Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker menn om stearinlys?


Anbefalte innlegg

Vil bare høre hva dere gutter/menn tenker om stearinlys.. får besøk i helgen og i og med jeg ikke har dimmelys så tenkte jeg å slå av lyset og tenne på noen lys mens vi så film, slik at det ble koseligere. Tenker og at stemningen blir mye mer annerledes enn om man ikke har noe som helst lys, og ja, tenker nok på sex i løpet av kvelden:) Syns dere det blir for klissete eller liker dere faktisk tanken på det?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil bare høre hva dere gutter/menn tenker om stearinlys.. får besøk i helgen og i og med jeg ikke har dimmelys så tenkte jeg å slå av lyset og tenne på noen lys mens vi så film, slik at det ble koseligere. Tenker og at stemningen blir mye mer annerledes enn om man ikke har noe som helst lys, og ja, tenker nok på sex i løpet av kvelden:) Syns dere det blir for klissete eller liker dere faktisk tanken på det? :)

 

Kjør på. Flott med stearinlys.

Lenke til kommentar

I mitt hode er det 3 muligheter:

  • Han er ikke så spesielt interessert i stearinlys: Han gjenkjenner all innsatsen som må ha gått med for å få plassert ut og tent alle lysene, og innser at du gjør en innsats og virkelig prøver å få en fin stemning -> Score
  • Han er interessert i stearinlys: Syns det er veldig stas med stearinlys og syns det er genialt å ha funnet en likesinnet -> Score
  • Han er et rasshøl og syns det er dumt at noen har vist interesse på noen som helst måte: Han blir muggen (men det er nok sikkert like greit ettersom han er et rasshøl?) -> No Score
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Litt er fint og flott, men mye er kjedelig og for min del ødelegger det stemningen endel.

 

Tenkte bare tre telys i vinduet, har et middels stort hvitt rom, så syns det ble koselig med kun det:)

 

Jeg syns det er innenfor rimelighetsgrense :)

Endret av Sommerstund
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...