Gå til innhold

Lanseringsdato for 12" Macbook


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har du spurt Apple? Her inne kan vi jo egentlig bare synse og mene litt...:-)

 

 

Det var synsing, rykter og meiningar eg var på utkikk etter. Apple har sjølvsagt ikkje noko svar til meg.

Hvis ikke Apple har noe svar, så blir det jo bare synsing ja. Så får du bruke det til hva du vil, men jeg kan godt tippe i løpet av sommeren, for hva det måtte være verdt...

Lenke til kommentar

Behandler varer  Klar til utsending: 3-4 ukerLevering: 11 Mai, 2015 - 19 Mai, 2015 av Standard levering

 

Hadde jeg bodd i USA hadde den vært her nå. Bestilte med en gang de ble lagt ut og da sto det 3-4 uker. For US sto det 1-3 business days.. blah. Satser på at anslagene er konservative og at de sender litt før.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Behandler varer Klar til utsending: 3-4 ukerLevering: 11 Mai, 2015 - 19 Mai, 2015 av Standard levering

 

Hadde jeg bodd i USA hadde den vært her nå. Bestilte med en gang de ble lagt ut og da sto det 3-4 uker. For US sto det 1-3 business days.. blah. Satser på at anslagene er konservative og at de sender litt før.

Da er det ikke lenge tl då får macbooken din hvis oppgitt leveringsdato stemmer. Hadde vært kjekt å vite førsteinntrykket og når du får den levert. Har selv bestillt og fått levering 28 mai til 9 juni. Men lurer på om jeg får den nærmere 28 mai eller 9 juni.
Lenke til kommentar

Fikk den i dag. Ble dessverre solgt før jeg fikk åpnet det. Tjente nesten 3000 på det, så kunne ikke si nei. Har bestilt ny nå med leveringsdato 11-24. juni! hjelpes... Dette er pining.

Noen er desperate. Kan ikke si nei til 3000 når alt du trenger å gjøre for de er å vente 1 måned ekstra på et produkt som ikke er hastverk å få tak i egentlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En veldig lekker maskin. Fikk min for et par uker siden, men har bestemt meg for å levere den igjen. Gikk fra en MBa 2013 13".


Skjermen på 12" kontra 13,3# ble for liten. Forskjellen høres mikroskopisk ut, men det er 20% forskjell i skjermflate (areal). Det er mye - spesielt når det er min eneste datamaskin.

Skjermen er fantastisk i forhold til Macbooken Airen min. Det var nesten så jeg beholdt den pga den. Men jeg falt ned på at jeg synes skjermen ble for liten. I tillegg fikk jeg litt vondt i armene av å bruke den 10 timer daglig (ca) pga at man ikke har noe sted å lene armene på macbooken. Det er ikke mye av dette på en air, men forskjellen gjorde at jeg følte ubehag etter noen timer på den.

 

At den er vifteløs er en fin ting, men jeg må innrømme at jeg aldri hører viften gå på min Air. Det har kanskje skjedd en gang mens jeg satt i sola. Macbook Retina blir derimot ganske så varm fordi den ikke har vifte. Nesten så det er litt småubehagelig. Skal ikke mer til enn et par sider med flash (vgtv) lignende før man merker det når man sitter i sofaen.

Lanserer de en 13,3" eller 14" selger jeg MBa og kjøper den på dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...