Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Så lenge du ringer å snakker med legen samme dag som du trenger legeattest, så er det ikke noe problem. Legen skriver legeattest fra den dagen du først kontaktet legekontoret med den henvendelsen.

 

Ellers liker jeg min lokale lege i dette landet. Jeg dikterer hva det skal stå i legeattesten, hvilke dager det gjelder, og når jeg var på legebesøket. Legen bare tilbakedaterer alt slik at det ser ut som at jeg var hos legen fra første fraværsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må man virkelig bestille time til fastlegen for å få legeattest? Jeg sendte han et fuckings brev. Har ikke tid til å komme dit og jeg _må_ ha legeattest.

 

Går det an å sende til en av de andre legene jeg har vært hos?

Hva skal du ha legeattest til? De jeg vet om krever at du stiller for å være med å svare på spørsmål om helsen din. Måle vekt, syn etc. Men disse kan oftest taes hos private leger som kan ha åpningstider som passer bedre.

 

Eller mener du egentlig sykemelding?

Lenke til kommentar

Skremmern : Æ lik itj von Brømssen , satan helvetes svenskjævel !

 

SEWARD: The case of Renfield grows more interesting. Yet there

is method in his madness, with his flies and spiders. Had I the

secret of even one such brilliant mind, the key to the fantasy

of one lunatic. (He injects himself with morphine) Lucy! Lucy!

 

-Dracula, Bram Stoker

Lenke til kommentar

Må man virkelig bestille time til fastlegen for å få legeattest? Jeg sendte han et fuckings brev. Har ikke tid til å komme dit og jeg _må_ ha legeattest.

 

Går det an å sende til en av de andre legene jeg har vært hos?

 

En lege kan naturlig nok ikke skrive en attest, uten å undersøke deg.

Lenke til kommentar

jupp, har det :) . Den funger i allefall slik den skal selv om jeg neste gang tar service direkte hos Sony enn via butikken.

 

Gjør det neste gang du. Skal du ha spillet DOOM 4 da?

 Det snør, det snør - og vi er snart i mai!

 

 Blir det ikke sommer, snart?

 

Vi kan takk oss selv dessverre ang forurensing, tenk på alle bilene som kjører på verdensbasis, å alle fabrikkene som spyr ut røyk da. Ikke vont ment til deg da :hm:

Confucius say : Du spis egg , du få skjegg....ah so *bukker*

 

:D

Spiser di egg oxo ? :tease:  Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Gitaristene Dusty Hill å Billy Gibbons i ZZTOPP

post-281153-0-20109800-1461846349_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Los Angeles Times : Mr Nicholson , did you hear that Prince died ?

 

Jack Nicholson : I warned that purple sonnofabitch but he just wouldnt fuckin listen to me !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Vær snill. Jokingtria er vel fortsatt på ungdomsskolen eller noe.

Ingen som har bestått 5. klasse skriver så dårlig.

 

Han er falitterklæringen til det norske skolevesen.

 

Det er jo faktisk mulig han troller dvs skriver slik med vilje , i så fall er det trolling på høyt nivå (Andy Kaufman , eat your heart out , knegg knegg)

 

:p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Så dere slenger med leppa ha ha da må jeg gratuler dere som dagens klovner :tease:

Selvsagt. Men slapp av. Jeg slenger med leppa til alle. Med mindre jeg virkelig ikke kan fordra dem. Så vær mer bekymra om jeg begynner å overse deg.

 

 

Det er jo faktisk mulig han troller dvs skriver slik med vilje , i så fall er det trolling på høyt nivå (Andy Kaufman , eat your heart out , knegg knegg)

 

:p

Det er selvfølgelig mulig, men jeg har mer troa på at han er en av de som mener det er unødvendig å bry seg om skriveregler når man ikke er på skolen. Et velkjent, men skuffende og frustrerende fenomen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...