L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Noen som har noen tips til å få i gang kroppen? Følt meg helt dødssliten siden i går og har null energi til overs.Kaffekaffekaffespeedspeedsollys 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Sånt øker angsten min x100. Foretrekker å være ute alene. Ikke "på byen" i det hele tatt. Hvis jeg skal "ut" på f.eks. fredag angster jeg max i 2-3 dager i forveien og finner tilslutt en grunn for å slippe unna. Derfor lar jeg bare være å avtale med folk å bli med "ut". Endret 3. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Sånt øker angsten min x100. Foretrekker å være ute alene. Ikke "på byen" i det hele tatt.Har vi ikke fastslått at du ikke er helt normal. Var det ikke du som ikke engang likte 'babb? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa. Endret 3. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Alkohol er forjævlig, bruk noe naturlig.Opium? Noe som funker mot flere ting f.eks. Noen som har noen tips til å få i gang kroppen? Følt meg helt dødssliten siden i går og har null energi til overs. Electrolytes Endret 3. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Gå ut en tur ja Klarner hodet mitt, så lenge jeg er alene og ikke stresser med å møte venner og "ta en pils" og sånt. Bare rusle rundt i byen. Jeg mente "ut" som i "ut og ta noen pils". There are two types of person etc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa. Haha, finnes ikke god babb nord for sinsenkrysset, desverre, sjekket du noen gang ut den sjappa her oppe? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Noen som har noen tips til å få i gang kroppen? Følt meg helt dødssliten siden i går og har null energi til overs.KaffekaffekaffespeedspeedsollysKaffe holder meg bare våken lettere. Er forsvart dødsliten i hele kroppen. Sola har heller ikke hjulpet. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Jeg har helt nerver av å ha sovet for mye, høye lyder og tanken på å stikke til butikken for å kjøpe mat/hente pakker skremmer meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Bare gå inn som du eier sjappa, dytt folk i skuldrene og snik i køen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Ja..babb er satans mat. Kjøper heller en 190g cheeseburger på samme babbsjappa. Haha, finnes ikke god babb nord for sinsenkrysset, desverre, sjekket du noen gang ut den sjappa her oppe? Aner ikke, har knapt vært nordpå de siste 14 årene. Og da er jeg bare såvidt innom Harstad/Narvik før vi drar på hytta i Botn stort sett. På grillen i Bjerkvik var aldri "kebab" noe ord man brukte engang. Ikke i Narvik heller for den saks skyld. Endret 3. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Mente da at det var du som var innom ofte, men da tok jeg feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Hvilken sjappe var isåfall det? Mulig jeg var det når jeg bodde nordpå.. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Jobbar med å digitalisere og registrere ein del gamle bilder frå små vestlandsbygder i eit arkiv for tida. Og så slår det meg. Lurer på kva liv desse små ungane som gjekk i 17 mai-tog, spelte fotball på åkeren etc. på 1920-60talet endte opp med å leve. Dei gamle også, men mest ungane. Skjedd ein del i levetida deira, men informasjonskanalane var sikkert begrensa til dei mest grisgrendte bygdene også. Nei, rare greier, altså.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) Den som selger Breivikburgere. *Bjerkviking Endret 3. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Jobbar med å digitalisere og registrere ein del gamle bilder frå små vestlandsbygder i eit arkiv for tida.Hmm. Høres ut som en interresant arbeidsoppgave. Faktisk litt misunnelig. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Det er ikkje så verst, spesielt om ein har eit par gode podcasts tilgjengeleg, men også veldig repetivt. Ikkje alle bilder er like interessante å styre med. Må deale med software som godt kunne ha vore meir praktisk utforma også. Men tar ein seg ein kaffipause i blant kan ein ikkje klage. Lærer jo ein del lokalhistorie også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Bjerkvikinger har jeg spist masse av ja. Men aldri kebab der. Det var bare burgere som var tingen der. Mulig de har ekspandert til babb med årene.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Det er ikkje så verst, spesielt om ein har eit par gode podcasts tilgjengeleg, men også veldig repetivt. Ikkje alle bilder er like interessante å styre med. Må deale med software som godt kunne ha vore meir praktisk utforma også. Men tar ein seg ein kaffipause i blant kan ein ikkje klage. Lærer jo ein del lokalhistorie også.Hva bruker du av software? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2015 Bjerkvikinger har jeg spist masse av ja. Men aldri kebab der. Det var bare burgere som var tingen der. Mulig de har ekspandert til babb med årene.. Nei, jeg hater babb jeg også, bortsett i fra nesbru sin. Stikker innom der når jeg er sørpå. Får enda gratis drikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå