Gå til innhold

Hvem skal kaste den første stenen


Anbefalte innlegg

Som mange av dere vet vurderer jeg sterkt å forlate dette forum, dette på grunn av en god del personangrep på meg som person.

Det siste tillfellet var i posten som heter "Hva liker du best av Amd og Intel" , jeg er fullstendig klar over at i en sånn post blir det fort krangling og spesielt da jeg snudde ting på hode i et forsøk på å vinkle dette fra et annet synspunkt.

At jeg da møter motbør er helt greit , noe jeg også kommenterte i samme post.

Men når kritikk begynner og gå over til direkte personanngrep da synest jeg grensen er nådd, ja sogar presterte en av deltagerene i den posten å sende meg en MSN med direkte DRAPSTRUSSEL om jeg ikke holdt kjeft.

Nå er ikke jeg redd for at vedkommende skal sette truslen ut i livet, men blir rimelig oppgitt av sånne ting derfor har jeg mitt medlemskap her til vurdering.

Jeg skriver ikke dette for at noen skal synest synd på meg, men for at enkelte her på forumet bør tenke gjennom sin holdning overfor andre mennesker.

 

Snekker`n

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg er trist å høre Snekker`n. Føler med deg.

 

Men en ting er sikkert, vi har behov for å ha deg i dette Forum. Du med dein tunge kunnskap og meninger bidrar til at dette er et bra Forum.

 

Jeg mener da vell at Moderatorene bør gripe inn før det går for langt.

 

Ikke mist motet, stå på.... :yes:

Lenke til kommentar
HW forumet er til for utveksling av erfaringer, det vil da alltid være folk her med forskjellige erfaringer og meninger. Disse personene må få kunne si det de mener uten å bli hengt ut og bli truet på livet!

det er jeg enig i, men det at noen som skal ødelegge for andre og tvinge sine meninger over på andre fordi de ikke kan argumentere og egentlig er noen fjortisser som digger det som mammma og pappa har kjøpt til dem

Lenke til kommentar

Er sjokkert over hva du sier.....

Det har alltid vært drittsekker her på forumet. Men når folk begynner med direkte personangrep er det gått for langt. Jeg syns ikke du skal forlate forumet Snekker'n, det er det heller andre som bør.....

 

PS! Er dette de samme personene som flamet deg med å ta nicket ditt?

Lenke til kommentar

Føler med deg. dette er en uting, og moderatorene må bare bli enda hardere når det gjelder personangrep.

 

en null-toleranseregel hadde vært fint. Da hadde moderatorene med "loven" i hånd kunnet utestenge brukere. Første gangen blir det tre mnd og andre gangen lifstid og ban av IP hvis bruker har fast IP.

Lenke til kommentar
Er du ikke gift, pappa og over 40 år da? Kansje likegreit om du vier andre ting i livet litt oppmerksomhet? Forumet er vel ikke "All That" liksom? :wow:

Hvem jeg er eller hvor gammel jeg event måtte vere har vel lite med saken å gjøre, det som er skremmende er at en person er så fanatisk i sin tro på sin amd prosessor at han presterer å gå til det skritt å sende drapstrusler .

Hva med en sånn person kommer ut i det virkelige liv og møter motbør :wow:

 

PS: har aldri vert gift.

Lenke til kommentar
Er du ikke gift, pappa og over 40 år da? Kansje likegreit om du vier andre ting i livet litt oppmerksomhet? Forumet er vel ikke "All That" liksom?  :wow:

Hvem jeg er eller hvor gammel jeg event måtte vere har vel lite med saken å gjøre, det som er skremmende er at en person er så fanatisk i sin tro på sin amd prosessor at han presterer å gå til det skritt å sende drapstrusler .

Hva med en sånn person kommer ut i det virkelige liv og møter motbør :wow:

 

PS: har aldri vert gift.

På tid at du gifter deg da... :lol:

Lenke til kommentar

Vi må bli flinkere til å bruke knappen "report".

 

I tillegg bør Moderatorene reagere raskere når report kommer inn. Har testet ut dette flere ganger, det går for sent før noen reagerer.

 

I den største trafikk tiden av døgnet bør HW ha flere Moderatorer på samtidlig som overvåke Forumet.

 

Du sier Snekker`n at du aldri har vert gift. Du skal aldri si aldri..... det kan skje et under ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil også støtte opp under oppropet om en nulltoleranse på personangrep i forumet :grumpy: . Har aldri fått noe selv som jeg husker ihvertfall, men leser innimellom horible innlegg som jeg ikke fatter moderatorene lar gå igjennom. Derimot stenge tråder av ymse andre grunner det kan de ;)

Lenke til kommentar

Nei! Noen personangrep vil vi ikke ha. Som tidligere nevnt er du,Snekker'n, en viktig tilvekst til dette forum, da du har enorm kunnskap om emnet og er veldig ivrig.

 

Er også enig i dette som sies om at det bør slåes hardt ned på personangrep fra moderator sin side.

Jeg har forresten ikke lagt merke til den "Report" knappen, den skal jeg bruke hvis jeg ser noe.

 

Jeg aksepterer ikke at du forlater dette forum Snekker'n!

Lenke til kommentar

Herregud så grusomt provosert jeg bli

Ikke bare på de som sier ting i den andre tråden med amd vs intel om deg osv.

Men i svarte kan ikke vi alle få ha samme hobby da, samme f*en hvor gamle vi er. Jeg synes det er topp jeg at snekkern liker data. For jeg vet selv hvor sinnsykt arti og lærerikt det er. Hva så om han er 40? Tro meg når jeg sier at jeg kommer til å sitte på datan når jeg er 40. Jeg synes endel folk bør sjerpe seg no jævli. Drapstrusler? Hærregud så barnslig og idiotisk det går ann å bli.

Snekkern, ikke stikk nei.. det bare viser at sånt virker. Finn ut hvem det er å ta det opp med en moderator, evnt tenk å gå til Politiet med det. Hvem vet kanskje han kan få seg et besøk eller noe av politiet.. Hadde jeg blitt glad vaffal hvis det hadde skjedd...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...