Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Satser på det går fint selv om hun bruker sånn implantat. Kan ikke se at det har noe å si, hun har jo sikkert håret over uansett.

Endret av Lami
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Jeg tenker som så at problemer oppstår når man bare jobber natt en gang iblant. Det ødelegger døgnrytmen, som igjen kan ødelegge psyken. Jeg ville aldri klart å jobbe natt. Vel, hvis man utelukkende jobber natt, så vil man venne seg til det, men det må da være stusselig å sove igjennom hele dagen, og knapt få oppleve sollys?

Ikke for en nordlending som er vant til mørket store deler av døgnet

Som denne karen lol :p

Skrevet

Tror det var en troll.

Et desperat forsøk på å dra valgkampen over på fremmedfientlighet, fremmedfrykt skult i et skall av "UT AV EØS" for grensene våre er åpne og drar med alskens pakk inn i vårt rike

lqn4SSz.gif

Skrevet

Er det ikke mulig å stemme på nettet? Finner ingen plass / null info om det. Dem mister ihvertfall en stemme ifra meg om det ikke er mulig, sikkert mange fler også som hadde stemt dersom det hadde vært mulig

Skrevet

Du gidder ikke stemme fordi du da må ut av huset i løpet av den neste måneden? Jeg skjønner meg ikke på folk. Selv skal jeg inn til byen og stemme en eller gang i løpet av morgendagen. Forhåndstemminga åpner i morra.

Skrevet

Kan ikke huske sist jeg stemte på valgdagen. Lurer på å gjøre det denne gang, bare for å se hvordan det er.

Når det gjelder Alliansen, tenker jeg bare at vi trenger noen sånne også. Det er for mange extreme motsatt vei: MDG, Rødt, Sv..(Har stemt på slike jeg syns vi trengte mer av de. )

Han her er litt artig.

https://www.youtube.com/watch?v=b0tpjYnkzts

Skrevet

Uggh, den tiden av politikksyklusen igjen. Om å gjøre å finne partiet som gir minst avsmak, noe som ikke er lett. Jeg aner ikke hvem jeg stemmer på i år, men har ganske klare formeninger om hvem jeg ikke stemmer på. Mye shitty, men igjen er det mange shitty mennesker i Norge :-D

Skrevet

Tror det enkleste er å finne et av de små partiene som aldri dukker opp på valgomatene. Så slipper man å gi en stemme til forferdelige mennesker som ikke trenger mer makt. F.eks. Kjersti Toppe. Er det noe jeg aldri kommer til å stemme, er det Senterpartiet. Og skifter hu parti, stemmer jeg ikke på det heller.

Skrevet (endret)

Kan jeg montere vippebeslag på seng som står inntil skråtak? Må nesten vippes oppi skråtaket. Skråtaket er på venstre side av sengen.

Endret av Lami

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...