Gå til innhold

Den store FIFA 16-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan får man rapportert brukere til ea? Møtte en russer (sannsynligvis, 10 av 11 spillere fra cska moskva) nå som helt åpenbart drev med ddosing eller noe annet juks.

 

Ingen lagg i første omgang, 2-0 til pause. Så begynner det å lagge såpass mye i starten av andre omgang at jeg frykter å bli dc, men han løper gjennom hele forsvaret med Doumbia to ganger iløpet av 46-50min, første gangen blir det mål, andre gangen blir det straffe. Motstander setter på pause, laggen slutter og han scorer på straffa, 2-2. Så spiller vi resten av kampen, uten lagg, frem til jeg får straffe rundt 85min, mens vi ser på cut scenes av taklingen, dommeren som gir gult osv begynner det å lagge igjen, umulig å treffe den grønne streken så ballen går langt over, like etter forsvinner laggen igjen

Lenke til kommentar

Hvordan får man rapportert brukere til ea? Møtte en russer (sannsynligvis, 10 av 11 spillere fra cska moskva) nå som helt åpenbart drev med ddosing eller noe annet juks.

 

Ingen lagg i første omgang, 2-0 til pause. Så begynner det å lagge såpass mye i starten av andre omgang at jeg frykter å bli dc, men han løper gjennom hele forsvaret med Doumbia to ganger iløpet av 46-50min, første gangen blir det mål, andre gangen blir det straffe. Motstander setter på pause, laggen slutter og han scorer på straffa, 2-2. Så spiller vi resten av kampen, uten lagg, frem til jeg får straffe rundt 85min, mens vi ser på cut scenes av taklingen, dommeren som gir gult osv begynner det å lagge igjen, umulig å treffe den grønne streken så ballen går langt over, like etter forsvinner laggen igjen

Må vel eventuelt ta kontakt med kundeservicen til Ea

Lenke til kommentar

 

 

 

så ingen av dere opplevde "your name or abbreviation is using a censored word" buggen? jævlig irriterende, Seagulls burde da være ett lovlig navn(har prøvd mye andre forskjellige ofc)  :(

Har opplevd det jeg også, Pimp Squad Crew var tydeligvis ikke lov.

 

men kom du rundt det og fikk spille FUT etterpå? :o

 

Nei,  måtte bytta lagnavn. Ordet Pimp kan jeg skjønne..Men Seagulls???

 

hvis noen støter på dette problemet med "censored team name", lag laget i fifa 16 web appen og så fungerer det, er en bug spesifikt på ps4 slik jeg forstod det :)

Lenke til kommentar

Hvordan får man rapportert brukere til ea? Møtte en russer (sannsynligvis, 10 av 11 spillere fra cska moskva) nå som helt åpenbart drev med ddosing eller noe annet juks.

 

Ingen lagg i første omgang, 2-0 til pause. Så begynner det å lagge såpass mye i starten av andre omgang at jeg frykter å bli dc, men han løper gjennom hele forsvaret med Doumbia to ganger iløpet av 46-50min, første gangen blir det mål, andre gangen blir det straffe. Motstander setter på pause, laggen slutter og han scorer på straffa, 2-2. Så spiller vi resten av kampen, uten lagg, frem til jeg får straffe rundt 85min, mens vi ser på cut scenes av taklingen, dommeren som gir gult osv begynner det å lagge igjen, umulig å treffe den grønne streken så ballen går langt over, like etter forsvinner laggen igjen

 

 

Blir så og si bare matchet opp mot russere fordi vi har god ping, men russerne er de verste til å cheate. Har opplevd DDOSing både i Fifa 14 og Fifa 15, så det skjer. Folk flest er så naiv at de tror det er serveren til EA som er problemet, men realiteten er at det er null problem å skaffe IPen til motstanderen. Har man IPen så kan man boote folk av internettet ved ett par tastetrykk.

Lenke til kommentar

Noen andre som synes at det er vanskeligere i år enn ifjor?

