Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg føler meg mindre pen og mislykket når folk sier "kan ikke forstå at noen som er så pen som deg er singel" for da tenker jeg alltid at da kan jeg jo ikke være pen, for jeg er jo singel.

Endret av Overmoden2.0
Skrevet

Topp 2 mest sjarmerende replikker overhørt i dag:

"Sånn. Nå er du ute av bussen. Nå kan du spy."

Og

"(Utydelig) visst isje hadde vi komt inn."

*sigh*

Skrevet

Tips til fruktbrennevin?

Nei, men gå for Minttu. Works every time :fun:

Julegave til foreldrene :p

Minttu høres ut som mint. Liker best spearmint isåfall, men ty for forslag

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Jul i Skien fengsel :

ABB som nisse : Er det noen snille barn her.....ikke det ? Nei vel !

Fange : Jeg ska faen meg drepe rei ! 

...og så senket julefreden seg i fengselet :D

Skrevet

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller??

Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke.

Skrevet

"Hvorfor er du singel?" Er det teiteste spørsmålet jeg får. Altså, hva er det meningen man skal svare????? og det er vel ikke sånt at alt handler om å være sammen med noen eller??

Jeg fikk det spørsmålet av niesa mi på 5 for en stund siden. Jeg fikk lyst til å svare "fordi jeg kan lage min egen mat og vaske mine egne klær," men søstera mi var også i bilen, så jeg turte ikke.

Har ikke behov for noe ligg atm.. :lol:

Skrevet

Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for?

Heheh! Jeg gjør akkurat det samme... Men idag må jeg iallefall prøve å få sett en film eller to.

Skrevet

Merker jeg stort sett sitter og oppdaterer de samme sidene på internett nå om dagen. Hvorfor leser jeg ikke en bok eller noe isteden for?

Hjernen er veldig hypp på sosial input som oppleves "nytt". Innimellom så kommer det "et drypp" og så får hjernen et kick. Det er det samme som spillegalskap. Man prøver igjen og igjen.

Skrevet

Ostesmørbrød gastropub. Jeg hadde blitt milliardær på det konseptet. Ideen kom i det jeg gaflet i meg pulled turkey/nachos-vidunderet jeg skapte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...