Gå til innhold

FIFA-saken | Blatter og Platini utestengt i 8 år - Gianni Infantino ny president


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig synd at ikke Blatter er en av de som er arrestert.

All fornuft sier at han bør gå av/trekke seg fra neste valg, men det er Blatter vi snakker om, så det skjer nok ikke.

 

Men det må sies at dette her er en fantastisk dag for internasjonal fotball! 
Kanskje vi endelig skal få orden på FIFA, nå er nok korrupsjonen indoktrinert gjennom mange år, men dette er i hvert fall en lovende start.

 

Denne her passer bra i dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal bli spennede å se om Blatter nå blir redd eller om han har såppas stålkontroll på hele greiene, at han bare dundrer på videre. Også spørs det jo hvor mye disse som nå har blitt arrestert faktisk kommer til å si da. Det er jo mafia-tilstander, så her tror jeg ikke folk bryr seg om de lyver i en rettsak eller å måtte ofre seg. 

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå annet enn at Blatter må gå pga. dette? Ingenting annet gir mening. 

 

Edit: Som Jennings sa: Hvis halve den norske regjerningen ble arrestert for korrupsjon, tror du statsministeren hadde fått sitte videre? 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

FIFA burde bli boikottet så kan alle nasjonene som ikke har vært med på korrupsjon gå med på å stifte en ny internasjonal fotballføderasjon.

 

Ikke for å arrestere deg på noe, men kan vi være noe som helst sikre på at di fleste nasjoner ikke er involvert? 

Slik jeg leser hele saken så er dette et velkjent spill innad i FIFA. La oss si feks Brasil som nylig hadde VM (og som er et land helt gjennomsyra av korrupsjon) er innblanda, England som var et av søkerlandene til VM som Russland fikk, Italia... Vel, di er seg selv.

 

Jeg er enig i første del av utsagnet ditt av boikott av FIFA (og alle pampevelder for den saks skyld), men å utelukke nasjoner som har deltatt i spillet kan bli litt meningsløst da det kan vise seg å være di fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...