Jeg slite med å score mål.

Spiller på legendarisk og har spilt 8 kamper til nå. 2 seire, begge 2-1.

Sliter noen ganger med å kommer til motstanderens halvdel, og i forsvar er det litt vanskelig fordi de bare kan springe rundt deg som en eller annen idiot.

Jeg vil spille fotball istedenfor å bare ta langballer, scoret 5 mål på 8 kamper.

Er det bare jeg, eller synes dere det også?

Lenke til kommentar

Wow, dat ref! Spilte FUT-kamp, og dommeren blåse hver gang jeg taklet han andre. Fikk gult kort for en uskyldig liten stående takling med minimal effekt. Å, glemte å nevne de 3 straffene jeg fikk mot meg. :( Terskelen for frispark later til å være adskillig lavere enn i FIFA 13, det siste FIFA-spillet jeg har spilt. 

Lenke til kommentar

PES er uten tvil et mer spennende konsept. Dessverre er det veldig undervurdert og har liten spillbase sammenlignet med FIFA. Det føles også veldig uferdig og mangel på lisenser gjør at spillet føles mindre ekte. Litt kjedelig at EA har fått så stort monopol på FIFA.

Til å være en tråd om FIFA var det svært mange negative kommentarer her, som får meg til å lure på hvorfor ikke flere spiller PES.

 

Mye av det som er klaget på er jo mye bedre / annerledes hos PES, og gameplayet der re vel kjent for å være en god del bedre.

 

Jeg spiller utelukkende PES når jeg er alene, men med enkelte  venner blir det ofte FIFA da det er det de foretrekker, og for all del, jeg har det gøy med begge typer spill.  Men om jeg skal gå litt i dybden på spillet med offline Master League eller karrieremodus foretrekker jeg absolutt PES.

 

Og det med manglende lisenser er nok et problem for mange, men du får både La Liga, Ligue 1, Serie A og Eredivisier med fulle lisenser i tillegg til samtlige spillere i PL (dessverre ikke ekte drakter eller klubbnavn, men det kan justeres), så det eneste som egentlig mangler av de store er Bundesliga, som er avspist med kun 3-4 lag som er med i CL.

 

Og utenfor Europa har PES definitivt størst dekning med full Asian Champions League, Copa Libertadores og flere ligaer i Sør-Amerika + J.League, men jeg skjønner jo at mange ikke har så veldig interesse for det=)  Men å spille f.eks Tippeliga på FIFA blir for meg en veldig avspist opplevelse med nesten utelukkende feil-ratede spillere, knapt ingen spillere som ser "ekte" ut, en kommentator som kan navnet på maks 1 spiller per lag og ingen stadioner.   Jeg elsker Tippeligaen, og kunne med glede spilt karrieremodus med Tippeligaen, men når opplevelsen blir såpass dårlig ser jeg ikke vitsen. Med andre ord, FIFA er rå på Premier League og de store ligaene, men alt utenom ( altså lisensene de skryter av) er ikke verdt mye for min del.

 

Håper ikke dette blir sett på som trolling da jeg spiller mer PES enn FIFA, men synes dette er ting som burde blitt endret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vel ca 4-5 timer med FIFA 16 til nå og jeg liker spillet veldig godt. Mye bedre enn tidligere utgivelser. Spillet virker mer realistisk, forsvaret og defensive midtbanespillere fungerer sykt bra.

 

Både fart og gjennombrudd fungerer som det skal, men som flere påpeker må det times bedre.

Lenke til kommentar

Helt sykt hvor lett det er å forsvare seg, alle man møter bruker andre forsvarer og holder A/X inne hele tiden.... Skjønner ikke hvorfor EA ikke fjerner denne måte å forsvare seg, har to spillere konstant i ræva hele tiden!

 

Sånne automatiserte løsninger er rimelig desperat. Jeg har ikke engang prøvd på noe slikt. Men er veldig tydelig at for mange handler det bare om å vinne på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...