Gå til innhold

Endelig har Canal Digital Go kommet til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig, de har lovet fokus på Androidstøtte siden 2011.

Men de har nettopp avgjort å blokkere mulighet for bruk av kundeservice chat via Android mobil og nettbrett....!!!

 

Så nå er det fram med PC for kundeservice chat eller ringe betalnummer.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Og hvofor kan ikke vi kabel brukere få lov til å bruke denne? :wallbash::realmad:

 

Um, har du faktisk aktivert GO i kontrollpanelet på Canaldigital.no? Der skal du kunne aktivere det, å bruke det. Når du er kabel kunde kan du bruke det så samt du har kanaler osv vil jeg tro. 

 

Det er ikke en tjeneste som blir aktivert med mindre du gjør det selv, og du bruker samme brukernavn og passord som på canaldigital.no. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Og hvofor kan ikke vi kabel brukere få lov til å bruke denne? :wallbash::realmad:

 

Um, har du faktisk aktivert GO i kontrollpanelet på Canaldigital.no? Der skal du kunne aktivere det, å bruke det. Når du er kabel kunde kan du bruke det så samt du har kanaler osv vil jeg tro. 

 

Det er ikke en tjeneste som blir aktivert med mindre du gjør det selv, og du bruker samme brukernavn og passord som på canaldigital.no. 

Har DU testet ut dette? Holder på å laste ned nå, selv om jeg er kabel-kunde, men uansett kan jeg bruke det med min mors konto, da hun nå er fersk parabolkunde. Så får vi se om det fungerer kun for Satelitt-TV kunder, som det står på appen ved nedlasting.

 

Funker det tross at de sier det ikke skal fungere, så er det fett, men har lite håp...

 

Edit: Aktiverte Go nå, men siden jeg er Kabel-kunde, så funker det ikke med appen. Får ikke logget inn. Men go via nettleser på PC går fint, så da er det muligens greit på en ok smart-telefon, selv om GUI ikke er tilpasset så små enheter...

Endret av Snowleopard
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har DU testet ut dette? Holder på å laste ned nå, selv om jeg er kabel-kunde, men uansett kan jeg bruke det med min mors konto, da hun nå er fersk parabolkunde. Så får vi se om det fungerer kun for Satelitt-TV kunder, som det står på appen ved nedlasting.

Funker det tross at de sier det ikke skal fungere, så er det fett, men har lite håp...

 

Edit: Aktiverte Go nå, men siden jeg er Kabel-kunde, så funker det ikke med appen. Får ikke logget inn. Men go via nettleser på PC går fint, så da er det muligens greit på en ok smart-telefon, selv om GUI ikke er tilpasset så små enheter...

 

Jeg siktet nok til selve tjenesten på PC, og ikke appen. 

Lenke til kommentar

Det var appen jeg tenkte på, har aktivert go og har det på dekoderen og alt bærre lækkert. Men appen sier bare feil brukernavn eller passord.

 

Synes det er rart at en app på en mobil bestemmes av om du har parapol eller kabel

 

Kan noen forklare logiken?

 

Har du canal digital og bruker go så burde da det være mere enn godt nok?

Lenke til kommentar

Edit: Aktiverte Go nå, men siden jeg er Kabel-kunde, så funker det ikke med appen. Får ikke logget inn. Men go via nettleser på PC går fint, så da er det muligens greit på en ok smart-telefon, selv om GUI ikke er tilpasset så små enheter...

 

Funker ikke på tlf pga silverlight-tvang.

Lenke til kommentar

Det var appen jeg tenkte på, har aktivert go og har det på dekoderen og alt bærre lækkert. Men appen sier bare feil brukernavn eller passord.

 

Synes det er rart at en app på en mobil bestemmes av om du har parapol eller kabel

 

Kan noen forklare logiken?

 

Har du canal digital og bruker go så burde da det være mere enn godt nok?

 

Logikken, eller mangelen på logikk, må du nesten spørre CD om. Jeg har kun en forklaring, og det er at f...ings (s)t(j)elenor sitter i eiersetet, siden begge er underselskaper, og der i gården er logikk fraværende. Eneste som gjelder er hvordan de skal melke hver j-vla ku til den siste dråpen.

 

Nei, har jeg alternativer som er tilnærmet lik i hva jeg får av tjenester, så velger jeg alternativet. Med kabel-tv fra CD, kan jeg desverre ikke velge fritt uten at jeg får en dyrere eller dårligere tjeneste. Kunne jeg velge tilbyder, så hadde jeg ikke engang forespurt CD.

 

Samme med når mamma måtte velge satelitt-abonnement. Pga at CD er de eneste med TLC som hun ser endel på, så ble det de.

Lenke til kommentar

 

Edit: Aktiverte Go nå, men siden jeg er Kabel-kunde, så funker det ikke med appen. Får ikke logget inn. Men go via nettleser på PC går fint, så da er det muligens greit på en ok smart-telefon, selv om GUI ikke er tilpasset så små enheter...

Funker ikke på tlf pga silverlight-tvang.

 

 

Det har du dessverre helt rett i. Det tenkte jeg ikke på, selv om jeg nå må innrømme at det hadde jeg selvsagt hørt før.

 

Jaja, funker på Surface Pro (Gen 1) da, med full Win8.1...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 10 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...