Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentligt tenkt på dette ein stund, men kom på det igjen nå så da spør eg, har veldi lite peiling på chem styles :)

 

Er det egentligt best for meg å bare ha basic på Ronaldo? For å cappe dei 3 statsa og legge til 1 på dei andre? Takk for svar.

 

attachicon.gif12772980_10153260410472373_1349367167_o.jpg

Ronaldo er så god på alt at hva slags CS du velger neppe vil være merkbart. Ville heller sett litt på CS på de andre.

 

Marcelo og Ramos burde heller få bedre shooting enn defending, Vidal burde ha deadeye (shooting og passing).

 

Kan sette Alaba på RB hvis du ikke synes det ser dumt ut. 7 chem og 4* weak foot.

Lenke til kommentar

Lurer på om det er smartes og kjøpe en eller fler player pack eller kjøpe en spiller på markedet. Har 80000 coin og bruke.

Dette gjelder FIFA 16 ios

 

Spiller kamper på telefon eller nettbrett? Har ikke helt satt meg inn i hvordan det fungerer, men virker veldig klønete å skulle spille uten skikkelig håndkontroller (eller kan man koble til det?). Vil uansett ikke anbefale å kjøpe pakker for coins, man får jo sjeldent noe verdifullt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vet ikke hva som forundrer meg mest: det at noen må ha sittet på pitch-møtet i EA og sagt "Hey, jeg vet hva folk vil ha mer av! Trege menyer og uresponsive knapper", eller det at resten av bordet har vært enig og applaudert og gjort han til månedens ansatte. 

 

Og alltid like gøy når du får beskjed fra spillerne dine: 
"Jeg vil bli solgt, laget underpreseterer"

*Laget har nettopp tatt The Treble for 5. gang på rad*

 

"Jeg vil bli solgt, jeg har hjemlengsel"

*Skotsk spiller i Premier League, som så blir solgt til Italia*

 

"Jeg vil bli solgt, jeg har hjemlengsel"

*Engelsk spiller(!) i Premier League(!), som så blir solgt til Tyskland(!!!!!)*

 

Kom igjen EA, lat nå i det minste som om dere prøver...

Lenke til kommentar

Virker som at det bare er jeg som mener at FIFA 16 er den beste utgaven til nå. Det er et visst fordringspotensiale, for spillet er langt ifra feilfritt, men det jeg misliker mest er ting som har vært der i alle år. Kommer ikke på noen nye betydelige feil, som vi ikke har hatt tidligere, her og nå.

 

Noen ønsker for FIFA 17:

 

- Færre langskuddmål

- WR og instructions må fungere bedre. En CDM med L/H og stay back skal ikke storme fremover hele matchen.

- Bedre transfersøk i FUT. Må gå an å både spesifisere hvilken inform (SIF, TIF...) man vil ha og ting som pris, posisjon osv

- Fjern hvilket år man begynte å spille FUT. Eneste grunnen til å spille på en gammel bruker er at man har level til å kjøpe alle coin boosts. Vurderer å spille med en bruker fra januar i år på FIFA 17.

- Kjemi må bli viktigere i FUT. For mange som spiller med 7, for eksempel Ronaldo ST.

- Må gå an å velge å ikke spille mot de med gjest. Man ser forsåvidt at de har gjest, men noen ganger følger man ikke godt nok med. Jeg vil ikke kaste bort tid på å gå ut igjen.

- Og så må EA snart begynnte å ta ut riktig TOTW. Det er greit at det kan være delte meninger om hvem som skal være med, men når de stadig vekk glemmer (?) å ta med de mest opplagte kandidatene, så begynner man å lure på hva de surrer med.

- Fjern motstanderens kraftmåler

- Egen lobby for å finne klubb i pro clubs. Nå har det vært veldig vanskelig å finne seg en ålreit klubb. Håpløst å gå inn på drop-ins og håpløst å bruke Reddit osv. Evt et mye bedre søk hvor man kan få opp klubber som er online NÅ, og hvor man kan spesifisere litt på antall spillere i klubben osv.

- Egentlig helt utrolig at det aldri er 4321 i drop-ins, som er den soleklart mest opplagte formasjonen. Men drop-ins er jo et mareritt uansett.

- Burde ikke ha kaptein i drop-ins. Så ekstremt mange kapteiner som ødelegger kampene, enten fordi de er dumme eller fordi de skal sabotere.

- Må fjerne posisjonering i pro clubs, og så får heller folk spille 9-0-1 hvis de vil. Er så vanvittig irriterende at EA skal bestemme hvordan jeg skal posisjonere meg. Hvis folk ikke klarer å holde posisjonene sine, så får det være deres problem.

- Vil ha tilbake revoke transfer request i pro clubs.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Uten at jeg får beskjed om det, så trekker en spiller seg fra landslaget jeg leder. Han trekker seg midt under VM og går på dagen. 

 

FIFA velger en spiller i samme posisjon med nest høyest rangering. Resultat? Den lynraske vingen jeg bruker som spiss, blir byttet ut med en sinnsykt treg ving som takler godt. 

 

Hva kunne EA gjort her? De kunne valgt en spiller som var i samme posisjon på banen. De kunne valgt en spiller med like attributter. De kunne latt deg velge en ny spiller. Eller, de kunne gjort det sånn at spillere IKKE TRAKK SEG FRA LANDSLAGET MIDT I GRUPPESPILLET I VM! 

 

Eller de kunne gitt deg beskjed på forhånd. Like god beskjed som når du får beskjed av en spiller om at han vil bli solgt fordi laget underpresterer, når de har vunnet The Treble 4 år på rad! 

 

Eller hva med at ikke Chelsea har en tropp som inkluderer 8 spisser, men ingen keepere? Noe som gjør at de rykker ned, bare for å rykke opp igjen fra Championship med 42 av 46 mulige seire, UTEN KEEPER! Da skulle de heller gjort som Cardiff, som har en tropp som inkluderer 9(!) keepere!

 

The realism, it hurts so much! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FIFA16 er så ødelagt.. 

Spiller FUT enspillersesong, men gir meg seriøst ingenting lengre. Det jeg hater mest er at jeg møter relativt ukjente lag som spiller som de er Barcelona, men ikke bare det - mine spillere blir ikke bare dummere, da instruksjoner fungerer tydeligvis ikke. Posisjonsfeil, etc. Og en annen ting er at 90+ paste blir mer som Mertesacker på en god dag.. og siste ting. Stolpeskudd hva har skjedd med margin for å få det? jeez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...