Gå til innhold

Ute etter en tlf som gir mest for pengene


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter en ny telefon, og vil ha en som gir meg mest for pengene. Har i grunn ventet med å kjøpe til Galaxy S6 kom, men det var ingenting verdt å vente for. Kravene jeg stiller er få. Minnekortstøtte, android og en god opplevelse på telefonen er det jeg ser etter. Hvilke telefoner er rimelige, men gode alternativer, altså det som gir mest for pengene eller bør jeg vente på Sony Z4 og se hva den har? Har sett på topplisten for mobiltelefoner på tek, og der så det ut som Huawei Honor 6 og Samsung Galaxy A7 kan være to gode alternativer. Hadde vært utmerket om dere kunne hjulpet meg. Alle innspill mottas!

Endret av Boil In Bag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ser bra ut, men er litt usikker for det. Windows er ikke noe jeg har brukt, og ikke er jeg så gira på det heller. De har jo nesten ikke apper sammenlignet med android.

 

 

Windows er noe herk på telefonen, bare å styre unna. Brukte min HTC 8x i 2-3 måneder før jeg droppet hele greiene. Ga den til mamma (som er fornøyd), men knapt en app jeg hadde behov for, og har man først begynt å bruke Android, suger Windows. (og det fra en som er helt Microsoft/Windows på alt annet)

 

PS! sett på Huawei P8 da? Kommer i mai, har råe specs, pris for 3 GB RAM, 8 kjerners CPU, 64 GB intern lagring, dual SIM (eller SIM + SD kort): 4.445 kroner

Endret av myhken
Lenke til kommentar

Honor 6 har veldig bra pris/ytelse.

 

 

 

 

Ser bra ut, men er litt usikker for det. Windows er ikke noe jeg har brukt, og ikke er jeg så gira på det heller. De har jo nesten ikke apper sammenlignet med android.

 

 

Windows er noe herk på telefonen, bare å styre unna. Brukte min HTC 8x i 2-3 måneder før jeg droppet hele greiene. Ga den til mamma (som er fornøyd), men knapt en app jeg hadde behov for, og har man først begynt å bruke Android, suger Windows. (og det fra en som er helt Microsoft/Windows på alt annet)

 

PS! sett på Huawei P8 da? Kommer i mai, har råe specs, pris for 3 GB RAM, 8 kjerners CPU, 64 GB intern lagring, dual SIM (eller SIM + SD kort): 4.445 kroner

 

 

 

Er faktisk de to jeg har fingeren på nå egentlig. Men Huawei Honor 6 er en del billigere. så vet ikke om P8 er verdt mellomlegget.

Lenke til kommentar

Får jo aldri kjøpt noe hvis man skal vente og se. Se bare på de som "venta" på LG G4 men ikke vil kjøpe fordi den har en cpu som virker men ikke er siste generasjon. Det er alltid noe man kan sette fingern på og da blir det aldri noen telefon.

Joa, men det er alltid litt stas med noe av det nye. Føler i grunn jeg stiller ganske basiskrav når det kommer til telefon, og tror i grunn at z4 vil oppfylle dem, men vi får se.

 

Jeg kjøpte nettopp min andre z3 compact da jeg bytter jobb og må gi fra meg telefon. Fantastisk telefon med vanvittig batteritid. Mye mobil for pengene:)

Er det slik at Z3 compact har bedre batteritid enn Z3? Hva er forskjellen på de, utover størrelsen?

Lenke til kommentar

 

Får jo aldri kjøpt noe hvis man skal vente og se. Se bare på de som "venta" på LG G4 men ikke vil kjøpe fordi den har en cpu som virker men ikke er siste generasjon. Det er alltid noe man kan sette fingern på og da blir det aldri noen telefon.

 

Joa, men det er alltid litt stas med noe av det nye. Føler i grunn jeg stiller ganske basiskrav når det kommer til telefon, og tror i grunn at z4 vil oppfylle dem, men vi får se.

 

Jeg kjøpte nettopp min andre z3 compact da jeg bytter jobb og må gi fra meg telefon. Fantastisk telefon med vanvittig batteritid. Mye mobil for pengene:)

 

Er det slik at Z3 compact har bedre batteritid enn Z3? Hva er forskjellen på de, utover størrelsen?
Z3 compact har lavere skjermoppløsning(720p) og 2GB ram istedet for z3 sine 3GB ram.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...