Gå til innhold

Hvem skal kaste den første stenen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snekker'n, du har min fulle støtte, og dette tror jeg det er maaaange andre som også har!!

 

Du har bidratt med maaasse fine innlegg hvor jeg synes dem er seriøse og du har som sagt før humør!

 

Please ikke forlat forumet. Send en kopi av innlegget til moderatorene og la dem ta seg av saken!

De D*ritt*sekkene som gjorde burde å ipblokkes for evig!!

 

Husk som sagt: DU HAR MIN FULLE STØTTe TILÅ VINNE DENNE SAKEN OVER DISSE DR*TT*EKKENE!!!!!

 

Takk for meg;) :gretten:

Lenke til kommentar

Internet per dags dato er et anarki, så vi må holde oss åpne for alle freaks og geeks som måtte utilregnelig spy ut sine meninger i hytt og pine uansett hvo feil de måtte ta.

Det personen som truet snekkern ikke har skjønt er hvor den grensa mellom anarkiet på internet går og hvor den vanlig verden hvor lov og regler spiller en rolle.

Som vi alle vet, det er mange psychos på nett så la oss alle gjøre vårt beste for å ønske dem ikke velkommen på hardware forumet.

 

 

debating on the internet is like competing in the special Olympics, even if you win youre still a fuckin retard.

Lenke til kommentar

Som vi ser i denne tråden og den tråden egenlig saken handler om så er det svært lett å bli revet med.

 

Vi som svarer på innlegg må vurdere hva vi skriver slik at det ikke medfører oppigling. Slike tråder som AMD vs Intel burde vært nesten forbudt, slike tråder medfører kraftige meninger.

Lenke til kommentar

Nei snekker'n du må ikke forlate forumet.Med dine kunnskaper,tester og hjelp

til andre er du nesten blitt en legende her.

Vil kalle meg selv ganske data kyndig men jeg leser dine innlegg med stor

interesse.

Og vi nordlendinger lar oss ikke pille på nesen så lett.Stå han av før f--n.

Kan få tak i en gammel hvalkanon jeg kan sende deg som du kan montere

innenfor ytterdørra.

Lenke til kommentar

Dessverre finnes det mennesker med svært uvanlig virkelighetsoppfatning, og det er ikke til å unngå at noen av disse deltar i et såpass stort forum som dette.

 

Når disse lar meningsutveksling på Internett bli personlig, er det først og fremst trist for dem, men også tragisk når det påvirker andre mennesker i en så stor grad som en drapstrussel gjør.

 

Hvis dette gjør at vi som bruker dette forumet på en fornuftig måte mister en såpass stor ressurs som Snekker'n, syns jeg det er veldig trist!

Lenke til kommentar
Som vi ser i denne tråden og den tråden egenlig saken handler om så er det svært lett å bli revet med.

 

Vi som svarer på innlegg må vurdere hva vi skriver slik at det ikke medfører oppigling. Slike tråder som AMD vs Intel burde vært nesten forbudt, slike tråder medfører kraftige meninger.

Uten å bli for offtopic her nå syntes jeg det du sier er feil. Jeg syntes heller folk kan prøve å styre seg, holde seg på banen.. Ved å bøye oss for slike som ikke klarer dette gjør vi dem en tjeneste..

Lenke til kommentar
Som vi ser i denne tråden og den tråden egenlig saken handler om så er det svært lett å bli revet med.

 

Vi som svarer på innlegg må vurdere hva vi skriver slik at det ikke medfører oppigling. Slike tråder som AMD vs Intel burde vært nesten forbudt, slike tråder medfører kraftige meninger.

Uten å bli for offtopic her nå syntes jeg det du sier er feil. Jeg syntes heller folk kan prøve å styre seg, holde seg på banen.. Ved å bøye oss for slike som ikke klarer dette gjør vi dem en tjeneste..

:yes:

Lenke til kommentar
Som vi ser i denne tråden og den tråden egenlig saken handler om så er det svært lett å bli revet med.

 

Vi som svarer på innlegg må vurdere hva vi skriver slik at det ikke medfører oppigling. Slike tråder som AMD vs Intel burde vært nesten forbudt, slike tråder medfører kraftige meninger.

