Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

til dere som spiller karriere. Hvilket nivå spiller dere på?

Spiller med Oviedo. Rykket opp fra 2 div. Anbefales sterkt. Brukbare spillere i alle ledd. Hentet Garcia fra City. (stort talent), Mere og Cristo Gonzalez. Alle holder La liga klasse. Guedes (beist) ble hentet da jeg rykket opp.

 

Kom til europaleauge i min første sesong der på verdensklasse.

 

Prøver å kjøpe spansk stort sett. Andre billige alternativer er Angelino, Santamaria og Mayoral. Får ikke all verden hver sesong så må prøve å kjøpe smart og satse på ungdomsakademi. Har en på 71 tot og 16 år nå!

 

Laget mitt.

 

Gudini

 

Fernandez-Mere-Vegas-Angelino

Hervias-Gnoukhouri-Villalba-Guedes

Garcia

Cristo

 

Ble litt for langt innlegg kanskje men men :p

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på karriere, med Pescara (så ut som en veldig ålreit klubb) og på nest høyeste nivå, bare for å ha noe å spille når det er for seint til å spille ultimate team og jeg ikke har noen å spille clubs med. Men for en modus, også hvis man ser bort ifra at kampene er mot cpu...

 

Sitter på Futhead for å prøve å finne ut hvor god en spiller er, bare fordi jeg ikke finner stats i karrieremodusen. Veldig tungvint og det er jo ikke alltid samme stats som i ultimate team.

 

Men det som fikk meg til å slutte å spille var at en spiller sa nei til første kontraktsforslaget fordi jeg ikke hadde oppgitt rolle/viktighet i klubben,og så sa han også nei da jeg fikset det andre gangen.

Mente ferdighetsnivå, proff? verdensklasse? skrev det litt feil gitt

Lenke til kommentar

Plukket opp FIFA15 igjen for første gang på 2-3 måneder for å se om FIFA var blitt gøy nok til at jeg skulle orke å kjøpe FIFA16. Etter en omgang var jeg så irritert at jeg måtte nesten legge meg ned og gjøre pusteøvelser. 

 

Er FIFA16 egentlig en forbedring? Da tenker jeg tingene som at dine spillere løperbort fra ballen, ballen triller 9av 10 ganger i CPU'ens favør, CPU'en har ballkontroll du bare kan drømme om, spillerne dine snur seg slik at ballen treffer dem på hælen, osv.?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Kamper mot cpu vil naturligvis være ganske zzzzzz, det må man bare forvente. Hadde ikke giddet å spille offline mot cpu hvis jeg kommer meg på nett og det ikke er for seint (som etter midnatt) til å spille online-moduser hvor jeg spiller alene. Gidder som regel ikke å spille offline i slike tilfeller heller, det skjer veldig sjeldent.

 

FIFA 16 føles nå hårfint bedre enn FIFA 15. Det skyldes først og fremst at keeperne har blitt litt bedre.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Noen som har funnet noen gode lag i seasons? Har ikke orket å pløye meg igjennom alle ligaene for å se på alle lagene. Men Lorient og Estudiantes anbefales. 12-2-0 (han ene jeg spilte U mot har spilt uavgjort i halvparten av kampene, haha) med Lorient nå.

 

Fant ut at Peru også har et bra lag. Pizarro er veldig treg, men trenger ikke så mye pace i 4321 mellom Farfan og Carrillo.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Det er greit at dem melker folk, bryr meg ingen ting at jeg må betale får å få oppdatert sesong osv. 

Men å ta vekk/ legge til nye funksjoner så "ofte" er totalt idiotisk. Fifa 16 er jo grise tregt. 

Nei du, PES 2016 er et mye bedre kompetitivt spill, og jeg spiller fotball for konkurransen, ikke nye funksjoner som jeg sjeldent syntes fungerer i et spill hvor fleste parten spiller på konsoll. 

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Fikk Fifa 16 til jul.

Hater det.

Har alltid vært PSG eller lag med Zlatan.

Nå sliter jeg hardt med å vinne mot en 10 åring i familien som jeg knuser 5-0 i Fifa 15 null stress...

Drit vanskelig defence og å skåre mål.

Dette er jo det som er digg med Fifa 16. Det er ikkje nok å berre gi ballen til Zlatan og skyte frå kor som helst lengre. Her må ein trille ball.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...