Gå til innhold

Tråden for 34" Ultrawide 3440x1440 skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som vet om det er noen nye slike skjermer på vei? Kjenner det er litt uaktuelt å kjøpe en slik når det er så mange som ikke klarer 100hz. Skulle gjerne hatt OLED også, men det tar vel litt tid tenker jeg.

 

Bare noobs som ikkje klarer 100hz  :tease:

Det er jo fullt mulig, all den tid de reklamerer for 100Hz, så den bør jo klare det. Anyways, alltid bra med alternativer, og jeg venter uansett på nyere generasjon grafikkort, så jeg har ingen hast egentlig. Drømmen er som sagt 34" ultrawide OLED, men det tar nok litt lenger tid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det står G sync v2, men inntil meget kort tid siden var det null å finne bortsett fra elkjøp og en tysk side med a versjonen listet.

 

Det hadde vært flott å fått avklart dette.

g-sync v2 har x34 hatt siden release, så DET er ikkje forskjellen. g-sync v2 betyr at det er både DP og HDMI koblet til skjermen. Det er visst den eneste forskjelen jeg har sett fra v1.

Lenke til kommentar

Ser også at Netonnet har satt opp prisen fra 11398 til 12990 over natta. Nå ligger X34 i samme priskategori som PG348Q.

 

Da er det deilig å poste dette igjen da noen få av oss her inne kjøpte x34:

 

Antall Varebeskrivelse Tilgjenglighet Pris Totalt 1

Acer Predator X34 34" buet gaming skjerm

Varekode #: AC34XR341CKAB

På lager fra 19.11.2015
11988
9 590,40
  -20% på Monitor* Du sparer kr:- 2 397,60  

 

Kongedeal :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser også at Netonnet har satt opp prisen fra 11398 til 12990 over natta. Nå ligger X34 i samme priskategori som PG348Q.

 

Da er det deilig å poste dette igjen da noen få av oss her inne kjøpte x34:

 

Antall Varebeskrivelse Tilgjenglighet Pris Totalt 1

Acer Predator X34 34" buet gaming skjerm

Varekode #: AC34XR341CKAB

På lager fra 19.11.2015
11988
9 590,40
  -20% på Monitor* Du sparer kr:- 2 397,60  

 

Kongedeal :D

 

Haha, det der er fæl lesing!! Du gjorde et godt kjøp.

 

 

Ble fort uaktuelt når den steg 1500 når den var i grenseland fra før av. Tror det blir noe annet midlertidlig, blir gal av gjenskinnet i en Yamaksi Catleap jeg har stående. 

Lenke til kommentar

 

Ser også at Netonnet har satt opp prisen fra 11398 til 12990 over natta. Nå ligger X34 i samme priskategori som PG348Q.

 

Da er det deilig å poste dette igjen da noen få av oss her inne kjøpte x34:

 

Antall Varebeskrivelse Tilgjenglighet Pris Totalt 1

Acer Predator X34 34" buet gaming skjerm

Varekode #: AC34XR341CKAB

På lager fra 19.11.2015
11988
9 590,40
  -20% på Monitor* Du sparer kr:- 2 397,60  

 

Kongedeal :D

 

Greit eksempel på at det ikke alltid er galt å være en "early adoptor". :)

 

Nå skal det også sies at et prishopp var enkelt å forutse med den dalende kronekursen vi har sett den siste tiden, slik at flere kunne ha sluppet billigere unna hadde man bare lagt inn en venteordre til butikkene fikk skjermen inn på lager igjen. Jeg slapp relativt "billig" unna i påskeuka når det var priskrig på X34, der hvor de største norske nettbutikkene opererte med den magiske prislappen på 11111 for herligheten. Inntil da satt jeg på gjerdet i omlag to måneder før jeg slo til. Uka etter så vi allerede hvordan prisene tok av.

Lenke til kommentar

 

DKK står i 1,26. Blir ~10 700 i NOK. Prisen som Nizzen fikk var vel på Blackfriday. Men alle som har Mastercard fra DnB får den samme prisen et par ganger i året når Expert har 20% rabatt på hele butikken for DnB kunder. Kommer snart igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...