Uten å bli for offtopic her nå syntes jeg det du sier er feil. Jeg syntes heller folk kan prøve å styre seg, holde seg på banen.. Ved å bøye oss for slike som ikke klarer dette gjør vi dem en tjeneste..

OK da.

 

Skal være litt enig.

Lenke til kommentar

Synd at slikt skjer, men slike episoder overrasker meg egentlig ikke så veldig mye med tanke på tråden du nevner. Som du sikkert veldig godt vet har poster av type "AMD vs. intel" "Nvidia vs. ATI" en lei tendens til å tiltrekke seg idioter like lett som dritt tiltrekker seg fluer. Når man står midt oppi møkkafatet med beina godt plantet i dritten er det klart man får mye rart i ansiktet. At folk kommer med trusler og slikt er selvsagt totalt forkastelig men min erfaring er at dersom man involverer seg i slike tråder er man nødt til å tolerere usakligheter, løgn, fordommer og overtro.

 

Det er trist at det har blitt slik men jeg synes ikke du skal vurdere å droppe hele forumet pga. av denne episoden, selv om jeg kan skjønne at det er fristende. De som er genuint interessert i en saklig diskusjon om emnet blir nærmest presset ut dersom flertallet bare vil krangle.

 

Som noen sier, denne trenden er økende.

Dersom hele greia tilslutt ender opp med å bli en lekegrind for folk med fjorttissmentalitet er det jo fristende for mange og enhver å dra inn årene.

 

Men uansett, stå på Snekkern! ;)

Lenke til kommentar
Må gi min støtte til Snekkern.

 

Du har mye fornuftig å komme med, og det er synd om du velger å gå.

 

Skjønner at du reagerer når folk kommer med personlige angrep på deg, men på en annen side bør du vel heller ikke ta det så tungt, det er vel ikke værre enn å få adressen hans og ringe hans foreldre så blir det vel annen lyd i pipa :lol:

 

Angående diskusjonen om amd vs intel, og div andre lignende tråder så må jeg si at jeg seriøst begynner å lure på om du har blitt helt blendet av Intel?

Jeg har aldri sett deg noengang prøve å argumentere så iherdig for Intel som du har gjort i det siste, og det er helt greit, men da må du også tåle pepperet som kommer fra folk som er uenig med deg, men dette inkluderer selvsagt ikke sjikanering og trussler.

 

Håper du velger å fortsette på hw.no

 

;)

Som jeg sa i første innlegg så vinklet jeg dette på en ja la oss si "fanatisk" måte , dette med vilje i et forsøk på og sette dette på spissen og hvorfor jo tidligere var det pris/ytelse som var argumentet , nå er dette stort sett ulovlig å nevne etter at intel senket prisene, så nå er det %vis klokking, noe jeg mener er feil.

Men det er jeg som mener det.

Jeg er heller ikke fanatisk tillhenger av Intel ,men pr i dag er det intel som passer meg best, jeg er også klar over at jeg får motbør på forumet da dette består av to tredjedeler amd folk og denne motbøren har jeg tålt og tåler fortsatt, men det er ikke det som er problemet her.

At jeg kan virke fanatisk i enkelte situasjoner , ja det kan jeg skjønne dette er delvis fordi jeg mange ganger føler at påstander satt frem av amd "fans" ikke blir i kommentert i samme grad som om en Intel "fan" sier noe for da braker det løs automatisk fra amd gutta. Derfor har jeg holdt en til tider på kanten diskusjon i enkelte slike saker, men dette har ingenting med å vere fanatisk å gjøre.

Lenke til kommentar

må bare få si en ting her. de som isåfall kommer med drapstrussler og sånne ting har seriøst et problem. kan banne på at de er sjalu fordi at de ikke kan det samme. de tror at de er konger over forumet. joda alle har forskjellige meninger, men det er jo det som er meningen også. her på forumet har de fleste en ting til felles, de liker data, å da skal man ikke snakke om hva mora til den og den heter, å hvor gammel man er eller hvor bor du. det er ikke noe poeng å snakke om sånt her. kanskje derfor det er en katogori for søppel også.

 

jaja, noen har seriøse problemer med sjalusi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...