Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt et par fenalår inn i huset slik at det er någelunde klart til jul/nyttår.

 

Hunden går gal pga lukten, og simmen er ikke så glad for at jeg bruker et soverom i huset til det, som hunden konstant åpner mens vi sover. (Har rotet frem nøkkelen og låst rommet).

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Folk er så jævlig ute etter å lure deg her nede.

"I have best marihuana in Cabo Verde. They come from Santiago to buy."

Bitch please. Om dette er det beste står det dårlig til. Mer frø og stilk enn noe annet.

 

Velkommen til utlandet. De som pusher hasj på turister selger såklart bare drit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk er så jævlig ute etter å lure deg her nede.

"I have best marihuana in Cabo Verde. They come from Santiago to buy."

Bitch please. Om dette er det beste står det dårlig til. Mer frø og stilk enn noe annet.

Jævla narkis, altså. Er du ikke redd for at du skal dø når du skyter opp hasj i årene dine?! TENK PÅ ALLE SOM LIDER RUNDT DEG FORDI DU OVERDOSERTE PÅ MARIHUANA!"

 

 

Folk er så jævlig ute etter å lure deg her nede.

"I have best marihuana in Cabo Verde. They come from Santiago to buy."

Bitch please. Om dette er det beste står det dårlig til. Mer frø og stilk enn noe annet.

 

Velkommen til utlandet. De som pusher hasj på turister selger såklart bare drit. 

 

Dette går for norge også.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

 

Folk er så jævlig ute etter å lure deg her nede.

"I have best marihuana in Cabo Verde. They come from Santiago to buy."

Bitch please. Om dette er det beste står det dårlig til. Mer frø og stilk enn noe annet.

Velkommen til utlandet. De som pusher hasj på turister selger såklart bare drit.

Heldigvis ganske billig sett med norske øyne da.
Lenke til kommentar

Jau, men man får det man betaler for da. Det kan jo være vanlig gress de selger deg på gata for alt du vet, og de stikker av med penga dine uansett.

 

I Lisboa ble jeg bombardert av dopselgere hele døgnet omtrent. Alt fra fjortiser til gamle gubber skulle selge meg hasj/kokain/speed, selv i tjukkeste handlegata. Tviler på det var best quality, vakuumpakka småposer de dytta opp i trynet ditt "cmon friend, 5 euro best deal".

 

En kompis som var kjent for å snorte litt vel mye (merk VAR, han hoppa foran toget ifjor sommer), var i Amsterdam med en anna fyr, og fortalte at drosjesjåføren sa han visste om masse bra dop bare å si fra. Men kompisen hans var så innstilt på å få "gateopplevelsen", at man skulle kjøpe dop fra shady selgere i en bakgate ved havna, det var liksom den EKTE amster-opplevelsen. Og de kom på hotellrommet med kokain som like godt kunne hvert hvetemel, og 50 euro fattigere.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For noen dager siden fikk jeg karakteren på min første eksamen på master. Karakteren ble D. Det er dårligere enn jeg vanligvis fikk på bachelor, så siden da har jeg dels sovet dårlig og gått rundt og vært sint på meg selv.

 

Nå er jeg ferdig med alle eksamnene mine og har tatt meg tid til å gå gjennom besvarelsen min og eksamen på nytt. Jeg overså visst en hel oppgave som telte 25 % av karakteren. Det er i hvert fall forskjellen på en D og en B. Karakteren min er fortsatt dårlig, men det er i hvert fall lettere å leve med at den skyldes en dustete menneskelig feil. Jeg var redd jeg på tross av hardt og jevnt arbeid ikke hadde forstått pensum skikkelig og ville slite med å fullføre masteren med greie resultater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...