Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Skal jeg selge SWAT 4 PC-spillet mitt for 50kr?

hay que vender juego :tease:

Hvorfor:( gøy spill og selges dyrt på eBay. Spiller det ikke lengre da men fikk lyst å gjenoppta.

 

Nei ikke selg det så billig, åsen ser det ut, har du behandlet det pent.

 

 

Ser perf ut:

IMG_0458.jpg

 

Sett 300.kr til 400.kr sikkert noen som pruter ned prisen da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Uten å ha sjekket opp noe som helst, så trur jeg slike gamle spill selger best når det er originalutgivelsen, og ikke slike "Best Seller"-versjoner.

Hva er forskjellen? CDene er jo helt prikk lik "originalen".
Ingen som samler vil ha en billig kopi. Original Munch vs. Plakat, førsteopplag av Ibsen vs. ny bok.
Lenke til kommentar
Ingen som samler vil ha en billig kopi. Original Munch vs. Plakat, førsteopplag av Ibsen vs. ny bok.

Billig kopi. Nå ligger denne versjonen ute til 200kr og originalen til 220. Prisdifferanse på 20kr. Hehe billig kopi ja ...

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Billig kopi. Nå ligger denne versjonen ute til 200kr og originalen til 220. Prisdifferanse på 20kr. Hehe billig kopi ja ...

 

Enten gjør du deg vanskelig med vilje, ellers skjønner du ingenting av hvordan de aller fleste som samler på noe tenker. :fun:

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Ja for det er sikkert bare samlere som kjøper SWAT 4.

Åja, det er ett "nytt" spill? Da har det nok heller liten samleverdi. Trodde det var noe gammelt, ettersom det var "best seller"-versjon ute :]

 

Ta FF VII som ett eksempel på ebay. Black label (hovedreleasen) er 3-4 ganger dyrere enn platinum/greatest hits-versjonen. Spillet er det samme, men forskjellige opplag. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=final+fantasy+vii&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfinal+fantasy+vii+sealed.TRS0&_nkw=final+fantasy+vii+sealed&_sacat=0

Endret av Larzen_91
Sitatpyramide fjernet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...