Gå til innhold

Kamptråd: QPR - Chelsea


Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Mikel tilbake fra skaden? Hvis han er det så håper jeg at han fårlitt spilletid mot slutten av kampen hvis vi leder, for jeg tror ikke at både Matic og Fabregas klarer å unngå gule kort i de neste tre kampene, dessverre.

De trenger bare å unngå gult kort i dag. Etter denne runden må man ha 15 gule kort for utestengelse.

Lenke til kommentar

 

Er Mikel tilbake fra skaden? Hvis han er det så håper jeg at han fårlitt spilletid mot slutten av kampen hvis vi leder, for jeg tror ikke at både Matic og Fabregas klarer å unngå gule kort i de neste tre kampene, dessverre.

De trenger bare å unngå gult kort i dag. Etter denne runden må man ha 15 gule kort for utestengelse.

 

 

Ah, okay! Får håpe at de klarer å unngå gult kort idag da, for vår del ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det håper jeg også. Matic er viktig å ha, men i en kamp mot QPR skal Zouma holde. Vil heller si det er viktigere å ha Matic i de to neste, spesielt mot Arsenal. Litt irriterende om Fabergas skulle få gult kort i dag, også kan man se tilbake på en inkompetent dommer som ga han gult for filming før jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...