hadde også være veldig fint om dem hadde fått på plass nå.

 

Ellers så hadde det jo vært jævlig moro om dem tullet litt med Microsoft og deres virtuelle stue...

Lenke til kommentar

Pluss at de ansatte denne mannen i 2013:

John Gonzalez makes the moves from WB Games

John Gonzalez, best know for his work as lead creative designer and lead writer on Fallout: New Vegas, has joined Killzone studio Guerrilla Games in Amsterdam.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under 24 timer til E3 nå. Gleder meg veldig. Blir en veldig lang natt. Begynner vel klokken 18 og holder på til rundt 5 ish vel? Nesten 12 timer.

 

Veldig spent på Sony også. Det har vel vært rykter om at de ikke har så mye å vise frem fra egne studioer, så man får se hva de har å vise til. PM skal vel komme før neste E3 også, så håper på å få se mye fra VR-biten. 

Lenke til kommentar

Sony bør komme med noen saftige nyheter, aldri vært så lite spill til en PS konsoll som det er nå. Husker PSX og PS2, vi badet i spill og de var ikke remakes eller multiplattform. Husker jeg hadde 200+ titler til PS2. Nå er det rett og slett bare drit. Gleder meg til nye Uncharted eneste nå, og kanskje Tekken 7 hvis det noengang kommer. Savner også noe nytt fra Gran Turismo gjengen, er ingen bilspill til PS4 som er verdt å røre.

 

Final Fantasy serien trenger å innovere så håper Final Fantasy XV blir bra med realtime combat samme med FF7 remaken. Krysser fingrene.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ryktes at det skal komme en video fra GT7 i natt. hvorvidt den faktisk er verdt å sende er jo en annen sak når de fremdeles dumper inn biler fra ps2 eraen. Det var latskap på ps3, og gjør de det samme på ps4 er det tilbakestående. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...