Gå til innhold

Sony E3 2015 - Pressekonferanse


Anbefalte innlegg

De fikk vel en del tyn for det slappe arbeidet der ja. Enten så får de bare roe ned listefyll bilene eller så får de gjennomføre alle med samme kvalitet. Ser jo helt idiotisk ut med LOLmobiler og premium utgaver på samme tid.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://venturebeat.com/2015/06/15/final-fantasy-vii-remake-is-finally-coming/

 

Square Enix will announce later today that Final Fantasy VII is getting the remake fans have been begging for, GamesBeat has learned. The new version of the classic role-playing game will be revealed at Sony’s pre-E3 press briefing. We’ll add more details once we know more — including the developer, though we hear it’s a studio with a long history of making RPGs.

 

 

Kommer fra flere og flere hold nå. Damn! E3 altså.

Lenke til kommentar

Nå som MS er ferdig er jeg veldig spent på Sony sin. Håper på gameplay eller info fra Quantic Dreams nye spill, Level 5s nye spill, Guerrillas nye spill, Rime og forhåpentligvis noe fra The Last Guardian. Samt en overraskelse eller to. Hadde også vært digg om PS4 ble bakoverkompatibel slik som Xbox One.

PS now gjør dette meget usannsynlig

Lenke til kommentar

Nå som MS er ferdig er jeg veldig spent på Sony sin. Håper på gameplay eller info fra Quantic Dreams nye spill, Level 5s nye spill, Guerrillas nye spill, Rime og forhåpentligvis noe fra The Last Guardian. Samt en overraskelse eller to. Hadde også vært digg om PS4 ble bakoverkompatibel slik som Xbox One.

 

Tviler sterkt vi får bakoverkompatibel PS4 slik som XboxOne. Den ene grunnen er PS4 sin satsning på PSNow og så tror jeg PS3 med Cell er såpass forskjellig fra PS4 at det vil være mye vanskeligere å få til.

 

Personlig så er jeg litt likegyldig til bakoverkompatibilitet men forstår at det er en del som sikkert vil verdsette det.

 

Ellers har Sony nedtonet dette året spillmessig når det kommer til nye "IP's", så har ikke store forventninger, men håper på noen positive overraskelser.

Lenke til kommentar

Hva slags sjanger er det? Hva går spillet ut på?

 

Dem var bra i sin tid da man ikke hadde noe gameplay krav men kunne nyte en bra historie. FF7 og FF8 er to sterke spill med karakterer og en historie som virkelig var råbra. Det er en grunn til at navn som Cloud og Sephiroth er noe som får folk til å få gåsehud så mange år etter.

 

Men serien trenger desperat fornying noe som forhåpentligvis kommer nå. 

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på FF7 i 2008-9 ca. men jeg må ærlig innrømme at det tekniske holdt meg litt tilbake. Det såg ikke nydelig ut på en 50" HDTV altså.

 

Men en remake hadde drept Internett i natt altså, herregud! Tenk dere salen hadde gått stang-ut kanakkas :D

Lenke til kommentar

Hvorfor kjører de egentlig Sony sin så seint? Kunne de ikke kjørt den etter MS sin og heller kjørt EA og Ubisoft senere?

 

 

Nå vet jeg ikke om pressekonferansen til MS og Sony holdes i samme arena, men hvis det er tilfelle så skal vel det rigges litt om og det tar sin tid. Hvis ikke, så må man uansett flytte x-antall pressefolk fra en arena til en annen, samt at dem skal ha litt tid til å fordøye og gi ut førsteinntrykk før Sony setter i gang. Sikkert mange gode logistikk grunner for at det er slik det er :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ja, jeg er spent på hva Sony kommer til å vise om 20min. Savnet et spill fra ubi sin konferanse, så det blir forhåpentligvis vist nå hos Sony (Toy Soldiers: War chest)  

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at det her ikke blir noe anti-klimaks nå. Steike meg så trøtt at atte jeg håper Sony har noe krutt som får meg til å våkne. De har en del å leve opp til, men jeg forventer at de slår på stortromma. Om Sony legger seg på EA-nivå kommer jeg til å grine meg i søvne..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...