Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir mest alkohol for pengene under 22%?

Det du trenger er ikke alkohol, men en real fjelltur i Jotunheimen som involverer blodslit og svetting.
Det gjorde jeg i fjor.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cannibal Holocaust er briljant. Suveren film.

På hvilken måte er den briljant?

Skrevet

Cannibal holocaust er en oppskrytt sjokkfilm. Den hadde noe for seg når den kom pga. sjokkfaktoren. Nå er det bare en sub par kultfilm.

• Liker 4
Skrevet

Endelig fikk jeg av alle delene på? vet faen ikke hva den maskinen heter, men exe kan lage selv laget tomat jus å eplesaft å gulerot jus , men jeg skal bruke den til 6 jordebær å 2 desiliter melk :)

post-281153-0-36970300-1458916243_thumb.jpg

post-281153-0-49462400-1458916253_thumb.jpg

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Undertaker : "Det var som om tida stoppet opp da jeg kasta Mankind ned fra cella"

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

The undertaker er en wrestling stjerne fra 80 og 90 tallet. Du er for ung hvis du ikke vet det :)

Arn Anderson til Undertaker : "Om et halvt år er du glemt"

26 år senere og Takers flamme brenner ennå ;)

Skrevet

Fy fader, årets påske er nedtur. Vanligvis har jeg alltids planer i påsken, men i år hadde pipa en annen lyd... Sitter å råtner på den gudsforlatte hybelen min.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Old skool !

Skrevet

Morro å fikse en bærbar hvor windows hadde tryna og dertil USB ikke fungerte lenger :p . Kjekt når man har en server og kan koble opp mot den. Men satan så mye tid det tar å sette opp en PC og i allefall når det ikke er sin egen PC en kjenner til alle enhetsdrivere.

Skrevet

Hulk Hogan er den beste i wwf  da 

Kan hende jeg er for ung men i mine øyne er det kunn en fribryter som gjelder, nemlig bork laser, hjelper på at man har i bakhodet at han hadde banka driten ut av alle i WWE om han ville.

Skrevet

Hulk Hogan er den beste i wwf  da 

Kan hende jeg er for ung men i mine øyne er det kunn en fribryter som gjelder, nemlig bork laser, hjelper på at man har i bakhodet at han hadde banka driten ut av alle i WWE om han ville.

Nei Terrence «Terry» Gene Bollea er bedre i 

World Championship Wrestling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...