Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har bestilt noe som er litt halveis/gråsone/men-ganskerelativt-lovlig fra utlandet og det ble levert til norsk toll for for eksempel 8 dager siden og statusen til posten sier "Bring/Posten har foreløpig ikke mottatt hendelser for denne sendingen" men sendingen er registrert, hva er da sjansen for at det er blitt stoppet? noen som har erfaringer med å bestille ting som er relativt ganske lovlige fra utlandet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan si så mye som at om noen angivelig mener det er begått ett lovbrudd så blir det vanskelig og bevise noe.

Gjelder uansett ikke meg, spør for en kompis.

Skrevet (endret)

Nekt hvis det ikke kan spores til deg med betaling.

Jeg skal prøve å bestille postlapper eller puslespill biter i fra nederland uten LSD på bare for å se hva som skjer.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Skrevet

En venn av meg skulle ut å reise, og ville ha med LSD. Han dyppet den ene siden av passet sitt i LSD, og kuttet det opp i biter da han kom frem.

Et smart triks som gjør hverdagen enklere!

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Holder på å vaske spy fra dyne for hånd. Elsker livet!

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg er på camping, og er ikke vaskemaskin her :( Heller ikke noe særlig med butikker i nærheten. Var heldigvis bare litt i kantene da, så det gikk vekk med vann og litt såpe. Lakenet kastet jeg da :S 

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hadde laget skittles vodka, så ville jeg smake :( Gikk som det måtte 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hadde laget skittles vodka, så ville jeg smake :( Gikk som det måtte 

Hva er det? :) Jeg vet hva vodka er selv om jeg ikke drikker, jeg har prøv drikke da, men jeg fant  på bare  faen skap i fylla så nei takk det var ikke noe for meg.

Endret av Jokingnutria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...