Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg gjør absolutt ikke narr av deg. Jeg har masse respekt for deg.

Du har skapt din egen arbeidsplass, du tjener dine egne penger på å selge noe veldig mange setter pris på.

 

Det eneste du mangler er å betale din skatt! (Men jeg skjønner hvorfor du ikke gjør det. Det er samfunnets feil, ikke din.)

Endret av Skurupu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg gjør absolutt ikke narr av deg. Jeg har masse respekt for deg.

Du har skapt din egen arbeidsplass, du tjener dine egne penger på å selge noe veldig mange setter pris på.

 

Det eneste du mangler er å betale din skatt! (Men jeg skjønner hvorfor du ikke gjør det. Det er samfunnets feil, ikke din.)

varmer mitt hjerte

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sit her på jobb med SHOT THROUGH THE HEART! AND YOU'RE TO BLAME, HONEY, YOU GIVE LOOOOVE A BAD NAME!!! på hjernen. Hadde eg vore aleine i bygget hadde eg latt det ljome i veggane, men eg må bite det i meg. Den skal syngast medan eg, Laffen og Trompeten lagar oss deilig mat til CL-finalen i kveld.

Lenke til kommentar

Sit her på jobb med SHOT THROUGH THE HEART! AND YOU'RE TO BLAME, HONEY, YOU GIVE LOOOOVE A BAD NAME!!! på hjernen. Hadde eg vore aleine i bygget hadde eg latt det ljome i veggane, men eg må bite det i meg. Den skal syngast medan eg, Laffen og Trompeten lagar oss deilig mat til CL-finalen i kveld.

Du er ikke den eneste som har hatt den på hjernen. Når jeg leste setningen, bare hørte jeg sangen :p

Lenke til kommentar

Noe som for min del er helt greit. Jeg priser meg lykkelig hver gang jeg får en sang på hjernen som ikke er laget av Kaiser Chiefs eller Kings of Leon.

 

Uansett, tror jeg satte ny pers i korteste bruk av nyvasket t-skjorte før den måtte vaskes igjen. 58 minutter, evt. en tur ut i det som startet som et lett sommerregn, men endte i regn, regn, øsende regn, pøsende regn. Til tross for regnjakke, var jeg søkkvåt, både inni og utenpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...