Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg montere vippebeslag på seng som står inntil skråtak? Må nesten vippes oppi skråtaket. Skråtaket er på venstre side av sengen.

Du må finne på noe for å låse av senga til taket som tåler sengas vekt. Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal sløse bort stemmen min på et parti som ikke kommer seg over sperregrensen.

''Jammen hvorfor stemte du på dem hvis du ikke ville at de skulle vinne? Du har en stemme, make it count!''

Skyt meg. Jeg gidder ikke stemme.

Skrevet (endret)

haha hva sier man hvis man ikke har noen grunn noen skal vite om :confused:

Om du har rett på egenmelding trenger du ikke si noe mer enn at du ikke er i stand til å utføre arbeidet. På sylemeldingsdelen arbeidsgiver ser, om du får sykemelding, står det ikke noe.

Om du ikke har gjort noe av dette før er det en god ide å sette seg inn i regelverket og hvordan det er på din arbeidsplass.

Endret av Sexylubb1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Er jeg den eneste som er mer interessert i hvordan gnagsåret oppstod?

Skrevet

Da var jeg ikke langt unna når jeg gjetta vått badetøy.

Kom deg på apoteket og kjøp sinksalve for såre barnerumper. Funker like bra på voksne.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg må spørre dere mannfolk om noe

Hvis man skal drikke med og muligens sove over hos en fyr man har rota med, når er det passende å si man har mensen?? Vil ikke gi falske forhåpninger men vil ikke at han skal tro at jeg tror han bare er ute etter å ha sex med meg heller :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...