Gå til innhold

Kan jeg be om pengene tilbake? Fant klumper i sjokolademelk


NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Men herregud da mann. Hvor mye penger er det snakk om her, 20 kroner? Jo, butikken setter prisen til akkurat det de vil og det er helt vanlig å sette ned prisen for å bli kvitt varer som snart går ut på dato. 

"Jeg ble solgt en vare som kan være kreftfremkallende, selvom det ikke er noen klumper der., og den smakte godt." 

Kreftfremkallende på grunn av hva? Hvis du mener at drikken er farlig, hvorfor kjøpte du den?

20kr er en ny boks. Jeg er bare student.

Melken har dårligere kvalitet etter at den har gått ut på dato. Det betyr at de har utsatt meg for kreftfremkallende midler uten å engang ha opplyst meg om at den hadde gått ut.

 

 

Javel, du er student. 20 kroner er likevel ingenting. Det siste du kom med det er så useriøst at jeg ikke gidder å svare på det en gang. 

 

Jeg er forresten ganske sikker på at det sto et ark med noe ala "Nedsatt grunnet dato" i butikken. Det gjør det hele tiden der jeg handler ihvertfall. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Det er vell ikkje ulovlig å selge varer på dagen dei går ut? Og varer som har best før merking kan ein vell i teorien også selge etter at datoen har gått ut. Men butikken har sjølvsagt eit ansvar for kvaliteten på varene som dei selger.

Sjølv om det viste seg å være is i melka så er det greit å seie ifrå til butikken. Dersom det var is i melka så har den stått for kaldt,noke som heller ikkje er bra for kvaliteten.

Problemet er her at den har allerede gått ut da jeg kjøpte den, og det fikk jeg ikke opplyst.
Du ble vel strengt tatt opplyst av datomerkingen på kartongen?
De skulle ha skrevet at de hadde redusert prisen., derfor.. Dessuten er det ikke greit at de selger meg en vare som har gått ut på dato. Jeg forventer at butikkens varer lever opp til standarden, si meg sist du sjekke datomerkning på melkekartonger?

Hver gang jeg kjøper melk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Men herregud da mann. Hvor mye penger er det snakk om her, 20 kroner? Jo, butikken setter prisen til akkurat det de vil og det er helt vanlig å sette ned prisen for å bli kvitt varer som snart går ut på dato. 

"Jeg ble solgt en vare som kan være kreftfremkallende, selvom det ikke er noen klumper der., og den smakte godt." 

Kreftfremkallende på grunn av hva? Hvis du mener at drikken er farlig, hvorfor kjøpte du den?

 

20kr er en ny boks. Jeg er bare student.

Melken har dårligere kvalitet etter at den har gått ut på dato. Det betyr at de har utsatt meg for kreftfremkallende midler uten å engang ha opplyst meg om at den hadde gått ut.

 

 

Javel, du er student. 20 kroner er likevel ingenting. Det siste du kom med det er så useriøst at jeg ikke gidder å svare på det en gang. 

Jeg er forresten ganske sikker på at det sto et ark med noe ala "Nedsatt grunnet dato" i butikken. Det gjør det hele tiden der jeg handler ihvertfall.

Det gjorde det absolutt ikke. stod et banner der, 'sjokomelk' redusert pris. Stod absolutt ingenting annet der.

Lenke til kommentar

Det er forresten HELT vanlig å sjekke dato på melk man kjøper i butikken. Samtidig er det ikke bra at det er klumper i melken så kort tid etter at den har gått ut på dato. Ta med resten av kartongen i butikken så kan det hende at de er ålreite og gi deg en ny en. Men å opprette en egen tråd for det, og samtidig hevde at det er kreftfremkallende? Kom igjen a... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men herregud da mann. Hvor mye penger er det snakk om her, 20 kroner? Jo, butikken setter prisen til akkurat det de vil og det er helt vanlig å sette ned prisen for å bli kvitt varer som snart går ut på dato.

Da jeg for shits and giggles klaga på en Kvikk Lunsj som manglet kjeks fikk jeg en hel kartong med diverse sjokoladeprodukter i posten av dem.

Så jeg anbefaler trådstarter å klage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Men herregud da mann. Hvor mye penger er det snakk om her, 20 kroner? Jo, butikken setter prisen til akkurat det de vil og det er helt vanlig å sette ned prisen for å bli kvitt varer som snart går ut på dato.

Da jeg for shits and giggles klaga på en Kvikk Lunsj som manglet kjeks fikk jeg en hel kartong med diverse sjokoladeprodukter i posten av dem.

Så jeg anbefaler trådstarter å klage.

fra Freia da, antar jeg. Det er jo ikke noe galt med produktet i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...