Tunky Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Siste hjemmekamp for sesongen og for Gerrards karriere. Bittersweet. Gerrard har vært dårlig denne sesongen, men samtidig er han legende. Håper vi spiller festfotball for å feire han. Håper også unggutter får sjansen. Ser vi Johnson og Lambert på banen griner jeg. 5-0 Endret 16. mai 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Gerrard går av med skade tidlig i førsteomgang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Er jo bare for Liverpool å gå all out attack her og prøve og score så mange mål som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Superfornøyd med laget, jeg. Slipper Jonhson og Lambert. Alle visste at Gerrard skulle starte i dag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Er det Alsaker som er kommentator? Fyren kommer til å pisse på seg fra alle ender om Gerrard skulle score - selv om det skulle være på et straffespark. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Nope. TV2s kjedeligste kommentator etter Drillo, Heggelund.. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh.... Herreguuuuuuuuud :( Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Årets toppscorer Står med 8 mål. Sier alt om sesongen liverpool har hatt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Syns Lovren har spilt ganske bra i det siste. Håper han kan få vist hvor god han er og være en reell utfordrer for Sakho og Skrtel neste sesong. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Håper Liverpool får store rokeringer i sommer, nesten toppet lag nå, ikke mangen utpå der jeg vil se fast på Liverpool. Aller helst et bytte helt i toppen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Nope. TV2s kjedeligste kommentator etter Drillo, Heggelund..Veldig god når han kommenterte serie a. Men vært monoton og dårlig i pl ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Håper Liverpool får store rokeringer i sommer, nesten toppet lag nå, ikke mangen utpå der jeg vil se fast på Liverpool. Aller helst et bytte helt i toppen.Hvem av de som er på banen vil du ha ut? Lovren er på banen pga skadet sakho. Spiss situasjonen sier seg selv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Yes da. Palace styrer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Laaaaaslkassk Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Mesteparten er greie som backup, men mesteparten kunne lett bli erstattet. Hadde ikke vært sur om noen forsvant, Couthino og Ibe ville jeg helst ikke se gå da. Med store rokeringer tenker jeg mest på et managerskifte. Vi har så og si ingen "stjerner" å vår beste spiller er konstant skadet dessverre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Wuhu! Nydelig satt, Adam! Litt synd det er Kelly som tabber seg ut, men.. Tar ikke det så tungt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Yes da. Palace styrer.. jajajaa... fint av Lallana, alltid våken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Mesteparten er greie som backup, men mesteparten kunne lett bli erstattet. Hadde ikke vært sur om noen forsvant, Couthino og Ibe ville jeg helst ikke se gå da. Med store rokeringer tenker jeg mest på et managerskifte. Vi har så og si ingen "stjerner" å vår beste spiller er konstant skadet dessverre.Henderson? Skrtel? Mignolet? Lallana? Can? GSturridge Endret 16. mai 2015 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2015 Alle gode spillere, men ingen hadde fått plass på et av de tre beste lagene i PL. Men ingen av de bør selges da de er av de beste spillerene i Liverpool, vi har ikke en oljesjeik som kan kjøpe et helt lag av ønskelig kvalitet. Mange spillere som er bedre og ikke vanskelige å erstatte en mot en, men andre spillere som må ut først ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå