Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei :D

Nedi der liksom, i ett telt? Eller?
Noen kilometer fra kanten på toppen, i en gigantisk bobil. Var bortom kanten tidligere i dag, og skal kjøre videre i området i morgen, før vi setter nesa mot Vegas og Death Valley :D
Lenke til kommentar

 

Grand Canyon

Hvordan er lufta rundt der, hvordan lukter det?
Nå har jeg kun vært på toppen og sett ned, og der har det vært fin skogsluft. Det er enorme skog- og sletteområder rundt.

 

Litt tynn luft, vi er godt oppe i høyden, på rundt 2000moh.

 

Hvordan det, egentlig?

Endret av j--
Lenke til kommentar

Har spesiell greie med america og lukter og sånt. Har vært bare i by egentlig, og der var lukta interessant.

Spesielt forretninger( spesielt wallegren) var det meget sterk intens lukt. Jeg legger merke til at den samme lukta er kommet mer i norske butikker også.
Se ned i vannet (innmed land) er også spesielt, men det var ikke så spesielt der det var ferkssjø. Lite men ganske grumsete vann.

Lenke til kommentar

Har spesiell greie med america og lukter og sånt. Har vært bare i by egentlig, og der var lukta interessant.

Spesielt forretninger( spesielt wallegren) var det meget sterk intens lukt. Jeg legger merke til at den samme lukta er kommet mer i norske butikker også.

Se ned i vannet (innmed land) er også spesielt, men det var ikke så spesielt der det var ferkssjø. Lite men ganske grumsete vann.

Har vært mye rundt i ett par uker, og kan egentlig ikke si jeg kjenner meg igjen i det du skriver. De bruker mer klor i springvannet, som gjør det veldig uggent, men det er det. Har badet i sjøen en gang, og tuslet på strand og brygge flere ganger :-)
Lenke til kommentar

 

God morgen, Norge! Jeg sover i Grand Canyon i natt. Livet er åkei :D

Misunnelig.

 

En av mine drømmer er å kjøpe en van og bomse rundt i USA. Håper bare ikke jeg er for gammel for sånt.

Man er aldri for gammel til å være boms :fun:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...